הודעה והתנצלויות

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

שתי הודעות שהייתי צריך לכתוב עליהן כאן בבלוג מתישהו בסוף השבוע שעבר, אבל סיבות אישיות (טוב, נו, אני אגלה לכם – מעבר דירה) ומה שבאופן כללי היה אחד השבועות העמוסים ביותר שהיו לי בחיים מזה הרבה זמן, גרמו לכך שלא ממש הגעתי לזה. אז אני אכתוב אותן כאן, עכשיו, ואני מקווה שתסלחו לי:

  1. "המשחקיקון", הכנס של "המשחקיה" – חוזר. התאריך המתוכנן הוא ה- 21.7, המקום המתוכנן הוא גג "בית מעריב" בתל-אביב, והתוכנית היא, באופן כללי, לעשות כל מיני דברים שקשורים למשחקי קלפים, לוח, וקונסולות. אני מזכיר את זה פה בגלל הקטע של הקונסולות, אבל יש סיכוי סביר שאני אהיה שם ובכלל אשחק כל הזמן ב"דומיניון". עוד פרטים, בדף האירוע.
  2. "גיימפוד", פודקאסט המשחקים האהוב ביותר בעולם כולו (אנחנו לא מתחרים בפופולריות של "פאנבויז" ו"המשחקיה", אז לפחות נתיימר להיות "הכי אהובים". זה מה שטוב בדברים סובייקטיביים) – לא יפורסם השבוע. שזו הודעה קצת מיותרת, כי אם אתם עוקבים אחרי "גיימפוד" אתם כבר בטח שמתם לב לזה. אבל אני בכל זאת איידע אתכם שהפרק הבא של "גיימפוד" יצא ביום חמישי, ה- 15.7, לאחר שיעבור הזעם כל הדברים האלה בעולם האמיתי שאני צריך להתעסק איתם.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS