גיימפוד, פרק 105: כן, bro!

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

ארז, ה-resident AAA fratboy dudebro שלנו, שיחק כרגיל בכל המשחקים הגדולים והמגה-hyped שיצאו לאחרונה. מהצד השני, האינדי-היפסטרז מירית ועופר שיחקו במשחקים קטנים ומוזרים. וזיירמן? נו, אתם יודעים טוב מאוד מה זיירמן שיחק.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod105-23.11.2014.mp3|titles=Episode 105: Yeah, bro!]

להורדה (1:09:12, 95.0 מגה)

2:00 – ארז שיחק ב-Assassin's Creed Unity תוך כדי שתיית בירה וצפייה בספורט. בניגוד לכל השמועות והדיווחים הוא דווקא חושב שזה אחלה משחק.

5:42 – Unity הוא משחק שיועד במוצהר לדור החדש של הקונסולות וכנראה לא ייצא לדור הקודם בכלל. אנחנו מדברים קצת על משחקים לקונסולות חדשות באופן כללי והאם יוביסופט הצליחו במה שהם ניסו לעשות.

7:26 – על ה-microtransactions במשחק וכמה זה מטופש לקחת כסף על מה שהוא בסופו של דבר צ'יטים (במיוחד במשחק שהוא מלכתחילה קל מדי).

10:30 – כשירות לאלה מכם שלא יכולים/רוצים להאזין לפודקאסט, הנה הביקורת המלאה של ארז ל-Halo: Master Chief Collection: "זה אוסף שכולל את כל משחקי Halo."

11:50 – עופר ניסה את LEGO Marvel Superheroes. הדעה הסופית והמקצועית שלו היא שמדובר במשחק.

15:50 – הוא שיחק גם ב-Ether One, שהוא "To The Moon דרך פילטר של Gone Home", למקרה שהייתם צריכים את זה ביותר אינדי-היפסטר. וכמו To The Moon, בסופו של דבר הגיימפליי ממש מעצבן מדי בשביל להצדיק את זה.

21:52 – ואפרופו, מירית שיחקה ב-A Bird Story, משחק מהיוצרים של To The Moon, שהוא סיפור אינטראקטיבי בלי אינטראקטיביות.

24:18 – היא שיחקה גם ב-Little Galaxy, משחק מובייל חללי עם אסתטיקה מאוד הנסיך-הקטן-ית.

26:05 – החדשות הטובות הן שזיירמן סיים את Alien: Isolation. החדשות הרעות הן שזה כל מה שהוא שיחק בשבועיים האלה, אז תצטרכו לשמוע עליו עוד קצת.

29:11 – חוזרים ל-fratboy שלנו שיספר לנו על Call of Duty: Advanced Warfare, המשחק החדש בסדרה, שכמו שהובטח בטריילרים ובפרסומות מביא איתו הרבה חידושים והפתעות והא הא נראה לכם זה Call of Duty סטנדרטי לחלוטין. אבל יש double jump ועוד קצת גאדג'טים, אז יאי, או משהו. והמולטיפלייר? היה יכול להיות נחמד מאוד בעולם שבו אין את Titanfall.

(אם אתם תוהים למה המוזיקה ברקע בחלק הזה היא ממשחק אחר, הסיבה היא שעד כמה שהצלחתי למצוא, הפסקול של Advanced Warfare הוא בערך 2/3 תופים ו-1/3 חריקות מזעזעות)

34:18 – אם חשבתם שאי אפשר להיות יותר AAA dudebro מ-CoD אז, ובכן, צדקתם. אבל אפשר להגיע די קרוב עם Sunset Overdrive – המשחק האקסקלוסיבי החדש ל-Xbone, שלפי ארז הוא "Ratchet & Clank פוגש את Jet Set Radio עם עולם פתוח". אה, וגם ממש כיף (עד כדי השעתיים הראשונות שלו).

40:09 – ארז אומר שאם היו שואלים אותו היום, הוא כנראה היה ממליץ לקנות Xbox One ולא PS4. זה מוביל (כמובן) לדיון השוואת אקסקלוסיבים, שמוביל (אל תשאלו) לדיון על שמות שהורים נותנים למשחקים.

42:15 – זיירמן נזכר במשהו אחד שהוא רצה להגיד לגבי Alien: Isolation. כמו כן, הדבר האחד הזה הוא שני דברים, אבל בקטנה.

44:06 – חדשות מ-BlizzCon! השנה קרה משהו שלא קרה מאז 1996: בליזארד הכריזה על IP חדש. כן, משחק חדש לחלוטין שלא מבוסס על Warcraft בשום צורה. קוראים לו Overwatch והוא יהיה, אממ, ובכן, Team Fortress 2. אבל עם קצת יותר עלילה ודגש על דמויות. שנראות מאוד מגניבות, ראוי לציין. אנחנו תוהים מה יהיה מודל התשלום ועד כמה כובעים יהיו מעורבים בעניין.

48:32 – עוד משהו מעניין שהוכרז רשמית בבליזקון הוא Legacy of the Void, החלק השלישי והאחרון של StarCraft 2. עופר ראה כמה מהמשחקים שעשו שם בתור הדגמה ומדווח שהמשחק השתנה באופן דרסטי.

51:31 – והיום בפינת "יוביסופט הם קקות": Assassin's Creed Unity היה מפוצץ בבאגים, גליצ'ים ובעיות ביצועים כשהוא יצא, ואף אחד לא יכל לדעת את זה כי האמברגו על הביקורות היה עד חצי יום *אחרי* שהמשחק יצא רשמית. אנחנו מדברים קצת על אמברגואים באופן כללי.

55:38 – הפאנצ'ליין של כל הסיפור הזה הוא שיוביסופט אמרו בהתנצלות רשמית שהם היו לא בסדר והם יעבדו לשנות את המדיניות ולהתייחס יותר טוב ללקוחות ולעניין הביקורות – ואז *למחרת* המון מבקרים דיווחו שהגיע זמן האמברגו של Far Cry 4 ועותק הביקורת שלהם לא עובד, או שהם לא קיבלו אותו בכלל.

57:44 – עוברים לדיון כללי בנושא יוביסופט: טוב או רע, והאם קהילת שחקני ה-PC היא משהו ששווה להשקיע בו.

1:07:11 – כחלק מבקרת הנזקים, יוביסופט עשו לייב בלוגינג לכל הבאגים שהם מתקנים ב-AC: Unity והגיבו לכל הדיווחים בפורומים.

1:07:40 – אם במקרה חשבתם שהבלוג, פייסבוק, טוויטר וסטים זה לא מספיק, עכשיו כשיש לנו מלא סרטוני Let's Play אתם יכולים גם להירשם לערוץ שלנו ביוטיוב!

3 תגובות ל “גיימפוד, פרק 105: כן, bro!”

  1. שושו השועל מאת שושו השועל:

    אמן ו-iCast יחזור לפעול :-/

  2. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אני מניח שמתישהו נישבר ונחפש הוסט אחר לפודקאסט. בינתיים iCast עובד בדיוק מספיק כדי שלא נהיה *חייבים* לעבור.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כנראה שמה שבאמת יקרה זה שנעביר את כל הפרקים לאחסון לוקאלי בדומיין של הבלוג. אבל זה דורש לעדכן RSS שלהם באופן ידני, ואז לעדכן את כל המאזינים שלנו שה- RSS השתנה. יש לנו חלקים מהתשתית במקום (נניח, כל אלה שנרשמו אלינו דרך iTunes לא יצטרכו לעשות כלום), אבל זה עדיין מלא עבודה.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS