מבזקים: ספירת העומר

עידן זיירמן| חדשות הוספת תגובה

אופס, עשינו זאת שוב. היו לנו מלא חדשות לדבר עליהן בפרק האחרון של “גיימפוד” ואז חפרנו מלא זמן על משחקים (להגנתנו, אלה היו משחקים אקטואליים כמו Pillars of Eternity ומהדורת ה- PC של GTA V) ופתאום לא היה לנו זמן לדבר על חדשות מעניינות שקרו. מה זה אומר עבורכם? נכון! פוסט מבזקים! תודו שהתגעגעתם.


הסיפור הגדול של השבוע האחרון הוא, ללא צל של ספק, ההכרזה של Valve על כך שיוצרי מודים יוכלו כעת למכור אותם בכסף דרך פלטפורמת ה- Steam Workshop שלהם.

למעשה, זה היה סיפור כזה גדול עד שכן הקדשנו לו זמן במהלך הפרק, ודיברנו קצת על ההשלכות של זה (בניגוד לרוב האינטרנט, אנחנו לא כל כך התרגשנו ופרצנו בקריאות על כך ש- Valve היא השטן). אבל בערך 4 וחצי שניות אחרי שהקלטנו את הפרק הזה, פתאום כל השיחה שלנו (טוב, לא כולה, אבל רובה) נהייתה לא רלוונטית, כי… זה בוטל. אם לצטט את Valve בכבודה ובעצמה – “די בבירור לא היה לנו מושג מה אנחנו עושים”.

האם זה סופי? ברור שלא. לא חושב שיש הרבה אנשים שמאמינים ש- Valve ירדו מהרעיון הזה וזהו. אבל לפחות לבינתיים, נשמעה צפירת הרגעה.


טריילר חדש ל- Star Wars: Battlefront! אין לנו באמת שום דבר להגיד על זה חוץ מ”היי, תראו! Star Wars!”


הסרט של Warcraft, בבימויו של דאנקן ג’ונס (“ירח”, “Source Code”) נדחה ממרץ 2016 ליוני 2016. זה… נשמע לי כמו חדשות מצוינות, בסך הכל. יוני 2016 זו הטריטוריה הקלאסית של סרטי הקיץ. נשמע כאילו שיוניברסל באמת מאמינים שיש סיכוי שיוצא להם סרט שמישהו יחבב!


לפני כחודש דיברנו בפודקאסט על כך שיש אישור סופי לתחייתו של מותג “Rock Band”. ובכן, כעת יש גם אישור סופי לתחייתו של מותג “Guitar Hero”. אבל בניגוד ל- Rock Band, שמנסים לחזור למקורות עם 4 כלים שתהיה תאימות ביניהם לבין הכלים הקודמים, Guitar Hero לוקח כיוון חדש.

Guitar Hero חוזר לשורשי ה”גיטרה בלבד” שממנו הוא התחיל, אבל הגיטרה עצמה עוברת שינוי. במקום 5 כפתורי פלסטיק זה לצד זה, היא תהיה מורכבת מששה כפתורים שמסודרים בשתי שורות. הרעיון, לטענת המפתחים, הוא להדמות בצורה טובה יותר את צורת ניגון האקורדים על גיטרה אמיתית. לדעתי, זה יותר בקטע של “אם אנשים בכל מקרה צריכים לקנות גיטרה חדשה כי אין לנו כוח לפתור את בעיית התאימות בין הדור הקודם לדור הנוכחי של הקונסולות, לפחות שנשנה לה את העיצוב קצת”.


מערכת היחסים בין הידאו קוג’ימה (Metal Gear Solid, בין הרבה דברים אחרים) לקונאמי היא משהו שאפשר לתאר רק במילים It’s Complicated, וכוללת הרבה הצהרות חצי-מתחייבות של קונאמי ובעיקר הרבה שתיקות מביכות. אבל קורבן אחד לפחות מאושר עכשיו בוודאות. Silent Hills, המשחק בבימויו של גיירמו דל-טורו והידאו קוג’ימה – בוטל. הטיזר האינטראקטיבי P.T. (שעליו דיברנו לפני יותר מחצי שנה ב”גיימפוד”) – הוסר. באופן רשמי המותג עדיין בחיים, אבל בפועל… ובכן, אל תבנו על זה.


זה הכל לבינתיים! צפו לפרסום הפרק שבו אנחנו לא מדברים על אף אחד מהדברים האלה אבל כן מקדישים המון תשומת לב ל- Pillars of Eternity

2 תגובות ל “מבזקים: ספירת העומר”

  1. גיימפאד » גיימפוד, פרק 116: Pulling a Zeierman מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 116: Pulling a Zeierman:

    […] Steam מאפשרים ליוצרי מודים למכור את המודים שלהם בכסף (מאז, בעקבות זעם השחקנים, הם חזרו בהם מהחלטתם). […]

  2. גיימפאד » מבזקים: הריבוט מאת גיימפאד » מבזקים: הריבוט:

    […] נכנסו לפודקאסט? בטח שאתם לא זוכרים. הפוסט האחרון היה לפני 5 וחצי שנים. רובכם בטח אפילו לא זוכרים שהיו לנו פעם פוסטים כתובים […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS