גיימפוד, פרק 110: 90 ומשהו אחוז חשיבות עצמית

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

השבוע קרה לנו משהו שלא קורה הרבה – כולם שיחקו באותו משחק! טוב, חוץ מארז, ששיחק במשחקי Wii U וגירסאות מחודשות של משחקים ישנים. אבל בכל זאת, דיברנו הרבה על The Talos Principle, משחק שעוסק בלדבר הרבה.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod110-8.2.2015.mp3|titles=Episode 110: 90-something Percent Self-Importance]

להורדה (58:27, 80.2 מגה) 

1:30 – עופר סיים את The Talos Principle, כולל כל האתגרים האופציונליים. גם אלון וזיירמן שיחקו בו, אבל הרבה פחות.

4:35 – The Talos Principle הוא משחק פאזלים איטי ופילוסופי, בדיוק כמו המשחק הקודם של אותם המפתחים – Serious Sam.

6:13 – אז מה עופר חשב על המשחק? אם אתם לא מהאנשים שמאזינים לפודקאסט, אל תדאגו – בקרוב תעלה ביקורת כתובה.

12:28 – זיירמן ואלון מביעים את דעתם, אחרי שעה אחת ו-5 שעות משחק בהתאמה.

13:56 – האם אפשר להימנע מלהשוות את המשחק לפורטל? ובכן, כן. בהחלט אפשר.

15:02 – חוזרים לדבר על כל הדברים שגרועים במשחק.

17:15 – בעצם עוד לא באמת דיברנו על העלילה. אז הנה.

19:48 – עופר מתלונן על מעליות, ובאופן כללי על העיצוב של המשחק שעושה כל מה שהוא יכול כדי לבזבז לכם את הזמן.

22:37 – זיירמן מזכיר את ה-DRM של Serious Sam 3, שהגיע בצורה המקורית של עקרב ענק בלתי-פגיע.

23:39 – עופר שיחק ב-The Marvellous Miss Take, משחק התגנבות קטן וחמוד שמבוסס פחות על ממש התגנבות ויותר על הסחות דעת. הוא לא התחבר למשחק, אבל חשב שהוא מאוד חביב והמכניקה הבסיסית לא רעה.

24:58 – עופר מנסה לדבר על Gat out of Hell, ה-expandalone החדש של Saints Row, ולא מצליח שלא לקרוא לג'וני גאט "ג'וני דפ".

30:47 – ארז שיחק ב-Captain Toad ל-Wii U, פלטפורמר נטול-קפיצות שמבוסס על שינויי פרספקטיבה, והוא מאוד חמוד (המשחק, לא ארז) אבל יקר מדי ($40).

35:22 – הוא שיחק גם בגירסה המחודשת של Grim Fandango, וחשב שזה עדיין משחק מצוין, אבל ה-remaster שעשו הוא מאוד עצלני וממש לא מצליח למנוע את התחושה שהמשחק פשוט לא הזדקן טוב. זיירמן מציע את התיאוריה ש-Double Fine נמצאים במשימה להכחיד כל טיפת אהדה שיש להם מהקהילה.

41:45 – אפרופו remaster מאכזב, גם Heroes 3 HD שיצא לא מזמן לא בדיוק קיבל הרבה אהבה. עופר בעיקר התאכזב מזה שהוא בכלל לא הצליח לקנות את המשחק. (עדכון: מאז ההקלטה הבעיה תוקנה, מה שהיא לא הייתה)

42:24 – ועוד באותו נושא, ארז שיחק גם ב-Metroid Prime ל-Wii U, שהוא לא רימייק ולא רימאסטר אלא פשוט פורט של המשחק לקונסולה חדשה, אבל זה משחק של נינטנדו ולכן הזדקן מצוין.

43:41 – נינטנדו ממשיכים עם ההתנהלות המטופשת שלהם מול Let's Players. והפעם: תוכנית affiliates שאם נרשמים אליה אפשר להעלות סרטונים עם קטעים ממשחקים של נינטנדו, בתמורה לזה שהם יחליטו איזה פרסומות יהיו שם ויקחו 40% מהרווחים.

48:06 – יוביסופט חסמו עותקים גנובים של Far Cry 4 מאתר מפוקפק ביותר, שברור לחלוטין שהם גנובים. לכן בתגובה, אנשים באינטרנט כמובן התעצבנו על יוביסופט.

50:29 – The Witcher 3 יקבל 16 DLC-ים, כולם חינמיים, כי CD Projekt שונאים את כל הכיוון שהתעשייה הולכת אליו עם DLC ו-preorder bonuses. אנחנו מזכירים את ה-DLC הידוע-לשמצה של Oblivion שהיה לא יותר משריון לסוס תמורת 2.5 דולר.

52:02 – לא, The Witcher 3 לא מכיל 16 שעות של סצינות סקס.

53:08 – 2K Games הכריזה על תוספת מאוד מתבקשת ל-Evolve – משחק Match-3?! ארז אפילו שיחק בו קצת, ומספר שמדובר במשחק match-3 גרוע, למקרה שלמישהו היה ספק. זיירמן בעיקר מאוכזב מהמסקנה המשתמעת מההכרזה שב-Evolve עצמו יהיו דרגות לדמויות.

4 תגובות ל “גיימפוד, פרק 110: 90 ומשהו אחוז חשיבות עצמית”

  1. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    למה יש את את הפס קול של transistor ברקע כאשר אתם מדברים על evolve ? אתם לא מתאימים את המוזיקה ברקע למשחק שאתם מדברים עליו?

  2. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    שתי סיבות: 1) Evolve עדיין לא יצא רשמית, אז הפסקול שלו לא ממש זמין; 2) זה יותר חדשות וספקולציות מאשר ממש "לדבר על משחק".
    בחלק הראשון של הפודקאסט, כשממש מדברים על משחקים, המוזיקה אכן מותאמת.

  3. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    אלא אם למשחק אין מוזיקה שזמינה לנו. או מוזיקה שמתאימה בתור מוזיקת רקע. או מוזיקה בכלל.

  4. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אני מנסה לחשוב על משחקים שאין להם מוזיקה בכלל ולא עולה לי שום דבר חוץ ממשחקים סופר-אקספרימנטליים כמו Passage, או משחקים ממש ישנים.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS