גיימפוד, פרק 101: ארז הוא האנשים הלא נכונים

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

השבוע היה לנו פרק מיוחד במיוחד, בו זיירמן, דקל וארז דיברו על המשחקים בהם הם שיחקו בשבועיים האחרונים, ואז על חדשות.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod101-27.9.2014.mp3|titles=Episode 101: Erez is the Wrong People]

להורדה (1:03:52, 58.48 מגה)

0:18 – דברי פתיחה, בהם אנחנו מציגים למאזינים את חוסר היכולת שלנו לנהל סמול-טוק, לפני שאנחנו עוברים במהרה לדבר על הנושא הראשון של הפרק.

01:06 – ארז שיחק ב-Destiny, ה-MMO החדש מבית היוצר של באנג'י, שזכה לביקורות צוננות. ומאחר שהוא היפסטר עם שיער פנים מוזר הוא דווקא נהנה מהמשחק, רק בשביל לעצבן את המבקרים. זה לא שהמשחק חסר פגמים, זה פשוט שהוא הרבה יותר כיפי משהוא פגום.
למתעניינים, הנה סיכום קצר, ממצה ונטול ספוילרים של עלילת המשחק.
למתעניינים יותר, הנה קצת יותר מחצי שעה של ארז, זיירמן ויוגב משחקים ב-Destiny.

9:25 – חוץ מ-Destiny, ארז גם בילה לא מעט זמן עם העדכון האחרון של דיאבלו 4 ל-PS3 (או שזה הפוך?), אליו הוא חזר אחרי שנתיים בהם they were on a break (זה היה רפרנס מיוחד, לכבוד חגיגות 20 שנה ל"חברים").

13:49 – אנחנו יוצאים להפוגה קצרה מהליינאפ של הפרק בשביל לנהל דיון מרתק על הופעות של ספרות בשמות של קונסולות משחקים.

14:43 – וחוזרים לתלם, בדיוק בזמן בשביל שדקל יספר על חוויית המשחק שלו ב-Dust: An Elysian Tail, שהוא Indie Action Platformer RPG שנוצר ע"י בן-אדם אחד (אבל לא באמת). למרות חוסר הליטוש הניכר, הוא עדיין היה מהנה מספיק בשביל שדקל ישקיע בו יותר מ-20 שעות.
אם אתם רוצים לשמוע עוד על Dust, עופר דיבר עליו בפרק 74 של הפודקאסט.

22:47 – אמנם זה לא מהשבועיים האחרונים, אבל דקל ניצל את ההזדמנות לחלוק מחוויות המשחק שלו ב-Awesomenauts. זה לא המשחק שיגרום לו לאהוב משחקי אונליין, אבל הוא דרך מאוד נחמדה לשרוף זמן פנוי. וגם כזה שלא פנוי.

25:48 – Five Nights at Freddy’s הוא משחק שתואר ע"י לא מעט אנשים כמשחק המפחיד ביותר שתשחקו בו. זיירמן, ארז ויוגב (מה"בואו נשחק" של Destiny) אזרו אומץ, שיחקו בו, וצרחו כמו ילדים קטנים.

34:41 – A Dark Room הוא משחק שתואר ע"י לא מעט עידן זיירמנים (טוב, רק ע"י עידן זיירמן אחד) כ-"המשחק שעשה לז'אנר ה-Cookie Clicker ודומיו מה ש-Half Lifeעשה ל-FPS". לכן לא מפתיע שלזיירמן היו לא מעט ציפיות מ-Gridland, המשחק החדש מאת אותו יוצר. האם הוא הצליח להתעלות על הציפיות? ובכן, אולי. יכול להיות שאם תקשיבו לפרק תגלו. אנחנו לא לוחצים או משהו.

39:12 – חדשות!

39:24 – יש טריילר חדש ל-Mocikngjay Part I! ועובדים על סרט של Deadpool!

39:50 – בעולם משחקי הוידאו, לעומת זאת, מיקרוסופט קנתה את Mojang ב-2.5 מיליארד דולר. הנה Notch שמסביר למה הוא עזב, והנה הדף שלNotch ב-Ludom Dare.

43:59 – אנחנו מדברים על כסף. זה לא מעניין. תעברו הלאה.

49:17 – Square Enix נכנסת לעסקי ה-Cloud Gaming עם Shinra Technologies.

51:07 – סוני הפסידה 2.15 מיליארד דולר השנה.

51:43 – EA לא רוצה יותר להיות החברה הכי גרועה בארה"ב, היא רוצה לשים את השחקנים במרכז! זה מה שיש ליאצי להגיד על הנושא.

53:28 – טוויסט! אמאזון קנתה את Twitch. אם אתם מחפשים דרך לציין את המאורע, אנחנו ממליצים על סדרת "מדברים ויורים" של חבר הפודקאסט ערן אבירם.

56:10 – דברים מטומטמים לקראת סיום: Goat Simulator מגיע ל-iOS; Double Fineמפסיקים את הפיתוח של Spacebase DF-9; מיקרוסופט הכריזה על Xbox One controller for PC – באנדל של גיימפוד Xbox One וכבלMicro USB סטנדרטי.

1:01:17 – סיימנו. רק רצינו להזכיר שחוץ מהבלוג יש לנו דף פייסבוק, חשבון טוויטר וערוץ יוטיוב. אם נהניתם מ"מדברים ויורים" (וגם אם לא) בטח תאהבו גם את "הבה נשחק ב (ונחפור על) The Last of Us", של ארז רונן.

 

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 101: ארז הוא האנשים הלא נכונים”

  1. מנשה מאת מנשה:

    מי ערך את הפרק? המוזיקה בסוף לא נכונה, זו המוזיקת פתיחה

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    *תוהה*
    *הולך לבדוק*
    *מגלה שזה נכון*
    ובכן, אני לא רוצה לגלות מי מבינינו הוא האחראי לזה, אבל הוא יטופל.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS