גיימפוד, פרק 102: האמי של הסדרות הלא-חשובות

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

בפרק הזה מצאנו את עצמנו במצב מעניין: רוב הדברים שהיו לנו לדבר עליהם הם משחקים שעופר וארז שיחקו, כשארז שיחק רק במשחקי AAA מאוד מוכרים ועם הרבה הייפ, ועופר שיחק בעיקר במשחקי אינדי שאף אחד לא שמע עליהם. אז במקום הפורמט הרגיל, החלטנו לעשות את זה בתורות – משחק אחד של ארז, ואז אחד של עופר, וחוזר חלילה. אה, כן, ואיפשהו באמצע נתנו גם לדורון לדבר קצת.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod102-12.10.2014.mp3|titles=Episode 102: The Emmy for unimportant shows]

להורדה (1:07:52, 93.2 מגה)

1:27 – דיון קצר על הפורמט של הפרק ומי מוציא יותר כסף על משחקים.

3:38 – ארז שיחק ב-Middle-Earth: Shadow of Mordor, משחק שמתרחש בעולם של טולקין אבל הוא בעצם "Assassin's Creed פוגש את באטמן". ארז לא אהב אותו, אבל מצד שני הוא גם לא אהב את מערכת הקרב של משחקי Arkham, שזה רוב מה שיש במשחק הזה.

13:16 – על האלימות/ברוטליות במשחק, במשחקים באופן כללי, וגם קצת בעולם האמיתי.

15:22 – דיסקליימר: דקל קצת טיפש. כמו כן, דקל היה ב-Eurogamer Expo ושיחק שם בכל מיני משחקים, בין השאר ב-Shadow of Mordor.

17:50 – עופר שיחק ב-Retro/Grade, משחק שמשלב space shoot 'em up עם משחק קצב ומצליח להביא אלמנטים מוצלחים משני הסגנונות.

22:17 – עוד משחק שדקל ניסה ב-EGX הוא Spoiler Alert, משחק שהתיאור שלו כמעט זהה לזה של Retro/Grade, חוץ מהעובדה שהוא פלטפורמר ולא shmup.

23:54 – ארז שיחק ב-Super Smash Bros. 3DS. למרבה ההפתעה, זה משחק Super Smash Bros. רק שלא כל כך בטוח שזה דבר טוב לקונסולה ניידת.

30:12 – עופר ניסה את הגירסה המחודשת של Resident Evil 4 לסטים ולא הסתדר עם השליטה המיושנת.

36:04 – היי, דורון עדיין פה! והוא שיחק ב-Skyrim. נכון, אנחנו יודעים, איך הצלחנו לחכות כל כך הרבה זמן לתוך הפרק.

41:32 – דקל רוצה לשמוע על Alien: Isolation – משחק האימה החדש שחוזר לשורשים של הסדרה – למרות שארז רק התחיל אותו. אם אתם רוצים לשמוע עוד על המשחק, אתם מוזמנים לצפות ב-Let's Play שזיירמן הקליט עם ארז ויוגב.

45:54 – עופר מדבר על Hack n' Slash של Double Fine, למורת רוחו של ארז. זה "משחק שבו אתה מכניס את ה-USB stick שלך לכל מיני דברים בעולם", כפי שדקל ניסח את זה. אה, כן, ואז אפשר לשנות את ההתנהגות והמשתנים הפנימיים של הדברים האלה. קונספט נחמד, רק חבל שהמשחק לא באמת מעניין, ומאוד לא refined מבחינה מכנית.

49:58 – דורון שיחק ב-Halo 4, שהוא כמו משחקי Halo הראשונים, רק בלי עיצוב השלבים הרפטטיבי של באנג'י. כמו כן, אנחנו מדברים על קסדות ועל Nolan North.

55:16 – ארז מזכיר בקצרה את Destiny, ועופר תוהה מה דעתו על loot caves וכל הסיפור סביבן. המסקנה היא שזה היה מטופש מלכתחילה, אבל בהחלט יש עוד דברים לתקן ולשפר במשחק. באנג'י כבר תיקנו את הבעיה שהולידה את ה-loot caves, אבל אם אתם מתגעגעים אתם יכולים לשחק ב-Interactive Cave Shooting Simulator אונליין.

57:39 – אין לנו ממש חדשות הפעם, אבל אנחנו כן מדברים קצת על העדכון הגדול של Steam, שהוסיף כל מיני דרכים שונות לגלות משחקים חדשים. אתם מוזמנים לעקוב אחרי דף ה-curator שלנו, שבו אנחנו ממליצים על משחקים מעניינים, בעיקר כאלה שדיברנו עליהם בבלוג או בפודקאסט.

1:00:46 – פרשת GamerGate עדיין ממשיכה, ועכשיו כבר ברור לחלוטין שהמיקוד העיקרי הוא הטרדה ומיזוגניה, אבל היה שלב שבו נראה כאילו יש שם גם קצת תלונות לגיטימיות על האתיקה של עיתונאות הגיימינג. זה הוביל לתוספות לתנאי השימוש של Steam ו-Twitch שדורשות גילוי נאות במקרים שזה מתאים.

2 תגובות ל “גיימפוד, פרק 102: האמי של הסדרות הלא-חשובות”

  1. אלכס קיד מאת אלכס קיד:

    קצת/הרבה אוף טופיק…

    יצא לכם במקרה לקרוא את הספר "Console Wars" של סת' רוגן ואוון גולדברג? אם כן, האם שווה קריאה לדעתכם?

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני חושב שלא, כי יש לי תחושה שאם מישהו מאתנו היה קורא את זה – זה היה מגיע לשיחה בפודקאסט. אבל אם כן תקרא אותו בסוף – נשמח לשמוע מה דעתך. 🙂

    (או שאולי בכל זאת נגיע ללקרוא אותו קודם, לך תדע)

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS