גיימפוד: פרק ההנגאאוט!

עידן זיירמן| מטא הוספת תגובה

הבטחנו, איימנו, ועכשיו זה קורה!

מחר (יום ראשון, 6/4, 21:00) אנחנו הולכים להקליט את פרק 89 של "גיימפוד", אבל הפעם אנחנו הולכים לעשות את זה דרך Google Hangout. מה זה אומר? זה אומר שתהיה לכם הזדמנות לצפות בהקלטה בלייב, להגיד לנו כמה אנחנו טועים, צודקים, ולצחוק על כל הפאשלות שבדרך כלל אנחנו מורידים בעריכה.
לא יכולים לצפות בפרק בלייב? אל דאגה! לאחר ההקלטה הפרק יעלה לרשת ויהיה זמין דרך פיד הפודקאסט הרגיל שלנו (וגם ביוטיוב, אם אתם ממש רוצים לראות את הפרצופים שלנו בזמן שאתם מקשיבים לנו מקשקשים). אבל בפורמט הזה תשלל מכם היכולת להגיב לנו תוך כדי הפרק.

מה בתוכנית? ובכן, אנחנו עדיין לא יודעים במאה אחוז, אבל קרו כמה אירועים בשבועיים האחרונים שייתכן שיהיה מעניין לדבר עליהם. משהו עם Oculus Rift ופייסבוק. לא סגור על זה. חוץ מזה, נדבר גם על פרק 2 של Bioshock Infinite: Burial at Sea, על Goat Simulator, FTL: Advanced Edition, Titanfall, Hearthstone ועל עוד מלא דברים אחרים. מה לעשות, אלה היו שבועיים עמוסים למדי.

לפרטים נוספים, הכנסו לדף האירוע בפייסבוק, עמוד האירוע ב- Google+, או פשוט הכנסו לקישור הבא בשעה המיועדת וצפו בהקלטה דרך Youtube. נתראה שם!

תגובה אחת ל “גיימפוד: פרק ההנגאאוט!”

  1. דרור מאת דרור:

    אולי אני לא יוכל לקחת חלק בפרק, אבל עכשיו שישאלו אותי מתיי נולדתי אני יוכל להגיד 15 שנה לפניי שהקלטו את פרק ההינגאווט הראשון של גיימפוד
    🙂

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS