למען הילדים!

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

ביום שישי הקרוב הולך להתקיים, לראשונה בארץ, אירוע מיוחד במינו. מרתון Earth Defense Force For The Kids! או בשמו הקליט יותר: מרתון EDF! או בשמו העוד-יותר-קליט-אבל-הלא-מאוד-רשמי: המשחקותרום!

מרתון EDF הוא אירוע שבו כמה גיימרים (את חלקם אתם מכירים בשם “יותם ברנז” ו”ארז רונן”, מהפודקאסט המפורסם “הקונסוליירים”) ישחקו במשך 24 שעות בקלאסיקות הלא-מוערכות (או לפחות, ככה מספרים לי, אני אף פעם לא שיחקתי בהם) Earth Defense Force 2017 ו- Earth Defense Force: Insect Armageddon, במטרה לאסוף כסף לארגון הצדקה של פני ארקייד: Child’s Play. הם הולכים לצלם את עצמם במהלך כל זמן המשחק, ואתם תוכלו לשלוח להם הודעות מטרידות, להציע להם משימות שהם צריכים לבצע, או סתם להסתכל בהם בדממה במשך שעות בלי שהם בכלל ידעו שאתם שם, סטוקרים שכמותכם. כל התרומות שיאספו במהלך המרתון, כאמור, יועברו ל- Child’s Play, שם הם ישמחו את לבבותיהם של ילדים בבתי חולים ברחבי העולם.

חוץ מזה, יש להם גם המון פרסים שהם מתכוונים לחלק במהלך המרתון, ואם באמת יהיה לנו מזל, באיזשהו שלב הם אמורים לאבד את תחושת המציאות שלהם וזה יהיה מאוד מצחיק.

אז קדימה! בקרו באתר שלהם, עקבו אחרי חשבון הטוויטר שלהם, ועשו לייק לדף הפייסבוק שלהם. וכמובן, ביום האירוע עצמו – תרמו! בשביל הילדים! או, במינימום, בשביל לקבל קצת פרסים, וכאלה.

מארגני האירוע מדגישים שוב ושוב שאיכות הטריילר לא תייצג את איכות הוידאו באירוע האמיתי.

תגובה אחת ל “למען הילדים!”

  1. נטלי מאת נטלי:

    ווהו! מחר זה מתחיל! אגב, היות ויותם וארז גייסו למשימה עוד חברים (גיימרים יותר או פחות) תוכלו לראות עוד אנשים משחקים ולגרום גם להם לבצע משימות מטופשות (יותר או פחות) תמורת כסף!
    בואו בהמוניכם!

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS