גיימפוד, שלב בונוס: Firewatch

עידן זיירמן| גיימפוד - שלבי בונוס הוספת תגובה

שלב בונוס חדש של גיימפוד! כמובטח, רצינו לדבר הרבה על Firewatch עם המון המון ספוילרים, אז הקלטנו פרק בונוס חדש. תהנו!

למקרה שיש ספק – אינסוף ספוילרים.

להורדה (33:00, 30.2 מגה)

1:40 – זיירמן מתחיל בלדבר באופן כללי על Firewatch, אבל באמת שאתם כבר לא אמורים להקשיב לזה אם לא שיחקתם במשחק.

4:30 – מתחילים מהסוף. כלומר, מלדבר על הסוף. למה הסוף הפריע לעופר? ועד כמה העלילה של המשחק מחוררת?

11:30 – אף אחד מאתנו, לא משנה עד כמה אהבנו את המשחק, לא אהב את הפתיחה שלו כל כך. זיירמן כן אהב את כמה שהדמות של הנרי היא עם אישיות מוגדרת מעבר למה שהשחקן יוצק לתוכה.

14:30 – יש השפעה על הבחירות שלנו במהלך המשחק, בכלל? כולנו מסכימים על זה שזה משחק שמעודד סיבוב נוסף, אבל מתי?

19:20 – הפסקה קטנה לשיחה על המצלמה החד-פעמית.

20:10 – אנחנו מדברים על קו העלילה של שתי הבחורות מתחילת המשחק.

22:50 – השוואות ל- Gone Home! (עם קצת ספוילרים ל- Gone Home).

23:50 – הסיפור של Firewatch הוא בכלל על הנרי ודלילה, או על אנשים אחרים? ולמה זיירמן לא נזהר עם… מילים?

26:30 – היו דובים?! לא, לא היו דובים. או אף חיה אחרת, פחות או יותר.

27:50 – אנחנו מנסים לסכם את דעתנו על המשחק, למקרה ש- 25 הדקות האחרונות לא הספיקו בשביל זה.

28:40 – במקום לסיים, אנחנו מדברים שוב על הפתיחה של המשחק, הפתקים בקופסאות האספקה שפזורות ברחבי היער, והיומן של הנרי.

30:50 – עכשיו אנחנו מסיימים באמת! אנחנו מזכירים לכם שפרסמנו גם ביקורת כתובה (ללא ספוילרים) על Firewatch וסרטון "בואו נשחק" שלנו ל- Firewatch. חוץ מזה, גם ארז רונן ויותם ברנז מ"הקונסוליירים" הקליטו פרק שבסופו הם מדברים במשך חצי שעה עם ספוילרים על המשחק. אז אם אתם רוצים לשמוע ולראות עוד דברים על Firewatch בעברית, באמת שיש לכם מלא אפשרויות. תהנו!

תגיות: , ,

5 תגובות ל “גיימפוד, שלב בונוס: Firewatch”

  1. אביחי מאת אביחי:

    אז ככה. בחלק האחרון של המשחק (הדרך צפונה לחילוץ) אפשר להתקל בגופה של איל עם חגורת מעקב (המכשיר מעקב יכול להוביל אליו) ואז הנרי אומר לדליילה שכנראה תחנת המעקב עקבה אחרי אילים. וזה גם לא כזה מוזר שדליילה לא ידעה על תחנה קטנה של איזה מדען שעוקב אחרי כמה בעלי חיים.
    חוץ מזה, במחנה של נד אפשר למצוא סוג של יומן שלו שבו הוא מתאר שהוא שמע שהנרי ודליילה חושבים שמישהו עוקב אחרי היחסים שלהם והוא מחליט להשתמש בתחנת מחקר כדי להגדיל את הפרנויה שלהם והוא מפעיל אותה ומדפיס את הדוחות עליהם כאילו הם הנושאים של המחקר.
    אז נכון שלא ברור איך הוא עבר את הגדר. אבל הכל שם מוסבר ודווקא די הגיוני

  2. עידן זיירמן מאת עידן זיירמן:

    כמו שאמרתי – את הכל אני יכול לסספנד, אבל בוא נודה בזה, בשביל שהכל יקרה בדיוק בצורה שתאפשר לנד לייצר את הקונספירציה צריך קבוצה די רצינית של צירופי מקרים. וגם את זה שדלילה תהיה שיכורה כשמספרים לה על תחנת המעקב, כי אין סיכוי שיגדרו מתחם כזה גדול (הוא מאוד גדול! ראית על המפה כמה הוא גדול?!) בלי לתאם את זה עם השומרים בפארק.

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    אין לי בעיה עקרונית עם לסספנד, אבל אני חושב שבמקרה הזה זה פשוט לא רלוונטי. כל המשחק בנוי סביב התחושה הנבנית של הפרנויה, אז כשהכל נחשף בסוף זה לא הרגיש "טוב, זה לא הגיוני אבל בקטנה", זה הרגיש כאילו המשחק רימה אותי. וזה מה שבאמת הפריע לי.

    ולא, "יש סוג של הסבר חלקי אם מחפשים טוב" זה ממש לא מספיק.

  4. אביחי מאת אביחי:

    אז היית מעדיף שהם יתנו את כל ההסברים ישר בפרצוף שלך? כי אז זה היה מעצבן ולא מציאותי. כמו שעושים הרבה פעמים בסרטים שדמות אומרת משהו שאין שום סיבה שהיא תגיד רק כדי שהצופה יקבל את המידע הזה.
    לפזר את ההסברים שלהם לכל הדברים המוזרים שקרו זה יותר הגיוני וגם מתגמל אותך על השיטוט והחיטוט בפרטים.
    יש עוד כמה דברים שאתה יכול לבחור להתעלם מהם ואז זה יראה עוד יותר לא הגיוני.

    אני מסכים עם הטענה על צירופי מקרים ואני מסכים שלא הכל מוסבר אבל אני עדיין חושב שגם בתחום הזה המשחק יותר טוב מרע

  5. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    האמת? כן. אני מעדיף בהרבה לסספנד שבירת קיר רביעי קטנה מאשר את העובדה שהתפנית המרכזית בעלילה לא עובדת. אבל אין סיבה לקפוץ ישר לקיצוניות השנייה. אפשר לחשוף את הפרטים האלה בצורה אורגנית גם בלי להחביא אותם מאחורי שוטטות אקראית בנקודת הזמן היחידה בסיפור שבה לא הגיוני בכלל לעשות שוטטות אקראית.

    שלא לדבר על זה שגם אם הם היו עושים את זה הכי בוטה שאפשר, זה עדיין הסברים בדיעבד, שלא עוזרים לרגע עצמו של ה-reveal. כדי שטוויסט כזה יעבוד טוב, הוא צריך להיות הגיוני *בזמן* שהוא נחשף, לא חצי שעה אחרי. בגלל זה משחקים כמו KOTOR או BioShock מקדישים זמן מיד אחרי החשיפה כדי להראות לך בדיוק איך זה נבנה לאורך המשחק ואיך הכל מתחבר (לא אידיאלי, נכון, אבל נחוץ כי אלה משחקים ארוכים למדי). אבל ב-Firewatch זה לא מתחבר, לפחות לא עד שאתה מבזבז קצת זמן על עוד טיולים ביער במקום לרוץ לחילוץ.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS