גיימפוד, פרק 129: Like a velvet something

עופר שוורץ| גיימפוד הוספת תגובה

עונת החגים בפתח, וזה אומר שיוצאים הרבה משחקים גדולים ומרגשים!
…שכרגיל, רק ארז שיחק בהם. ואז כמעט לא יכל להגיע להקלטה של הפרק; למזלנו, בסוף זה כן הסתדר וכך נחסך לכם פרק שרובו מונולוג ארוך של עופר על LoL.

להורדה (54:43, 49.9 מגה)

1:13 – לא, לא דיברנו על Fallout 4 הפעם. הפרק הוקלט יומיים לפני שהמשחק יצא (וביום שהתחילו למכור אותו בישראל כי לאף אחד לא אכפת). אבל בהחלט צפו לזה עוד שבועיים!

2:10 – ארז שיחק ב-Rise of the Tomb Raider, שיצא בינתיים רק ל-Xbone, ויגיע ל-PC בתחילת 2016 ול-PS4 רק עוד שנה. אנחנו מתחילים בלתהות האם מה שארז מתאר הוא באמת “more of the same”, והאם זה דבר טוב, ועד כמה כל ה-crafting הזה מוסיף למשחק, והאם Crystal Dynamics התחילו לשתף פעולה עם Duolingo.

6:40 – היי, תראו, אשכרה מדברים על קברים!

8:11 – סקפטיות מול פנטזיה: עד כמה לארה קרופט היא פסיכית? האם זה בעייתי? ומה הקשר לאלוהים ואינדיאנה ג’ונס? שימו לב: ספוילר קל לסוף של Tomb Raider הקודם בקטע הזה.

12:41 – ארז מספר על התנאים המופרכים לחלוטין של האמברגו ל-Rise of the Tomb Raider.

15:34 – דקל שיחק ב-Uncharted 1+2 כחלק מה-Nathan Drake Collection ל-PS4. בתור התחלה, Uncharted הראשון, שהוא… לא אהב במיוחד. כולם מסכימים. רגע, זיירמן לא מסכים. אז אנחנו מדברים קצת על איך פרנצ’ייזים גדולים מתפתחים ממשחקים ראשונים גרועים.

20:42 – כמו שהרבה אנשים עשו כבר ב-2009, דקל הופתע לגלות ש-Uncharted 2 הוא דווקא משחק מצוין וכיפי.

24:14 – ארז שיחק ב-Assassin’s Creed: Syndicate. הוא פחות אהב אותו מאת Unity, שזה מאוד מפתיע, אבל אולי נובע מזה שהוא בערך היחיד בעולם שאהב את Unity. מצד שני, בהחלט יש לו תלונות לגבי העלילה והעיצוב של המשחק.

32:05 – אם לא הספיקו לכם 2 משחקי AAA חדשים מארז, אז יש גם את Halo 5. ארז נהנה, וחושב שזה אפילו שיפור ביחס למשחקים הקודמים, גם עם העלילה עדיין מקושקשת למדי.

34:40 – עופר מספר על האכזבה שלו מ-The Fall, שהוא ציפה ממנו להיות פלטפורמר-metroidvania, אבל זה בעצם קווסט קלאסי לכל דבר עם קצת קטעי יריות. לפחות זה משחק קצר עם קצת מד”ב נחמד.

37:58 – היו מלא חדשות מ-Blizzcon – בעיקר הרבה הכרזות על הרחבות שבטח כבר שמעתם אם המשחקים הרלוונטיים מעניינים אתכם – אבל גם טריילר לסרט של Warcraft! כן, זה באמת קורה. לא, לא התרשמנו במיוחד.

40:01 – ההפתעה האמיתית מבליזקון: Overwatch לא יהיה free to play. הוא יעלה $60 על קונסולות (ו-40 על PC). בתגובה אנחנו מדברים על Team Fortress 2 והאם המעבר ל-f2p הרס את המשחק.

43:16 – Overwatch גם לא יגיע ל-Mac, לפחות בעתיד הקרוב.

45:34 – Activision קנתה את King.com, המפתחת של Candy Crush Saga. אימפריית הרשע מתחזקת. אה, כן, והם שילמו על זה 5.9 מיליארד דולר. אנחנו תוהים האם זה סכום מוצדק (כנראה שלא), האם King תלך בדרכן של Playfish ו-Popcap לפניה (כנראה שכן), והאם בכלל אכפת לנו (פחחח לא).

48:16 – Arkham Knight חזר לסטים, והוא סוף סוף עובד כמו שצריך! רגע, לא, לא באמת. והם שוב מציעים refund, הפעם לכל מי שקנה את המשחק, בלי שום תנאים.

52:02 – המפתחים של Divinity: Original Sin, בתור ניסוי חברתי, נתנו מתנות לאנשים שאשכרה טרחו לקרוא את כל ה-EULA של ה-Enhanced Edition.

3 תגובות ל “גיימפוד, פרק 129: Like a velvet something”

  1. רון לוינשטיין מאת רון לוינשטיין:

    האם שווה לקנות xbox one בשביל halo וrise of the tomb rider כשאר יש ברשותי ps4?

  2. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    תראה, ״שווה״ זה יחסי. Xbox One זה לא זול, ו-Tomb Raider לפחות יגיע גם ל-PS עוד שנה אם אתה מוכן לחכות. מצד שני, בטוח יהיו עוד אקסקלוסיבים בעתיד (נגיד Gears of War החדש).

    לדעתי השאלה היא לא האם זה שווה רק בשביל שני המשחקים האלה – אם היית מספיק רוצה אחד מהם כדי להצדיק קנייה כזו כנראה שלא היית טורח לשאול. אז השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא בכמה אתה מעריך את הפוטנציאל של גישה לאקסקלוסיבים עתידיים. אם אתה רוצה את דעתי האישית, לפחות בדור הקודם האקסקלוסיבים של מיקרוסופט איכזבו אותי קשות ולכן עכשיו יש לי PS ואני לא רואה את עצמי קונה Xbone בעתיד הקרוב. (מצד שני, יש לי גם PC ורוב האקסקלוסיבים של מיקרוסופט מגיעים לשם בסופו של דבר)

  3. גיימפאד » גיימפוד, פרק 130: מיקרופון במדבר מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 130: מיקרופון במדבר:

    […] – ובשינוי אווירה חד – ארז מוסיף קצת על הדברים שהוא אמר לפני שבועיים על Rise of the Tomb Raider (אנחנו מזכירים גם את סרטון ה"בואו […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS