גיימפוד, פרק 45: כי לא דיברנו מספיק על E3 עד עכשיו

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

באיחור, ואחרי חפירות בלתי-נדלות במהלך כל חודש יוני על הטירוף-מחוסר-ההכרזות-המשמעותיות-על-קונסולות-חדשות שידוע ברחבי העולם גם כ- "E3 2012", עולה פרק 45 של "גיימפוד", תחת הנושא… כן, E3 2012! אבל נו, ככה זה כשזיירמן באמת נוסע לתערוכת E3, ואף אחד מחברי הפודקאסט לא משחק במשהו משמעותי מעבר לעשרים דקות ב- Max Payne 3.

אחרי הפרק הזה ייכתב עוד פוסט אחד על E3 (החלק האחרון של סיכום היום האחרון), ואז ננוח קצת מלדבר על התערוכה הזאת. מבטיחים.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod045-23.6.2012.mp3|titles=Gamepod Episode 45]

להורדה 

1:00 – והנה אנחנו מתחילים. כאמור, אף אחד לא שיחק בשום דבר משמעותי מאז תחילת יוני.

2:30 – זיירמן מדבר באופן כללי על E3, אליה הוא טס ביחד עם עורך מדור הטכנולוגיה של וואלה!, רוסי גדול שעונה לשם "דניס". בין הנושאים המדוברים: היתרון הגדול של להסתובב ב- E3 עם תג עיתונאים, האנטישמיות של נינטנדו.

9:10 – כולם מתלהבים מ- Dishonored!

12:40 – הנה משפט שאף אחד לא אמר מאז 1996: Tomb Raider נראה מגניב! בין השאר, אנחנו מזכירים את שערוריית "סצינת האונס" מהמשחק.

21:50 – עופר מתלהב מ- Defiance.

23:30 – אנחנו מתחילים לדבר על ה- Wii U בכלל, ועל ZombiU בפרט. ואז מתווכחים אם צריכים להשתמש במילה "אגנוסטי" או "אורתוגונלי" באיזשהו הקשר.

27:30 – טוב, התאפקנו מספיק. בואו נדבר על Watch Dogs. בדרך, אנחנו מזכירים את Crysis 3 ואת קיומו של המושג Midquel.

36:10 – אנחנו מדברים על ה- Smartglass. או ה- Smartass, תלוי אם אתם שואלים את עופר.

37:50 – מיקרוסופט הוציאה משחק לאנדרואיד! זה… לא קרה אף פעם. הם גם שידרגו את האפליקציה של ה- Xbox Live לאייפון ויצרו אפליקציה לאנדרואיד. ואחרי שאנחנו מסכמים את זה – אנחנו חוזרים לדבר על Smartglass.

42:00 – אנחנו רצים בזריזות (יחסית) על כל מיני משחקים מ- E3 שעוד לא דיברנו עליהם: Rayman Legends, Star Trek, Scribblenauts Unlimited, Arkham City: Armored Edition, Metal Gear Solid: Revengance, X-COM, Borderlands 2, Star Wars 1313, Far Cry 3, Dead Space 3, The Last of Us, Beyond, The Cave ולצערנו הרב – Call of Duty: Black Ops 2.

51:10 – חדשות! Rockstar הודיעו שאנשים שמרמים במולטיפלייר של Max Payne 3 יגורשו לשרת נפרד שבו משחקים רק אנשים שמרמים במולטיפלייר של Max Payne 3.

52:10 – ה- DRM של דיאבלו 3 כל כך גרוע, שהוא לא חוקי בדרום קוריאה. לאחר הקלטת הפרק, אגב, בליזארד הציעו החזר כספי מלא לדמויות מתחת לדרגה 40 (?) בדרום-קוריאה.

53:30 – כמו כן, בליזארד יצאו בהצהרה מרגשת ש"דיאבלו 3 זמין באירופה כבר שבועיים באופן מלא, חוץ מהזמנים שבהם הוא לא".

54:40 – ההתכסחות של Activision עם וינס זמפלה ופרנק ווסט הגיעה לסיומה. המפתחים של Respawn Entertainment מגיעים ל- E3 עם חולצות שכתוב עליהן "The terms of the settlement are strictly confidential".

55:30 – הבוס של EA Sports, שאין לנו מושג איך לבטא את השם שלו, מפתיע את כולנו באמירה שה- Reboot של Syndicate… חכו, זה יפתיע אתכם… "לא עבד".

58:20 – זהו! סיימנו! כרגיל, אנחנו מזמינים אתכם לבקר בדף הפייסבוק שלנו, ובחשבון הטוויטר שלנו. יש שם הרבה דברים מגניבים. ומהפרק הבא, נתחיל גם לייב-טוויטינג בזמן הפרקים. והפעם באמת!

7 תגובות ל “גיימפוד, פרק 45: כי לא דיברנו מספיק על E3 עד עכשיו”

  1. שנאוצר מאת שנאוצר:

    LOL על האנטישמיות של ניטנדו. כאילו, ברור שיש אנטשמים בעולם, אבל קצת מדהים שאנשים מדברים ככה בכזאת ישירות, ועוד כשמדובר במשהו שיכול להזקי לתדמית של אחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם. ברצינות, זה נשמע כמו משהו שבוראט היה אומר.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    הסיפור האמיתי, כמובן, טיפה יותר מורכב ממה שהוצג בפרק, אבל הוא מגיע לאותה השורה התחתונה׃ יש מדיניות ברורה של נינטנדו שלא לקיים יחסים עם ישראל, מכל סוג שהוא. אני מקווה שדניס יעלה את הסיפור המלא לרשת בהזדמנות.

  3. אנדר מאת אנדר:

    אשמח לעדכון אם יהיה כזה. אני לא באמת קורא בוואלה…

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני לא בטוח שהוא יעלה דווקא לוואלה, אבל אני אפרסם בכל מקרה.

  5. אנדר מאת אנדר:

    🙂

  6. גיימפאד » מבזקי קיץ מאת גיימפאד » מבזקי קיץ:

    […] מכם שהקשיבו לפרק סיכום E3 של “גיימפוד” שמעו אותי אומר, במשפט קצר וחצי-בבדיחות, משהו על […]

  7. גיימפאד » גיימפוד, פרק 48: או בתחת מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 48: או בתחת:

    […] סופסוף על הנסיון של דקל עם OnLive, והוא מתנצל על זה שהוא צחק על דני על השימוש במילה "אגנוסטי" בהקשר של חומרה. לא, באמת, זה […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS