גיימפוד, פרק 74: התנ"ך – משחק הוידאו!

עידן זיירמן| גיימפוד הוספת תגובה

השבוע היו לנו מלא משחקים לדבר עליהם, ומלא חדשות לדבר עליהן, ובסוף רק חרגנו בקצת מהשעה שהקצבנו לעצמנו. המסקנה המתבקשת היא שזיירמן יודע לדבר ממש מהר כשדקל לא מפריע לו.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod074-29.8.2013.mp3|titles=Episode 74: The Bible – The Video Game!]

להורדה

0:35 – דורון שב אלינו אחרי גלות ארוכה, ומעלה שאלה חשובה ביותר לדיון של הקהל: אם הייתם צריכים לתאר את דורון, איך הייתם עושים את זה?

2:20 – עופר לא רוצה לדבר על Gone Home. הוא בכל מקרה כתב עליו ביקורת.

3:10 – מה שהוא כן רוצה לדבר עליו זה Dust: An Elysian Tail.

8:40 – דורון, תודות למבצע Steam כזה או אחר, שיחק ב- The Witcher 2. ואהב אותו. הוא גם מתייחס למה שעופר סיפר על המשחק בפרק 62 של "גיימפוד", וכך מסתבר שהוא לפעמים מקשיב לפרקים קודמים של "גיימפוד".

17:20 – דקל שיחק, בשעה טובה, ב- Bioshock Infinite. אנחנו דיברנו עליו מספיק, אבל לדקל יש קצת דברים להגיד עליו, מסתבר.

23:10 – זיירמן לא רוצה לדבר על Spec Ops: The Line!

25:20 – הוא כן רוצה לדבר, לעומת זאת, על Don't Starve.

34:50 – חדשות! לעזאזל, יש לנו כל כך הרבה חדשות הפעם. אנחנו מתחילים עם זה שמיקרוסופט סוגרים את Games for Windows Live ואת ה- Marketplace שלהם למשחקי PC.

40:50 – Origin, החנות הדיגיטלית של EA, מנסה ממש להיות טובה יותר במשהו מ- Steam, ותציע אפשרות לקבל החזרים על משחקים של EA שנקנים דרכה.

42:20 – מצד שני, כדי שלא נחבב את EA לגמרי – Peggle 2 הוכרז כ- Timed Exclusive של ה- Xbox One.

43:20 – בנוסף, הם מנסים לספק סוג של הסבר לגבי למה הם חיכו כל כך עם Mirror's Edge חדש, ואיך זה לא קשור בכלל לזה שהם רצו ש- DICE יפתחו רק עוד משחקי Battlefield.

44:00 – פינת היפוך המדיניות השבועית של מיקרוסופט! והשבוע: מיקרוסופט מחליטה שה- Xbox One לא יהיה חייב שהקינקט יהיה מחובר אליו ופועל באופן תמידי.

48:00 – בזמן שדורון בודק האם FIFA 13 היה המשחק הכי נמכר באירופה בשנה שעברה (ספוילר: הוא היה במקום השני), אנחנו מדברים קצת על תוכנית האינדי שמיקרוסופט חשפו בפני העולם, בניסיון לכפר קצת על מה שזה לא היה שהיה אמור להיות המדיניות שלהם עד עכשיו.

53:00 – רשימת המשחקים שיהיו זמינים בהשקה עבור ה- Xbox One וה- Playstation 4 נחשפה ב- Gamescom. שניהם הם "הליינאפ הכי טוב שהיה לקונסולה בהשקה אי-פעם!"

55:00 – הרחבה ל- XCOM! החבר'ה מ- Firaxis ניצלו את Gamescom כדי להכריז על XCOM: Enemy Within – שצפוי לצאת בנובמבר ולהרחיב מאוד את XCOM. זיירמן מתלהב מזה.

59:20 – רצף ידיעות זריזות – בעלי משחקים של PS3 יוכלו לשדרג את המשחקים שלהם לגרסה דיגיטלית של המשחק עבור ה- PS4 במחיר מוזל.

1:00:00 – The Elder Scrolls Online ידרוש תשלום חודשי של 15$. והם חושבים שזה יעבוד להם! איזה חמודים.

1:00:20 – המשחק בעל השם הבלתי-אפשרי לביטוי, "0x10c של Notch" – מת. Notch מעביר את גופתו לקהילה, שתמשיך את הפיתוח שלו אם מתחשק לה.

1:01:00 – מה לעזאזל קורה עם Prey 2?

1:01:40 – מחפשים עוד סיבות לזה שלא יהיה אכפת לכם מ- Ryse? כי מסתבר שהוא יכלול  Microtransactions.

1:02:00 – Valve יוצרים קריין חדש ל- DOTA 2. הקריין הזה הוא גלאדוס.

1:02:30 – ולסיום! Thomas Was Alone מכר 700,000 עותקים! וזה מגניב!

1:02:40 – ואנחנו מסיימים! אתם כבר מכירים את דף הפייסבוק שלנו וחשבון הטוויטר שלנו, נכון? אז מעולה! נפגש שם! כמו כן, ראוי להזכיר, לפעמים, שאתם יכולים גם לבקר בדף שלנו ב- iCast או ב- iTunes ולדרג אותנו שם ולהגיד כמה אתם אוהבים אותנו. זה יהיה מגניב.

5 תגובות ל “גיימפוד, פרק 74: התנ"ך – משחק הוידאו!”

  1. רוני מאת רוני:

    אני לא מבין למה כל כך חשוב לכם להקפיד על אורך קבוע לפרקים. אם יש שבועיים עם הרבה תוכן – תעשו פרק ארוך יותר ואם אין תוכן אז להפך. זה לא שאתם מוגבלים מבחינת משבצת שידור או התחייבות למפרסמים. פעם אחרונה שבדקתי זה לא משודר אח"כ ברשת ב'.

  2. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    א) אנחנו לא עד כדי כך מקפידים על אורך קבוע. הפרקים שלנו נעים בין 50 דקות לשעה וקצת, שזו שונות די גבוהה ביחס לאורך של הפרק עצמו.
    ב) אנחנו לא רוצים לעשות פרקים *מאוד* ארוכים אלא אם יש נושא מיוחד, כי קיבלנו החלטה שאנחנו פודקאסט קצר יחסית ואנחנו משתדלים לשמור על זה. וגם כי מישהו צריך לערוך את כל זה.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    בעיקר "כי מישהו צריך לערוך את כל זה". ההשקעה העיקרית שיש מסביב לכל פודקאסט היא זמן העריכה. והזמן שזה לוקח הוא פקטור ישיר של אורך הפודקאסט. כמו שעופר אמר, זה לא חקוק באבן. היו פרקים ארוכים יותר, אבל זה כן איזשהו כלל אצבע שאנחנו משתדלים לשים לב אליו בזמן ההקלטה, כי אם נקבע את האורך של כל פרק רק לפי כמות הנושאים, האורך של הפרקים יהיה בין חצי שעה לשלוש וחצי שעות.

    יש עוד שיקולים. אבל ת'כלס, זמן העריכה הוא העיקר.

    עריכה: בעצם, זה שקר. הסיבה השנייה שעופר אמר חשובה לא פחות. כשהתכנסנו לראשונה לדבר על אפשרות הקלטת הפודקאסט, היו דיבורים על הסגנון, והחלטנו שאנחנו רוצים ללכת לכיוון של פרקים של שעה ולא לכיוון של שעתיים/שלוש לפרק. ברור לי לגמרי שיש אנשים שמעדיפים פרקים כמה שיותר ארוכים, אבל יש גם הרבה אנשים שדווקא שמחים לפודקאסט על משחקים שלא צריך יותר משעה כל שבועיים בשביל להאזין לו.

  4. Idan מאת Idan:

    אני מצליח רק להבדיל בין עופר לעידן. דורון אתה תמים,זה הקול שלך אין מה לעשות

  5. גיימפאד » גיימפוד, פרק 101: ארז הוא האנשים הלא נכונים מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 101: ארז הוא האנשים הלא נכונים:

    […] מ-20 שעות. אם אתם רוצים לשמוע עוד על Dust, עופר דיבר עליו בפרק 74 של […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS