תנו לשחק כבר

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

היום נפרדתי ממאתיים ותשעה עשר שקלים חדשים תמורת עותק של Gears of Wars למחשב. חמדתי את המשחק הזה עוד מגרסת ה-X360 שלו, ולכן שמחתי סוף סוף לשים עליו את ידיי המיוזעות (נסחפו עם החימום בקניון). לצערי, היה עליי לעבור מספר תלאות תוצרת מיקרוסופט לפני שהצלחתי לשחק. תודה ביל.

ההתקנה היא ארוכה, והמשחק יתפוס לא פחות מ-10 מיליארד בתים על הדיסק הקשיח שלכם. כשבאתי סוף סוף להתחיל לשחק, התבשרתי כי "ללא פרופיל גיימר לא תוכל לשמור את המשחק, האם אתה עדיין מעוניין להמשיך?". ובכן, לא. למה לעזאזל שמישהו יוכל לוותר על האופציה לשמור את המשחק? יש אנשים שמשחקים במשחקים מהתחלה ועד הסוף בישיבה אחת? (ולא, קוריאנים לא נחשבים).

בכל אופן, יצרתי פרופיל ושוב ניסיתי להתחיל בקמפיין, אז התבשרתי ש"ללא פרופיל אונליין ב-Games for Windows לא תוכל לקבל Achievements ולשחק במולטיפלייר. אם תרצה לעבור לאחר מכן לפרופיל אונליין תאבד את כל ההתקדמות שלך במשחק. מעוניין להמשיך?" אפשר להבין מה לעזאזל יש להם נגד הסייבים שלי, שהם מתעקשים לאיים עליהם כל הזמן? אם יש דבר שמפחיד כל גיימר זה הצורך לשחק במשחק מהתחלה, והשאלות ששאל אותי Gears of War גורם לצד הפרנואידי שלי לרצות לגבות את השמירות במשחק ברמה יומית.

אז הלכתי ליצור פרופיל אונליין. קפיצה זריזה לאקספלורר ויש לי חשבון Silver ב-Games for Windows. חשבון Gold הוא יותר מגניב (עוד אפשרויות מולטיפלייר, או משהו) אך עולה כסף, ואמנם קיבלתי תלוש של חודש Gold חינם אחד עם המשחק, אך הקוד בתלוש משום מה לא עבד. נו טוב. חזרתי למשחק, ניסיתי להתחבר לפרופיל המקוון, ואז התבשרתי שיש עדכון ל-Games for Windows שחייבים להוריד. ניסיון ראשון להוריד, לא מצליח. ניסיון שני, עדיין לא מצליח. "וודא שאתה מחובר לאינטרנט" זועק המשחק. כוס אוחתוק, הרגע פתחתי את הפרופיל הזה, כן, אני מחובר לאינטרנט!

מתקין מחדש את המשחק (כאמור, לוקח זמן לא קצר). עדיין לא מצליח להוריד את העדכון. מתקין את הפאטץ'. עדיין לא עובד. בשלב זה אני מחליט לוותר על ה-Achievements ולשחק עם פרופיל מקומי. סוף סוף המשחק עולה, והוא נראה מדהים. אך אבוי, הוא נשמע חרא. מסתבר ש-Gears of Wars משתמש, באופן ברירת מחדל, רק ביכולות ה-Software של כרטיס הקול שלכם. כלומר, הסאונד באיכות נמוכה ונטול סראונד. חיפוש בגוגל העלה את הפתרון: עריכת קבצי ה-INI של המשחק.

בשעה טובה, אני יכול לשחק כמו שצריך ב-Gears. המשחק עצמו מעולה. הוא נראה ונשמע מצוין ואפילו לא כבד מדי על המחשב. המשחקיות עברה בצורה טובה ל-PC, ומנגנון הריצה ממחסה למחסה הוא שינוי מרענן לעומת משחקי אקשן אחרים. אבל למה, רחמנא ליצלן, למה, זה היה צריך לקחת מספר שעות כדי שאוכל להגיע לנקודה הזו? המעבר לרשתות חברתיות של משחקים, כפי שמתבטא ב-Steam ו-Games for Windows הוא נחמד והכל, אבל לא כשזה מפריע לעיקר – לירות לדברים בראש. שתי הרשתות המדוברות לחלוטין נכשלות בכך. הן מפריעות, הן מעצבנות והתועלת שהן מפיקות היא מינימלית בהשוואה. אז יש Achievements. ייפי. הנה הצעה ל-Achievement בשבילכם.

Lucky Bastard: You managed to successfully connect to your online profile.

3 תגובות ל “תנו לשחק כבר”

  1. מאת משתמש אנונימי (לא מזוהה):

    phh, I loled

  2. גיימפאד » ארכיון » Games for Windows Live – ביקורת מאת גיימפאד » ארכיון » Games for Windows Live – ביקורת:

    […] לצורך העניין, אפילו דורון, שהוא לכל הדעות משתמש מנוסה, לא הצליח להתגבר על GFWL. לי פשוט היה מזל. אני חושב שהרווחתי ביושר את האצ'יבמנט […]

  3. גיימפאד » תחזירו את הדמואים בבקשה מאת גיימפאד » תחזירו את הדמואים בבקשה:

    […] די גדול לקנות משחק מחשב בלי לבדוק אותו קודם, הימור שכבר כשלתי בו לא […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS