המשיכו לדבר ואף אחד לא יתפוצץ – המדריך המתורגם

עידן זיירמן| כללי הוספת תגובה

לפני שבוע יצא Keep Talking And Nobody Explodes. למי שלא יודע במה מדובר, הנה הטריילר ל- Keep Talking And Nobody Explodes.

יעבור קצת זמן עד שאני אפרסם איזושהי ביקורת עבורו (זה גם ככה מוזר עבור משחק שהוא יותר משחק חברה ממשחק מחשב סטנדרטי, אבל באמת רציתי להכנס לנושא של משחקי קופסה פה בבלוג בכל מקרה…), ואולי אפילו יותר זמן עד שנקליט עבורו Let's Play כמו שמגיע לו, אבל בגלל שהתלהבתי ממנו מאוד (כמו שתשמעו בפרק הקרוב של "גיימפוד"), רציתי כבר להנגיש אותו לכמה שיותר אנשים. וחלק מהעניין של להנגיש אותו הוא לאפשר להם לחפש מידע במדריך שלו, אותו גוש גדול של מידע שמנסה להיות בלתי-מובן בכוונה, בשפת האם שלהם. ולכן – אני ועוד כמה אנשים תרגמנו אותו לעברית.

קישור לתרגום של המדריך אפשר למצוא כאן. אני ממליץ עליו בחום. כלומר, על המשחק. לא על התרגום. למרות שגם התרגום אמור להיות סבבה.

(אם מישהו מקוראי הבלוג יהיה מעונין לעזור לנו בתרגום של גרסאות עתידיות של המדריך, הוא מוזמן ליצור קשר. דרוש ידע קל ב- HTML, אבל לא יותר מדי רציני ולא הרבה יותר מזה)

2 תגובות ל “המשיכו לדבר ואף אחד לא יתפוצץ – המדריך המתורגם”

  1. גיימפאד » גיימפוד, פרק 127: זואופיליה מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 127: זואופיליה:

    […] צבאי. אם המשחק נשמע מעניין ואתם רוצים לקחת חלק בפרוייקט התרגום של חוברת ההדרכה של המשחק לעברית, אתם מוזמנים לפנות […]

  2. פודקאסט שורפים משחקים: פרק 17 | Grey Goo מאת פודקאסט שורפים משחקים: פרק 17 | Grey Goo:

    […] בפרק הקודם דיבר עידן זיירמן על התרגום לעברית של מדריך המשחק "המשיכו לדבר ואף אחד לא יתפוצץ", ובכן התרגום זמין כעת להורדה. […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS