גיימפוד, פרק 84: Steam Cells and Duck Tells and Segues, Oh My!

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

אז השבוע בעיקר שיחקנו במשחקים שאכזבו אותנו. אבל גם היתה את תערוכת CES עם הכרזות מלהיבות על שירותים חדשים וחומרות מגניבות, אז לא הכל נורא.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod084-18.1.2014.mp3|titles=Episode 84:  Steam Cells and Duck Tells and Segues, Oh My]

להורדה (58:21, 53.4 מגה)

00:29 – דברי פתיחה.

01:12 – עופר סיים את Saint's Row IV והתחיל את Far Cry 3: Blood Dragon, שהוא כיפי ומגניב ומגוחך ו-Over the top. ואז אחרי שעתיים הוא מיצה אותו והמשיך הלאה.

05:26 – אחרי שנטש את Blood Dragon לאנחות, עבר עופר ל-Depression Quest, שהוא סוג של משחק "אתה הגיבור" מבוסס טקסט, שמנסה להעביר לשחקן איך זה מרגיש להיות אדם בדכאון קליני.

11:16 – ואחרי כל הדכאון הזה, עופר היה צריך להרגע עם Pixeljunk Eden, משחק זן חמוד שעלה לו רק שני דולרים.

13:33 – זיירמן שיחק ב-Duck Tales, גרסה מחודשת של משחק NES קלאסי, שהוא כיפי ונוסטלגי, אבל כל כך מתסכל. אז הוא עשה מעשה עופר, ועזב אותו אחרי פחות משעה.

19:02 – לאחר מכן, זיירמן המשיך ל-The Bridge, משחק פאזלים דו מימדי שהוא כמו Braid באותה צורה בה ג'ינסים משוק הכרמל הם כמו ליווייס.

27:11 – ובסגוויי מטורף, זיירמן מעביר אותנו ל-Red Alert 3, שהוא ודקל סיימו סוף סוף את הקמפיין שלו, רק חמש שנים אחרי שיצא, מה שמוביל לשיחה על משחקי אסטרטגיה, עלילות מגוחכות וחפצון.

37:15 – דקל בילה בשבועיים האחרונים שלו עם Rocksmith 2014, חצי משחק חצי לומדת נגינה על גיטרה, ואם תבקשו ממנו ממש יפה הוא עדיין לא ינגן לכם שום דבר, כי מסתבר שללמוד לנגן על גיטרה זה קשה.

39:54 – וכשלא היתה לו גיטרה לידו, הוא שיחק ב-Game Dev Story. זיירמן ועופר כבר דיברו וכתבו עליו ארוכות. זיירמן גם מזכיר עד כמה משחקי ניהול לסלולרי הם לא ממש מוצלחים, אבל הי, תראו – Transport Tycoon ב(קצת יותר מ)-5$.

42:26 – חדשות!

43:01 – השבוע התקיימה תערוכת CES בווגאס, והביאה איתה כל מיני חדשות גיימינג: סוני הכריזה על Playstation Now, שירות הפצת משחקים ב-Streaming שיכלול משחקים מכל הדורות הקודמים של הקונסולה.

46:18 – עוד מ-CES: אבטיפוס חדש של ה-Oculus Rift, עם מסכי OLED, מצלמת מעקב וטכנולוגיה להפחתתMotion Sickness. דקל קצת מתקשה להתמודד עם הקונספט של "אבטיפוס", אבל סולחים לו.

50:39 – בנוסף, שלל יצרניות הצהירו כל אחת על ה-Steam Machine שלה, במחירים שנעים בין "שווה לכל נפש" ועד "הוצאת 6,000$ על מחשב?!".

51:39 – וקצת פלאף: ה-Steamroller הוצג למבקרים, והנה ההתרשמות של החבר'ה מ-Rock, Paper, Shotgunממנו; Razer הוציאה מארז מחשב מודולרי, שמאפשר להחליף כל אחד מרכיבי המחשב בפשטות ובקלות.

53:52 – מחוץ ל-CES: סין הסירה את האיסור על מכירת קונסולות משחק בשטחה. צהלות השמחה מצד בעלי המניות של סוני, מיקרוסופט ונינטנדו עדיין מהדהדות ברחבי העולם. מהצד השני, הסינים לא יוכלו לשחק על הקונסולות שלהם Battlefield 4, כי הוא הוכרז כמתקפה תרבותית על סין.

54:56 – ואת הטוב ביותר השארנו לסוף: הקונסוליירים נתנו לעופר שלנו את פרס "סיכום השנה בגיימפאד של השנה". זו הפעם הראשונה שאחד הכותבים בגיימפאד מקבל את הפרס הזה, ועופר מוסר שזה כבוד גדול רק להיות בין המועמדים.

56:42 – וסיימנו. מכירים את דף הפייסבוק שלנו? אנחנו מעלים שם אייטמים מעניינים וגם את ה-Sunday Morning Shuffle. ומה לגבי חשבון הטוויטר?

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 84: Steam Cells and Duck Tells and Segues, Oh My!”

  1. גיימפאד » גיימפוד פרק 86: לא Spaceship מאת גיימפאד » גיימפוד פרק 86: לא Spaceship:

    […] עופר שיחק ב-Rocksmith 2014. דקל כבר דיבר עליו כאן, אבל לעופר יש יתרון קטן בזה שהוא אשכרה יודע […]

  2. גיימפאד » גיימפוד, פרק 99: Fuck This Shit: The Game מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 99: Fuck This Shit: The Game:

    […] – Depression Quest (שעופר דיבר עליו בפרק 84) הגיע לסטים דרך Greenlight, והיו אנשים שחשבו שזה לא מגיע לו. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS