Duke Nukem Forever: התחייה?

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

די, די, די. הם לא יכולים לעשות לי את זה. אני מאוד רציתי משחק חדש בסדרה של Duke Nukem, אבל אי אפשר עם זה כבר. 3D Realms אמרו שהם מפסיקים את הפיתוח של המשחק, הלב שלי קצת נשבר… וזהו. נגמר. הסאגה המקוללת הזאת הגיעה אל סופה.

…אבל אולי לא. לאחר ש- Take Two ו- 3D Realms יישרו את ההדורים ביניהם, כל מיני אתרים קפצו מיד לדווח שיש תקווה ל- Duke Nukem Forever. אני משכתי בכתף שלי בזלזול. לא היה אכפת לי אם 3D Realms ו- Take Two היו הופכים לחברים טובים כל כך עד שמנכ”ל Take Two היה עושה לג’ורג’ ברוסארד מ- 3D Realms צמות – סירבתי להאמין לכל שמועה בנושא המשך קיומו של המשחק עד שאני מקבל מידע קונקרטי בנוגע לכך שיש צוות פיתוח, במקום כלשהו בעולם, שעובד על המשחק הזה.

ואז התחילו להגיע שמועות חדשות. שמועות שהן קצת מעבר ל”דיוק עדיין בחיים”. Kotaku טוענים שהחבר’ה מ- Gearbox קיבלו לידיהם את הפיתוח של Duke Nukem Forever.

אז נכון, זו עדיין שמועה. ואני עדיין נשאר סקפטי בנוגע לעתידו של המשחק הזה – אפילו אם Gearbox קיבלו לידיהם את כל קוד המקור של המשחק, כמה בקלות הם יוכלו להמשיך מהנקודה שבה 3D Realms הפסיקו את הפיתוח? אבל העובדה שנשיא Gearbox אמר ל- Kotaku שהוא יוכל להבהיר את מצבו של Duke Nukem רק יותר מאוחר השנה גורמת לי לחשוב שבכל זאת קורה שם משהו. אולי זה לא אותו Duke Nukem Forever ש- 3D Realms עבדו עליו במשך 12 שנה, אבל זה עדיין יכול להיות מאוד, מאוד מעניין.

9 תגובות ל “Duke Nukem Forever: התחייה?”

  1. רד פיש מאת רד פיש:

    בשלב הנוכחי, מה מעניין בזה?

    ברצינות, למי אכפת אם יש חברת משחקים כלשהי בעולם שקנתה בככה וככה דולרים את המותג "דיוק ניוקם"? זה הרי לא, כמו שכתבת, המשחק שעליו 3D Realms עבדה (ואין שום אינדיקציה לכך שבעצמו הוא היה משחק ששווה משהו). זה לא המשחק שחיכית לו. זה משחק אחר, שבמקרה יהיה לו, אם הוא אכן יתקיים, את אותו השם. ומילא אם זה היה מותג סופר-מלהיב, אז עוד היתה איזו סיבה לאופטימיות זהירה, אבל המותג "דיוק ניוקם" איבד את הרלונטיות שלו לפני שנים. כמו שרבים כבר אמרו לפני, ניוקם אולי היה מגניב ב-1996, כשגיבור שמקלל והולך למועדוני חשפנות היה רעיון חדשני. בסטנדרטים של היום הוא סתם גיבור משחק אינפנטילי. יש אלף כמוהו. אז ברצינות, אם יהיה או לא יהיה משחק שקוראים לו Duke Nukem Forever, אני לא מבין למה שלמישהו יהיה אכפת בשלב זה. אפילו בתור שק החבטות של תעשיית הגיימינג זה כבר הפסיק להצחיק.

  2. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    ועדיין , אין מספיק משחקי יריות עם חשפניות ומועדוני לילה… מקסימום ייצא ריימיק נחמד, מה רע? עדיף על איזה חידוש HD של משחק אחר – דומה.. מאוד… (רמז) שלא מוסיף כלום.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    רד פיש – אני לא מסכים.

    קודם כל, ברור שאם זה המשחק שעבדו עליו במשך 12 שנה, בין אם הוא היה משחק ששווה משהו ובין אם לא, זו הכרזה מלהיבה. זה בהחלט משחק שאני אקנה (ואשחק בו ביום ההשקה… בניגוד לסטארקראפט 2) רק מסקרנות מטורפת. די ברור שהוא לא יהיה שווה המתנה של 12 שנה אם הוא ייצא. אבל איזה מגניב זה יהיה אם הוא כן שווה משהו?

    אבל מה שיותר חשוב לדעתי הוא שבהחלט יש מקום למותג של Duke Nukem היום. וחאני לא מסכים איתך ש"יש עוד אלף כמוהו". כתבתי על כמה תעשיית ה- FPS-ים צריכה את המותג הזה כבר לפני שלוש שנים (https://www.gamepad.co.il/archives/287) ואני עומד מאחורי זה היום אפילו יותר מאז – כי מאז, נראה שתעשיית ה- FPS-ים שוקעת בקצב מסחרר לעולמות פוסט-אפוקליפטיים אפרוריים ומסריחים מחשיבות-עצמית. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שמנסה לעשות היום את מה שדיוק עשה ב- 1996 הוא Just Cause 2 – וגם במקרה שלו, לא נראה שהוא התכוון לזה במיוחד.

  4. red מאת red:

    רק JC2? מה עם סיריוס סאם, בורדרלנדס, פיינקילר, קראקדאון, וייס סיטי, דארקסיידרס ועוד מלא… לא חסרים משחקים "קלילים" והומוריסטיים ברוח ובגיימפליי…

  5. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    קודם כל, לא. "פיינקילר"" דארקסיידרס" ו"בורדרלנדס" הם לא ברוח של דיוק ניוקם. הם ממש לא מתקרבים מבחינת העיצוב שלהם לדיוק ניוקם. וייס סיטי כן מתקרב באווירה שלו, אבל הוא משחק נהיגה בעולם Sandbox-י. Serious Sam הוא אכן הדיוק ניוקם המודרני, רק שהמשחק החדש האחרון בסדרה יצא כבר לפני כמה שנים טובות (וגם מבין השלושה שיצאו – השניים הראשונים היו מעולים, ואז נראה ש- Croteam איבדו את זה).

  6. swym מאת swym:

    אם כבר אז מלבד סיריוס סם (היחיד מהרשימה שאני יכול להסכים איתו) הייתי מוסיף את הPostal Dude ואת Matt Hazard לרשימת תואמי הדיוק נוקם. רק שלשניהם לא כל כך הלך בביקורות.

  7. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כן, זו עוד בעיה. תאורטית, היה אפשר להכניס גם את Will Rock לרשימה הזאת. אבל הוא לא מוצלח. משחקי פעולה מטופשים וטובים הם נדירים אפילו יותר מסתם משחקי פעולה מטופשים (ושוב, אני נזכר ב- Serious Sam השלישי, שמשום מה נקרא Serious Sam 2, ודי דפק את הרושם הטוב שיש לי מהסדרה הזאת).

  8. גיימפאד » ארכיון » גיימפוד, פרק 2: 115 אינץ’ מאת גיימפאד » ארכיון » גיימפוד, פרק 2: 115 אינץ’:

    […] את אף אחד זה לא מעניין. 59:40 יש שמועות על כך שהפיתוח של Duke Nukem Forever ממשיך. גם זה לא מעניין כמעט אף אחד. 1:03:10 הכריזו השבוע על Remake ל- […]

  9. גיימפאד » ארכיון » הולי שיט! מאת גיימפאד » ארכיון » הולי שיט!:

    […] אנשים אחרים מתרגשים מזה הרבה פחות ממני. אבל מסתמן שכל השמועות בנושא היו נכונות, וממש עוד מעט, 2K Games הולכים להציג לעולם […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS