בואו נשחק ב- Five Nights at Freddy’s 2

עידן זיירמן| Let's Play הוספת תגובה

הסרטון שבו אנחנו משחקים ב- Five Nights at Freddy’s היה אחד מסרטוני ה”בואו נשחק” הכי פופולריים שהעלינו. גם אנשים שמעולם לא שיחקו במשחקי מחשב קפצו לראות במה מדובר כשהבטחתי להם שהם יזכו לשמוע אותי צורח בבהלה כמו ילד בן 4. זה היה טבעי ש- Five Nights at Freddy’s 2, עם יציאתו, יהפוך לאחד מהסרטונים הכי מבוקשים בקרב קוראי הבלוג וסתם אנשים שמכירים אותנו כאחד. אז הנה זה. אני, ארז ושני השוורצים משחקים ב- Five Nights at Freddy’s 2. יש צעקות. וחתול. ועוד כמה מילים (אם כי לא הרבה מהן) אחרי הקפיצה.

ראוי להגיד שבין הקלטת הסרטון להעלאה שלו לרשת הוכרז Five Nights at Freddy’s 3, מה שהופך את התחזית של ארז בסוף הסרטון (ואת התחזית שלי בסיכום שנת 2014 שלנו) לנכונה בצורה-מדכאת. מדכאת, כי Five Nights at Freddy’s שבה את ליבי כי הוא היה מיוחד. המשחק השני אמנם עושה את העבודה, אבל הוא פחות מיוחד. אין לי ספק שגם המשחק השלישי יצליח להבהיל אותנו כהוגן, אבל לא בטוח שניתן לו את ההזדמנות, כי כשהדברים האלה יוצאים בהפרשים כל כך קצרים – הם מאבדים את העוקץ והיחודיות שלהם. רק תראו מה קרה ל- Twitch Plays Pokemon בסבבים המאוחרים יותר שלו.

ככה שקצת מאכזב אותי לשמוע שצפוי לצאת בקרוב Five Nights at Freddy’s 3. ואלא אם הוא יעשה משהו מיוחד ביותר, כנראה שלא תזכו לשמוע אותנו צורחים במהלך סרטון שנקליט עבורו.

תגובה אחת ל “בואו נשחק ב- Five Nights at Freddy’s 2”

  1. שורפים משחקים: פרק 4.19 | Battlestar Galactica מאת שורפים משחקים: פרק 4.19 | Battlestar Galactica:

    […] מפתח המשחק Five Nights at Freddy הודיעו על ביטול המשחק הבא בסדרה. בואו נשחק של Gamepad. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS