אזהרה: לא לשחק ב-Gears of War

דורון יעקבי| כללי הוספת תגובה

אני כל כך כועס עכשיו.

כבר כתבתי איך Gears of War גורם לי להיות פרנואידי בקשר לשמירות שלי. מסתבר שהפרנויה היתה מוצדקת. היום טענתי את המשחק בכדי לקבל את ההודעה "לא שמור אף Checkpoint על המחשב שלך". WTF?! כבר עברתי חצי משחק!

שיטוט באינטרנט גילה לי שאני לא היחיד, כפי שמראה הדיון בן 27 העמודים בפורום של המשחק. עכשיו, Gears הוא לא בדיוק RPG שבו השקעתי ובניתי איזו דמות ייחודית. אני וחבריי לצרה בסך הכל צריכים איזה צ'יט שמאפשר לנו לקפוץ כמה שלבים קדימה במשחק. אין בנמצא. אין גם אף פתרון סביר אחר. למעשה, עדיין לא ברור בכלל איפה נשמרת ההתקדמות של השחקן. תיקיית ה-Checkpoints תחת C:..\Gears of War תמיד ריקה, גם כאשר השמירות עובדות. לכן, גם אם ארצה להתחיל מחדש, לא אדע איזה תיקייה לגבות כל חמש דקות.

אז אני עצבני. זהו כלל ידוע בתחום התוכנה שאין דבר חשוב יותר מאשר הנתונים שיצר המשתמש. יש דברים שהם קדושים. להעלים אותם? ככה סתם? ועוד אחרי ששילמנו מחיר מלא תמורת המשחק? למה שלא תירקו לי בפנים וזהו?

אני מפסיק לשחק ב-Gears of War ברגע זה, עד אשר יימצא פתרון לבעיה. ולכם, אם אתם שוקלים לרכוש את גרסת ה-PC של Gears, אל תעשו זאת. לפחות עד שייצא טלאי שיתקן את שלל הבעיות הטכניות.

4 תגובות ל “אזהרה: לא לשחק ב-Gears of War”

  1. Wing-Tsun מאת Wing-Tsun:

    אפילו שאתה מוחק משחק מציעים לך להשאיר את השמירות!

  2. גיא מאת גיא:

    1:0 לגרסת הקונסולה, לא?

  3. דורון יעקבי מאת דורון יעקבי:

    הלוואי, 3:0 לפחות 🙁

  4. גיימפאד » Gears of War 4–ביקורת (PC) מאת גיימפאד » Gears of War 4–ביקורת (PC):

    […] כשקניתי את גרסת ה-PC של המשחק המקורי, אי שם ב-2007, ופשוט לא הצלחתי לשחק בה בגלל בעיות טכניות. מאז, לא חשתי צורך לחזור למשחקים […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS