גיימפוד, פרק 106: היה לנו הומור

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

אז מה, Geometry Wars?

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod106-7.12.2014.mp3|titles=Episode 106: We had a humor]

להורדה (59:09, 81.2 מגה)

1:45 – אחרי שצחקנו קצת על זיירמן שהוא מבטא "AAA" כ-"איי איי איי", אפשר לעבור לדבר על אחד משני המשחקים האלה שיצאו לאחרונה: Dragon Age Inquisition. עופר שיחק בו "רק" כ-30 שעות, ונותן קצת רשמים ראשונים. בקצרה: הוא מצוין.

4:20 – שני טיפים חשובים למי שמתכוון לשחק ב-Inquisition: לא לבזבז הרבה זמן על ה-Hinterlands – האיזור הפתוח הראשון, שהוא גם הכי גדול והכי מעפן – ולהתמקד בסיפור המרכזי לפחות עד שמקבלים את התואר "Inquisitor" והמשחק נפתח באמת.

19:21 – זיירמן הספיק לשחק קצת ב-Far Cry 4 לפני שיצא Geometry Wars 3 והתחיל לשאוב את כל הזמן הפנוי שלו. זה פשוט Far Cry 3, רק יותר קיצוני בכל מובן, ועם אינסוף דובים.

23:08 – Geometry Wars! בתור התחלה, זיירמן מספר קצת על ההיסטוריה של המותג והמשחקים הקודמים ובלה בלה בלה.

26:17 – אז איך משפרים משחק מושלם? משנים כמה דברים מהותיים ומרחיבים המון.

30:45 – אם לא ראיתם את הפרסומת של "To Michael" ל-PS3 כדאי לכם, גם כדי להבין על מה אנחנו מדברים פה אבל בעיקר כי היא מאוד מוצלחת.

30:55 –  קצת תלונות, כי חייבים. אבל יחסית מינוריות.

32:53 – הפסקול של Geometry Wars 3, שאנחנו מאוד אוהבים וכמובן מתנגן ברקע לאורך רוב הפרק הזה, זמין כולו להאזנה ב-SoundCloud.

41:28 – שירות לציבור: אם אתם משחקים ב-Geometry Wars 3 ומרגישים שהתנועה של החללית לא לגמרי חדה או שאתם מתים שלא באשמתכם, יכול להיות שזה בגלל באג במשחק. נסו לבטל את ה-vsync בכרטיס הגרפי.

42:30 – פציפיזם! אנחנו עושים קצת (יותר מדי) geeking out על מצב המשחק הכי מגניב.

44:26 – אה כן, יש גם עוד משחקים בעולם. דקל שיחק ב-Injustice: Gods Among Us, אבל אין לו ממש מה להגיד עליו, אז במקום זה אנחנו מדברים על למה אנחנו לא אוהבים את הז'אנר ועל הטיפשות האינהרנטית במשחק מכות של גיבורי על.

47:25 – זיירמן ניסה את Goat MMO Simulator. שימו לב – זה לא Goat Simulator MMO. ההבדל מאוד חשוב.

51:00- זיירמן, אלון ועופר מדברים קצת על Monument Valley, משחק פאזלים עם עיצוב מאוד חביב שמבוסס על גיאומטריה אשר-ית. לשם שינוי, עופר הוא לא האחד שחושב שזה משחק ממש קל מדי.

54:44 – חדשה אחת לסיום: בהמשך לפינת "יוביסופט הם קקות" משבוע שעבר, יובי הבינו שכל הסיפור שהיה עם Assassin's Creed Unity לא היה בסדר מצידם, אז בתור פיצוי הם החליטו להוציא את ה-DLC הגדול שייצא בקרוב בחינם. ואז בתור פיצוי לאנשים שכבר קנו season pass, הם נתנו אופציה לקבל משחק חינם, כולל משחקים חדשים וגדולים כמו Far Cry 4 או The Crew.

56:47 – בינתיים, כשהמפתחים של Elite: Dangerous הכריזו שבניגוד לכל ההבטחות שלהם, למשחק לא יהיה מצב אופליין, הם הסכימו לתת החזר מלא לכל המאוכזבים – בתנאי שהם לא שיחקו במשחק אפילו טיפה במהלך האלפא/בטא.

57:50 – בואו לבקר בערוץ היוטיוב שלנו! כדאי לכם, עוד מעט יהיה שם סרטון Let's Play של Five Nights at Freddy's 2.

11 תגובות ל “גיימפוד, פרק 106: היה לנו הומור”

  1. רוני מאת רוני:

    את האפשרות להוביל חיות עם פתיון לתוך מחנה היריב ישמו כבר ב-far cry blood dragon. רק ששם זה היה עם דרקונים שיורים לייזר מהעיניים ולא עם דובים. באופן לא מפתיע, קל בהרבה לכבוש מחנה עם דרקונים שיורים לייזר מהעניים מאשר עם דובים.

  2. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    dragon age החדש הוא משחק מעולה. שיחקתי בערך 70 שעות במשחק. טוב בכל אספקט אפשרי מdragon age 2 (בעיקר הכתיבה והדמויות) יש שם כמה דמויות חדשות מעולות (iron bull , solas , vivienne וdorian) וכרגיל פס קול ודיבוב מעולה. עשו למשחק הזה המון השוואות לskyrim אבל הוא לא בדיוק כמוהו. בskyrim מוקד המשיכה היה העולם והרקע לעומת dragon age origin שהמוקד שלו היה הסיפור הראשי. בInquisition לדעתי הצליחו ליצור משהו "באמצע" שהעולם פתוח לא גונב את ההצגה אך הוא חלק בלתי נפרד מהאטמוספירה במשחק ומעשיר את האווירה. שיחקתי כל כך הרבה בGeometry Wars 3 (כמעט כמו בresogun). ולדעתי goat simulator הוא בדיחה. משחקים בו שעה וצוחקים על המשחק ועל הבאגים שלו (המשחק היחיד שבאג זה פיצ'ר!) ןאז משתעממים ממנו ומפסיקים לשחק בו עד שיוצאת הרחבה . Injustice זה משחק מעולה. הסופרמן הכי טוב שיצרו. סוף סוף הוא דמות מעניינת. בכללי לא הבנתי מה כולם אוהבים בו . דמות משעממת

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    טוב, Dragon Age 2 היה גרוע בכל אספקט אפשרי. יש כמה דברים מאוד מעצבנים ב-Inquisition (אני אכתוב ביקורת כשאסיים אותו, בטח עוד איזה עשור-שניים), אבל כן, בגדול הוא מצוין. דווקא מה שהכי מפריע לי זה שהוא מנסה להיות ״באמצע״ בין Skyrim למשחקים קלאסיים של BioWare. העולם הפתוח סובל מזה שהוא לא *באמת* פתוח, והסיפור סובל מיותר מדי הסחות דעת ו-grinding. לפעמים זה עובד מצוין (כמו ב-Fallow Mire או ה-Still Ruins), ולפעמים זה ממש מעצבן (כמו Hinterlands או ה-Oasis).

    הדמויות האהובות עלי בינתיים הן דווקא אלה שלא הזכרת בכלל – Sera, Cole והרבה מהדמויות המשניות. אבל כמובן יכול להיות שזה עוד ישתנה.

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אני לא חושב שיש למישהו ספק ש- Goat Simulator הוא בדיחה. אבל הוא בדיחה *טובה*.

  5. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    אחרי שסיימתי את dragon age (לקח לי 92 שעות) והסוף היה מעולה. לא ממש אהבתי את sera. היו לה קטעים טובים במיוחד השיחות שלה עם iron bull אבל חלק מהטקסטים שלה ביו מוזרים והזכירו לי את הכתיבה הירודה יחסית של dragon age 2 . היו גם הופעות קמאו ממש טובות ממשחקים קודמים. גם זה שיפור לעומת dragon age 2 (זכורה לי הופעת קמאו איומה של zevran עם טקסטים איומים וסקסיטים). אחד הדברים שהכי אהבתי במשחק הוא שכמעט כל הדמויות ענייניו אותי. יש במשחק כל כך הרבה דמויות משניות ומעניינות בעולם הזה. מחכה לביקורת שלך. goat simulator הפך לבדיחה רעה ברגע שכולם מנסים לחקות אותו עם סימולטור סלע\דשא\לחם. אני בהתחלה לא כעסתי במיוחד על יוביסופט על הבאגים באססין קריד. מה שכן הרגיז אותי זה שהייתי צריך להירשם לאיזה שירות שלהם כדי לעשות את הtrophy של למצוא את כל התיבות ולהשיג פלטינום.

  6. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    קיומם של המשחקים האחרים לא הפך את Goat Simulator לבדיחה רעה. זה הפך אותם לבדיחות רעות. Goat Simulator הוא הבדיחה המוצלחת הזו שכולם מנסים לחקות, אבל זה לא הופך אותה לפחות מוצלחת. רק את כל האחרים לקצת פתטיים.

  7. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    יש נקודה בדבריך. מה שמעצבן בסוג המשחקים האלה ( הגל השני של ה סימולטורים הגרועים) זה שהם מודעים לכך שהם גרועים וכל הקטע שלהם זה כל כך רע שזה טוב. בgoat simulator זה היה טוב אבל עכשיו יש המון מפתחים שעושים משחקים גרועים בתקציב וזמן פיתוח מינימליים משחקים כאלה ו אנשים קונים את זה! מין דרך לעשות קופה . כסף קל. וזה מעצבן

  8. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    נכון. הקדשנו ל- Rock Simulator קצת זמן אוויר בגיימפוד בעיקר בשביל להגיד ש*זו* הנקודה שבה הבדיחה הזו מיצתה את עצמה.

  9. גיימפאד » גיימפוד פרק 107: ניאו-מרקסיזם קלאסי לחתולים מאת גיימפאד » גיימפוד פרק 107: ניאו-מרקסיזם קלאסי לחתולים:

    […] – כמו עופר, גם ארז שיחק ב-Dragon Age: Inquisition הרבה מאוד שעות, ומאוד אהב […]

  10. אביחי מאת אביחי:

    אז קניתי את Geometry Wars 3 בזכותכם למרות שלא יצא לי לשחק בקודמים והוא ממש אדיר! סיימתי את המצב הראשי אחרי הרבה יותר מדי שעות על הבוס האחרון ועכשיו אני מנסה להשיג עוד כוכבים.
    אני מניח שזה הרבה יותר כיף כשמנסים לשבור את השיאים של החברים שלכם אבל לצערי אין לי חברים שמשחקים במשחק הזה. אשמח מאוד אם תוסיפו אותי בסטים ונראה מה אני באמת שווה http://steamcommunity.com/id/avichais

  11. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    מגניב! הוספתי, למרות שבאמת לא יוצא לי לשחק בזה מספיק בזמן האחרון. :\

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS