אוי לא! עוד משחקי אינדי בזול!

עידן זיירמן| משחקים בהנחה הוספת תגובה

אל תבינו אותי לא נכון, אני האדם האחרון שיתלונן על כך שמציעים לו עוד חבילה של משחקי אינדי נפלאים בשיטת “שלם כמה שתרצה”, אבל הקצב של החבילות האלה הולך ועולה בצורה מטרידה. ה- Humble Bundle יוצאות עכשיו בקצב של פעם בחודש, ומתחילים לצוץ להן כל מיני מתחרים (כמו IndieRoyale, שפרסמנו בדף הפייסבוק שלנו) בקצב סביר. במצב הזה, אני קצת חושש שחבילות שמכילות משחקים טובים באמת, שאתם באמת חייבים לשחק בהן, קצת יידחקו לשוליים.

ולכן אני מרגיש צורך להצביע על ה- Humble Introversion Bundle ולהגיד לכם שהיא לא כזו. את כל אחד ואחד מהמשחקים האלה הייתי בשמחה קונה ב- 10-15$. למעשה, את כל המשחקים האלה קניתי ב- 10-15$, מה שקצת הופך אותה לקצת מיותרת מבחינתי. אבל אני בכל זאת הולך לקנות אותה, כי אני די מתעניין בדמואים הטכנולוגיים שנכללים בה (ספציפית, במנוע יצירת הערים של Subversion).

אם מעניין אתכם לשמוע מה שהיה לי להגיד על המשחקים האלה בעבר, לפני שהם נכללו בחבילת “שלם כמה שתרצה” – אתם יכולים לקרוא את הביקורת שלי על Darwinia ו- Multiwinia. על Defcon אף פעם לא כתבתי ביקורת – אבל הוא משחק נפלא (במיוחד בשני שחקנים או יותר), וב- Uplink לא שיחקתי אף פעם, אבל שמעתי עליו דברים מצוינים.

נתראה ב- Humble Bundle הבאה. מה שלא יקרה, בתקווה, בעוד שבוע וחצי.

7 תגובות ל “אוי לא! עוד משחקי אינדי בזול!”

  1. blisf מאת blisf:

    עוד יומיים Indie Royale חוזר, ואפשר לעשות Pre-order כבר עכשיו.

  2. איתי ברנר מאת איתי ברנר:

    בואו נדבר על סטים…אני חושב שכמעט כל משחקי האינדי (חוץ מאלו ששוחררו השבוע) הם בחמישים עד שבעים אחוז הנחה בגלל המכירת סתיו. קניתי את SSam : The Random Encounter ו – Nightsky.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    פרסמנו את המבצעים בדף פייסבוק שלנו… תרגיש חופשי להוסיף את זה גם שם. 🙂

    (או פה. אני לא שולל כלום)

  4. reddy מאת reddy:

    משחקי אסטרטגיה בינוניים עם מעט מאוד מחשבה ותחכום.

  5. אנדר מאת אנדר:

    את כל המשחקים האלו קניתי בעבר במבצע כלשהו בSteam. לא התלהבתי כלל.
    את Crayon Physics Deluxe ו-Aquaria רכשתי כבר בבאנדל קודם. שניהם נראו מתאימים יותר ל-iPad.
    הבונוסים נראים מסקרנים, אבל אם כבר יש לי זמן למשהו, זה כנראה יהיה לסיים את אחד מעשרות המשחקים שרכשתי ולא התחלתי (חלק מכובד מהם כותרי AAA נחשבים).

    ולגבי הקצב: אני סבור שלא יהיה להם אכפת למכור כל משחק עצמאי קיים עד שהם יגמרו. גם ככה נוטץ' משלם להם 2000 דולר על כל באנדל. פשוט שיחריזו על באנדל, והם מסודרים גם בלי משחקים.

  6. ברוך מאת ברוך:

    אנדר – צודק. רשמתי להם בצ'אט Poor Notch…

    reddy – טעות. את Dar+Multi לא ממש ניסיתי לעומק, אבל השבחים עליהם פשוט לא נגמרים.
    כנ"ל Uplink.

    Defcon מדהים, אני אישית מאוהב בו כבר שנים.

  7. אנדר מאת אנדר:

    *יכריזו

    ברוך, האמת שאת Defcon לא ניסיתי, אבל שוב – אני לא רואה טעם לשחק בו כשאני יכול לסיים סוף-סוף את Bioshock, את Borderlands, Dead Space, Arkham Asylum ועוד שמחכים לי.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS