גיימפוד, פרק 83: חוסר של יתר הנאה

עופר שוורץ| גיימפוד,סיכום שנה הוספת תגובה

כמו בכל סוף שנה, הקדשנו פרק מיוחד כדי לסכם את השנה שחלפה ולשאול שאלות חשובות, כמו: מה המשחק הכי טוב ששיחקנו השנה? באילו מובנים Saints Row IV יותר או פחות טוב מ-Saints Row: The Third? האם הגיוני לדבר על משחקים שיצאו ב-2012 בסיכום השנה של 2013? מה אפשר לעשות במחשב/אקסבוקס כשיש לכם רק יד אחת פנויה? האם זיירמן בכלל מקשיב לנו?

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod083-4.1.2014.mp3|titles=Episode 83: Lack of excessive enjoyment]

להורדה (1:04:25, 88.4 מגה) 

2:26 – אם כבר מדברים על שנים (מה, לא באמת ציפיתם שנתחיל ישר עם הנושא המרכזי, נכון?), קצת על באג 2038.

3:07 – זיירמן מפתיע אותנו עם בקשה לסכם את 2013 במילה אחת. זה יוצא אינפורמטיבי בדיוק כמו שזה נשמע – לפחות עד שאנחנו שוב סוטים מהנושא.

5:05 – שאלה ראשונה: מה משחק השנה שלכם? או לחלופין: מה המשחק הכי טוב ששיחקתם השנה? לחלופין: האם זה בכלל משנה איזו מהשאלות שואלים? עופר, בהיותו מתמטיקאי ומתחכם, טוען שכן ועונה שתי תשובות שונות: The Last of Us ו-The Walking Dead. את הפירוט המלא של הבחירה של עופר למשחק השנה אתם יכולים לקרוא בפוסט סיכום השנה שלו.

8:03 – משחק השנה של זיירמן הוא… לא XCOM! ואפילו לא BioShock Infinite! לא לא, משחק השנה של זיירמן הוא דווקא Ingress. אתם יכולים לקרוא עליו עוד בסיכום השנה של זיירמן.

9:54 – משחק השנה של דקל: Saints Row IV, שהוא התקין רק כמה ימים לפני ההקלטה. אבל הוא הספיק לשחק בו בערך 20 שעות, ועופר שיחק בו עד הסוף מאז הפרק הקודם, אז זה נותן לשניהם הזדמנות לדבר עליו, כאילו אנחנו בפרק רגיל או משהו. המסקנה: הוא מצוין מבחינת השטויות שמפוזרות בעיר וכל ה-minigames, אבל הסיפור המרכזי עשוי הרבה פחות טוב מ-Saints Row: The Third.

15:30 – דורון מציל אותנו ובוחר ב-BioShock Infinite. התיאוריה של זיירמן היא שאם משחק יוצא בתחילת השנה יש יותר סיכוי שאנשים יתחילו להתבאס ממנו עד שמגיעים סיכומי השנה.

18:26 – שאלנו אתכם בפייסבוק וקיבלנו רק תשובה אחת: עידן אהרוני ענה לנו שמשחק השנה שלו הוא Payday 2, משחק שמבחינתנו יש לו בעיה אחת רצינית – אם אנחנו כבר מצליחים לארגן 4 אנשים למשחק, ננצל את זה כדי לשחק Left 4 Dead 2.

19:46 – מה המשחקים שאנחנו הכי מצטערים שלא שיחקנו בהם השנה? המשחק של דורון הוא Tearaway, על ה-PS Vita, שמנצל את כל ה-controls השונים של הויטה בצורות מעניינות, כמו למשל דחיפת אצבע.

21:09 – דקל גונב את כל התשובות שלו מאנשים אחרים, אבל עם טוויסט: משחק השנה של עופר (כן, הוא אמר "דורון" בהקלטה, אבל התכוון עופר), והסיבה של דורון.

22:41 – הגיע הזמן לסיכום-רשימות-Giant-Bomb השנתי של דקל! בואו לשמוע איזה משחקים הופיעו בהכי הרבה רשימות סוף שנה ב-Giant Bomb.

28:58 – המשחק שדורון הכי מאוכזב שהוא לא שיחק הוא… רגע, שיט, דורון כבר היה. *אהמ* המשחק שעופר הכי מאוכזב שהוא לא שיחק הוא… אקסקלוסיבים של נינטנדו באופן כללי.

30:58 – התשובה של זיירמן היא Saints Row IV, אז אנחנו מדברים קצת על Beyond: Two Souls.

34:30 – זיירמן מפתיע אותנו ועובר לשאלה הבאה: מה המשחק שהכי איכזב אותנו השנה? התשובה שלו: Plants vs. Zombies 2.

35:41 – המשחק שהכי איכזב את עופר הוא Batman: Arkham Oranges. מה לעשות, קשה לעמוד בסטנדרטים ש-Rocksteady הציבו. במיוחד עם משחק שהוא ממש גרוע ובלתי-שחיק.

38:10 – דורון קצת התאכזב מ-Crysis 3, אבל המשחק שהוא באמת רוצה לדבר עליו הוא Need For Speed: Most Wanted, שבעצם יצא בסוף 2012.

40:18 – דקל אף פעם לא מצפה לשום דבר ממשחקים ולכן לא מתאכזב. אבל בכל זאת, הוא הצליח להתאכזב מ-Hitman: Absolution. (שגם יצא ב-2012, אבל נו, אקטואליה אף פעם לא הייתה הצד החזק שלנו)

41:54 – עידן אהרוני (אותו אחד מפעם שעברה!) ענה גם על שאר השאלות שלנו: המשחק שהכי חבל לו שהוא לא שיחק הוא Battlefield 4, ואכזבת השנה שלו היא Slenderman. אנחנו מדברים בקצרה על כלבים ועל משחקי אימה.

43:02 – השלב הבא בסיכום: טרנדים בולטים השנה. למשל: זיירמן מתעצבן על Steam Early Access. כלומר, הטרנד הוא Steam Early Access. וזיירמן מתעצבן עליו. דורון לא מסכים, דקל איפשהו באמצע, ולעופר לא באמת אכפת.

52:07 – ל"תעשיית" ה-Let's Play הייתה שנה מאוד, אממ… מעניינת. היה את כל הסיפור עם נינטנדו, ועוד כמה סיפורים דומים, ואז – ממש לפני כמה שבועות מערכת ה-Content ID האוטומטית של YouTube עברה שדרוג רציני, ופתאום המון סרטונים התחילו להיחסם. לפחות הפעם רוב המפיצות נמצאות בצד הנכון של הסיפור. וכמובן שלכל זה צריך להוסיף את התמיכה המובנית של הקונסולות החדשות בשיתוף והקלטה של משחקים. בקיצור, שנה מעניינת.

55:37 – דיברנו כבר הרבה במהלך השנה על סיפור הזוועה שהוא SimCity החדש, אבל שום כמות של ירידות על המשחק הזה היא לא יותר מדי.

56:54 – דבר אחד מוצלח שסוג-של-קרה השנה: Oculus Rift!

59:31 – את הדיון על הדור החדש של הקונסולות נשמור לשנה הבאה, אחרי שנדע קצת יותר.

1:00:04 – לסיום: מה המשחק שאנחנו הכי מצפים לו ב-2014?

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 83: חוסר של יתר הנאה”

  1. עידן מאת עידן:

    אם הזכרתם כבר את עניין הקיקסטארטרים, זה הזכיר לי את Armikrog שאני מצפה לו השנה גם :ם

  2. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    ממש לא נראה לי סביר שארמיקרוג ייצא השנה… זה stop motion, בדרך כלל לוקח המווווון זמן להפיק דברים כאלה. אבל בהחלט יש להם דיווחים וסרטונים ושטויות כאלה, שזה גם נחמד.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS