Kinect אוהב ספורט

עופר שוורץ| כללי הוספת תגובה

עוד בערך שבועיים יוצא ה-Kinect של מיקרוסופט לאוויר העולם, והיום מייג'ור נלסון פירסם רשימה של כל 17 המשחקים הייעודיים שייצאו לכבוד הקינקט. לא אתעכב כאן על הרשימה המלאה, כי אתם יכולים לקרוא אותה בפוסט המקורי, אלא על הכיוון הכללי שלה:

נכון תמיד כשמדברים על בקרי תנועה, אחת הדאגות העיקריות היא שזה מכוון בעיקר ל- casual gamers ולא באמת מתאים למשחקי הארד-קור? כשאני מסתכל על הרשימה, זה מה שאני רואה: משחק "תראו, יש לי בקר תנועה!", Kinectimals, משחק "תראו, יש לי בקר תנועה!", הארי פוטר, ספורט, ריקודים, ספורט, ריקודים, ספורט, ספורט, ספורט, ספורט, ספורט, מירוצים, ספורט אקסטרים, מכות, מירוצים.

I rest my case.

3 תגובות ל “Kinect אוהב ספורט”

  1. alon מאת alon:

    עופר, בדרך כלל אני נהנה מהפוסטים שלך אבל לא הבנתי מילה ממש שכתוותה.

  2. ג'ורג' מאת ג'ורג':

    עוד בערך שבועיים יוצאת הטכנולוגיה החדשה של מיקרוסופט, ה-Kinect, לאוויר העולם. כזכור, מדובר בטכ' המאפשרת לשלוט במשחקים (על גבי קונסולת הXbox) באמצעות תנועות הגוף.

    היום מייג'ור נלסון פירסם רשימה של כל 17 המשחקים הייעודיים שייצאו בעת השקת הקינקט. לא אתעכב כאן על הרשימה המלאה, כי אתם יכולים לקרוא אותה בפוסט המקורי, אלא על הכיוון הכללי שלה:

    נכון תמיד כשמדברים על בקרי תנועה (Wii ו-Move למשל), אחת הדאגות העיקריות היא שזה מכוון בעיקר לשחקנים מזדמנים (המשחקים משחקים פשוטים) ולא באמת מתאים למשחקי הארד-קור (אלו שגיימרים משחקים)? כשאני מסתכל על הרשימה, זה מה שאני רואה: משחק "תראו, יש לי בקר תנועה!", Kinectimals, משחק הארי פוטר, משחק ספורט, משחק ריקודים, משחק ספורט, משחק ריקודים, ספורט, ספורט, ספורט, ספורט, ספורט, מירוצים, ספורט אקסטרים, מכות, מירוצים.

    ובזאת השאלה לגבי קהל היעד הוסרה.

  3. גיימפאד » ארכיון » 2010: סיכום שנה – חלק ה’ מאת גיימפאד » ארכיון » 2010: סיכום שנה – חלק ה’:

    […] מלהיבות שהגיעו לשוק בשנים האחרונות, הגיעה עם כזו רשימה עלובה של משחקים, שמסתבר שמיקרוסופט לא מוציאים אותו כמתחרה […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS