גיימפוד פרק 107: ניאו-מרקסיזם קלאסי לחתולים

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

והפעם בגיימפוד: לא Geometry Wars! כן משחקים שיצאו לשוק לפני פחות מחודש! חידושים למשחקים ישנים! לא-חידושים למשחקים ישנים! Shameless plugs לבלוג שלנו! האזינו בהמוניכם!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod107-21.12.2014.mp3|titles=Episode 107: Classical Neo-Marxism for Cats]

להורדה (1:06:50, 61.18 מגה)

0:53 – פתיחה מסונכרנת להפליא.

1:56 – זיירמן המשיך לשחק ב-Far Cry 4 בשבועיים שעברו מאז הפרק הקודם, ונתן לו אולי את המחמאה הגדולה ביותר שהוא יכול לתת למשחק בתקופה הזאת: הוא לא חשב במהלכו יותר מדי "הי, יכולתי לשחק עכשיו Geometry Wars 3". חלק גדול מזה הוא היכולת של המשחק לגרור אותך בקלות להרפתקאות צדדיות עד שתשכח מה המשימה שלך בכלל.

7:41 – אבל אם לא בא לכם לבזבז שעות בעולם פתוח, ואתם רק רוצים להגיע לסוף של המשחק, בטח תשמחו לשמוע על ה-Easter Egg שמאפשר לסיים את המשחק ברבע שעה בדיוק.

9:30 – האם יש ל-Far Cry 4 ערך מוסף? ובכן, לא. האם זה פוגם בערך שלו כמשחק? ובכן, אולי. ומה בכלל ההבדל בינו לבין שאר המשחקים בסדרה? ובכן, המספר בסוף השם. וגם עוד כמה דברים.

14:53 – דקל קנה לעצמו PS4, כדי שיוכל לשחק בכמה מהאקסקלוסיביים שיצאו ל-PS3 בשנים האחרונות, רק כדי לגלות מאוחר מדי ש-Backwards Compatibility זה לא מונח רווח בתעשיה הזאת (למעט מקרים יוצאי דופן כמו Barbie Horse Adventures). אז הוא החליט לבדוק מה זה ה-Last of Us הזה שכל האליטה מדברת עליו. בדק, ונהנה. החברה שלו, לעומת זאת, קצת פחות נהנתה.

19:45 – אז מה הבעיה עם משחקי וידאו מבוססי עלילה? מסתבר שהם קצת כמו הסרט "היוקרה". אז מסתבר.

21:30 – וממשחקי מחשב לדברים שאינם משחקי מחשב (לפחות, לטענת ארז). דקל קיבל עם ה-PS4 שלו גם את Drive Club, סימולטור הנהיגה החברתי הכושל. כלומר, הוא סבבה לגמרי כל עוד הוא נשאר כסימולטור נהיגה. זה ה"חברתי" שבו שבכלל לא עובד.

25:18 – בנסיון שלא צלח להעלות לו Let’s Play, דקל וחברים שיחקו ב-Battleblock Theatre, המשחק החדש מבית היוצר של Castle Crashers הזכור לטובה. ואיך המשחק החדש ביחס לקלאסיקה? ובכן, בעיקר מבלבל.

28:17 – ארז סיים בשעה טובה את האסון הטכני הארוז בצורת משחק שידוע בשם Assassin’s Creed: Unity. ותאמינו או לא – הוא דווקא אהב אותו. לא רק שהוא אהב אותו, הוא גם חושב שזה המשחק הכי טוב בסדרה מאז שנפרדנו מאציו.

32:58 – כמו עופר, גם ארז שיחק ב-Dragon Age: Inquisition הרבה מאוד שעות, ומאוד אהב אותו. יש לו כל מיני דיעות שהוא רוצה לחלוק איתנו

34:14 – אבל אז זיירמן מבצע מחטף, ומאלץ אותו לדווח על Pokemon: Alpha Ruby (או Omega Sapphire? לא ברור), הרימייק ל-DS של המשחקים הקלאסיים שיצאו ל-Game Boy Advance.
מה יש להגיד עליהם? אלו משחקי Pokemon. אם אתם מכירים אותם, אתם יודעים למה לצפות. אם אתם לא מכירים אותם, הממ, טוב, כנראה שאתם לא יודעים.

36:42 – זיירמן, בניגוד לבזוקה דקל וחבורתו, הצליח להקליט Let’s Play ל-Lara Croft and the Temple of Osiris, ההמשך ל-and the Guardian of Light…, בו לארה וחברים ממשיכים בהרפתקאות האיזומטריות שלהם, במטרתם המקודשת לשדוד ולהשמיד קברים עתיקים ויקרים מפז.
כמו המשחק הקודם בסדרה, הוא מאוד כיפי בקו-אופ וכמעט חסר ערך כמשחק לשחקן יחיד.

45:40 – חדשות!

45:54 – Steam מתחילים הכנה למבצעי החורף שלהם, באמצעות איזושהי מערכת מסובכת של מכירות פומביות. ואז מורידים את כולה בעקבות זה שגיימרים מוצאים פרצה במערכת ומצליחים לצבור המון המון יהלומים. ואז מחזירים.

52:23 – באוסטרליה – Target מורידים את GTA V מהמדפים בעקבות עצומה שמתלוננת על האלימות נגד נשים במשחק. בתגובה, גיימרים חותמים על עצומה להורדת התנ"ך מהמדפים. Target מסבירים שהם לא מוכרים את התנ"ך בכל מקרה. ניצחון!

55:16 – חברה בשם Dovetail Games מצליחה להשאיר את Flight Simulator בחיים, למרות מיטב נסיונותיה של מיקרוסופט לרצוח את המותג, ומביאה אותו ל-Steam.

58:25 – שתי רמות קושי חדשות ל-Alien: Isolation: רמת Novice למתקשים ורמת Nightmare למזוכיסטים.

1:00:07 – הידיעה המשמעותית היחידה מאירוע ה-Playstation Experience של Sony מתחילת החודש היא שמוציאים גרסת Remastered ל-Day of the Tentacle. יאי!
וכמובן, גם Final Fantasy VII מקבל הוצאה מחודשת (וב"מחודשת" אנחנו מתכוונים ל"זהה לחלוטין").

1:05:10 – לא תאמינו, אבל סיימנו. כרגיל, זה דף הפייסבוק שלנו, זה חשבון הטוויטר שלנו, זה דף ה- Curator שלנו ב-Steam, וזה חשבון ה-Youtube שלנו, אליו אנחנו מעלים סרטוני Let’s Play.

4 תגובות ל “גיימפוד פרק 107: ניאו-מרקסיזם קלאסי לחתולים”

  1. אלכס קיד מאת אלכס קיד:

    יש כאלה שמתרגשים גם מכך שמוציאים גרסת Remastered ל- Grim Fandango.

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    ללא ספק. והם צודקים בכך שהם מתרגשים. אבל אני מתרגש יותר מגרסה חדשה ל- DOTT.

  3. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    אני כל כך מתרגש מהחידוש של Day of the Tentacle וגם מגרסת הRemastered לGrim Fandango . חסר רק משחק חדש לסם ומקס ואני מסודר. assassin's creed unity דווקא משחק די טוב. העלילה לא טובה וארנו מעצבן ומנסה להיות מצחיק ומגניב בכוח אבל הוא באמת משחק הassassin's creed הכי טוב מאז אציו. (black flag הוא יותר משחק פיראטים מאשר משחק אססין קריד). the last of us הוא משחק מאוד מטוד מרשים ומאוד מאוד יפה (ודי מדכא) אבל אהבתי יותר את חבילת ההרחבה left behind שזה בעצם פריקוול על אלי (למרות שכדאי לשחק בהרחבה אחרי שסיימתם את chapter 9). אני מסכים עם ארז לגבי כל העניין של היהלומים והכובעים בסטים אבל מה שיותר עצבן אותי היה הקבוצות והקלפים במבצעי הקיץ האחרונים שגרמו למאות אלפי אנשים להוציא מאות דולרים על קלפים בשביל הסיכוי לקבל משחק חינם מהwishlist ואז אחרי שהקבוצות "כרתו ברית" אז ואלב שינו את כל החוקים וגרמו לכולם להוציא עוד מאות דולרים לחינם. ועידן , אתה באמת הולך לשחק בalien ברמת nightmare?

  4. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    במילה אחת: לא.

    בשתי מילים: בעצם, אולי.

    הבעיה העיקרית היא זמן. Alien: Isolation הוא משחק *ארוך* (גם אם משחקים אותו ׳בסך הכל׳ ברמה הכי קשה לפני העדכון), ויצאו בחודש האחרון בערך 7.5 מיליון משחקים שאני רוצה לשחק בהם אבל אני עדיין תקוע על Far Cry 4 (ו- Geometry Wars 3, אבל לא מספיק). אני בהחלט רוצה *לנסות* אותו, אבל רק להגיע לקטע עם החייזר ייקח לי שעתיים, אז אני לא יודע אם יהיה בזה טעם.

    אבל אני בהחלט רוצה. אז לך תדע.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS