הפתעה לסופ"ש

עופר שוורץ| כללי הוספת תגובה

תולעים.

אחרי שהתולעים האהובות זנחו את ה-PC לפני כמעט 10 שנים (לא, אני לא מחשיב את הגירסאות התלת-מימדיות), ועברו להתגורר במבחר קונסולות, Worms חוזר למחשבים שלכם ב-26 באוגוסט. המשחק החדש מופץ דרך steam, ויש לו 3 מצבי משחק לשחקן יחיד, מולטיפלייר מקומי (כמו בימים הטובים לפני 10 שנים) או אונליין, הרבה מאוד אפשרויות קסטומיזציה כולל עורך שלבים שנראה מאוד מרשים, וכמובן הרבה ארטילריה.

המחיר – $20 – קצת מוגזם לדעתי, אבל בעולם שבו משחק כמו Peggle עולה $20, אין ספק שגם Worms מצדיק את זה. ואם תזמינו preorder, תקבלו 10% הנחה (כלומר 2 דולר שלמים!!!). אישית, הטריילר הזה העלה בי נוסטלגיה לתקופה של מלחמות הכבשים, הבננות וחבלי הנינג'ה; אבל האמת – אם כבר, נראה לי הרבה יותר סביר לקנות את גירסת ה-XBox…

7 תגובות ל “הפתעה לסופ"ש”

  1. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    ומה עם לקחת את העותק הישן של וורלד פארטי ופשוט לעדכן אותו לגרסה האחרונה? אני חושב שיהיה קשה מאוד לראות את ההבדלים… אני יכול להבין למה המשחק הצליח על הקונוסולות, אבל על המחשב זה פשוט המשך רביעי (!) לוורמס 2 שלא מחדש יותר מדי…

  2. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    סליחה -בעצם זה יהיה המשך שלישי…

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    הוא מוסיף נשקים חדשים, משימות חדשות לשחקן יחיד, נשקים חדשים, גרפיקה משופרת ועורך שלבים מגניב. זה בדיוק התיאור של סטארקראפט 2, ואני לא שומע יותר מדי תלונות על זה.

  4. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    יש תלונות מועטות, אבל יש 🙂

    http://gamer.nana10.co.il/Article/?ArticleID=735588

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    מה שמדהים זה שנראה שכל המגיבים לרעה על סטארקראפט 2 אומרים את אותם דברים, אבל נראה שכולם ממש מופתעים מזה…

  6. swym מאת swym:

    תג מחיר באמת מוגזם למשחק מהסוג הזה, במיוחד כשWorms Armageddon יצא לא מזמן לXBLA בחצי מהמחיר הזה (10$). לא בדקתי לעומק את ההבדלים בין שתי הגרסאות ואני מניח שבגרסה הזו יש עוד כמה פיצ'רים (בטח אותם הפיצ'רים מהDLC ב-5$ שיצא לא מזמן), אבל בסופו של דבר Worms זה Worms, לא?

    יש לי את גרסת הקונסולה ואני גם חייב לציין שהתמיכה במספר שלטים היא יתרון ענק על פני הhot seat המסורתי. אני מניח שאם לא היתה לי אז בטח הייתי קונה את גרסת הPC במבצע סטים עתידי, אבל לא במחיר הזה.

  7. menas מאת menas:

    שיחקתי קצת במשחק אצל חבר שלי ודווקא יש כמה בעיות שמאוד עיצבנו אותי.

    נתחיל מזה שהאש בחביות לא שימושית בעליל,הAL עדיין מרמה אם הרימונים והטילים (אני משתגע! אני מנסה לעבור משימה 3 פעמים ואני נכשל כל פעם כי האחרון שלהם לוקח רימון וזורק אותו על קיר שפוגע בעוד קיר שפוגע בעוד קיר ואיכשהוא הוא מגיע לידי.

    מאוד נוח לשחק אם ג'וייסטיק אבל מסיבה מוזרה כלשהיא אני לא יכול לנווט איתו בתפריט-מבאס…

    מסקנה-לחכות לחג המולד,בוא הוא יוצע ב5$ ככה ואז ממש חובה לקנות אותו.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS