גיימפוד, פרק 142: פודקאסט דינמי וצעיר!

מירית בן חור| גיימפוד הוספת תגובה

הפרק בו גילינו שאנחנו דינמיים, צעירים, ומגניבים! (טוב, אולי צעירים קצת פחות..). הפעם שיחקנו ב – Uncharted 4, Overwatch, Mini Metro, Darksiders 2 ועוד.

להורדה (58:41, 107 מגה)

0:00 – תוהים על מה אנחנו מקשקשים בקטע הפתיחה? ובכן, אתם יכולים להאזין לפרק 112 של הפודקאסט המצוין "No Such Thing as a Fish"! ואתם יכולים, באופן כללי, להקשיב לכל הפודקאסט. הוא מצוין.
3:03 – מירית שיחקה ב- Uncharted 4, אבל לא יכלה לספר לכם הרבה מעבר לזה שהוא מאוד מרשים, כי ספויילרים.
10:03- מירית שיחקה גם בבטא של Overwatch ומאוד נהנתה, כולה תקווה שיחזירו את מוד הRanked play כהמשחק ישוחרר רשמית ב25.5, כדי שתרצה להמשיך לשחק בו.

16:00 – זיירמן ודקל שיחקו ב- Mini Metro, משחק מינימליסטי בו בונים רשת של קוי רכבת, הקונספט אמנם נשמע מאוד פשוט (וחלקנו היינו אומרים אפילו משעמם), אבל הוא ממש לא והוא הופך להיות מאוד קשה, מאוד מהר.

25:47 – זיירמן שיחק ב- Mushroom 11, פאזל פלטפורמר אינדי, שמתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי בו צריך להשמיד סוג של פטריה-בלוב-אמורפי, למרות העקשנות שלו להישאר. הרעיון מדליק לגמרי. ראוי לציין שהוא פותח ע"י בחור ישראלי – איתי קרן (גאווה מקומית, הידד!).

27:35 – זיירמן סיים את The Witness. נכון, יש פאזלים מתסכלים, אבל יש גם פאזלים שהם אמנם קשים אבל מאוד מתגמל לפתור אותם.

32:00 – דקל שיחק בDarksiders 2: Deathinitive Edition, משחק RPG, FPS, האק אנד סלאש. הוא הבין שלא ממש אכפת לו מהעלילה ושהפאזלים קצת מיותרים,המשחק מאווווווווווווד ארוך וזה לא עובד לטובתו.

40:17 – דקל שיחק גם ב- Sorcery! 3, במובייל. משחק הרפתקאות שמבוסס על סדרת הספרים של סטיב ג'קסון. הוא לא בטוח שבא לו להמשיך ולבשקיע את הזמן הזה בחוויה שלא בהכרח מרגישה שלמה.

48:00 – חדשות!

 

7 תגובות ל “גיימפוד, פרק 142: פודקאסט דינמי וצעיר!”

  1. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    וואו מירית, אני לא מסכים עם כמעט כל מה שאמרת על Uncharted. בפרט, Uncharted 3 היה משחק נוראי ומשעמם, ובעוד שאני מאוד מאוד נהנה מ-UC4 אני חושב שה-4 פרקים הראשונים שלו הם רצף ארוך של וטפ. (אני בטח אדבר על זה בהרחבה בפרק הבא)

  2. רון מאת רון:

    לא מסכים איתך. לדעתי uncharted 3 היה המשחק הטוב בסדרה (uncharted 4 יותר טוב לדעתי) לא רק בגלל זה שהוא מספק לנו הצצה לעבר של ניית'ן ואיך הוא הכיר את סאלי אלא בגלל שיש לו את הנבל הכי טוב לדעתי בכל הסדרה, הset pieces הכי טובים (סצנת המטוס והספינה הטובעת הם הראשונים שעולים לי לראש) ובנוסף לזה שאין את הבולשיט העל טבעי הזה בסוף.

  3. עופר שוורץ מאת עופר שוורץ:

    טוב, אז קצת יותר בהרחבה:
    – הצצה לעבר זה אכן נחמד, אבל העלילה מעבר לזה גנרית ומופרכת לחלוטין
    – "הנבל הכי טוב בכל הסדרה" זה ממש לא חוכמה
    – המטוס והספינה הטובעת מגניבים אבל מעבר לזה? לא הרבה, בעיקר עוד ועוד ועוד סצינות של "לברוח מ-X" או "לרדוף אחרי Y"
    – והכי חשוב: הגיימפליי פשוט מחורבן. מכל בחינה אפשרית. משעמם ומעצבן ולא מקורי בשיט.

  4. גיימפאד » גיימפוד, פרק 151: לגו להמונים מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 151: לגו להמונים:

    […] וחזר עם מסקנות שהפילו את הלסת שלנו לרצפה: הוא מסכים עם ההתרשמויות של זיירמן ודקל מהמשחק (!) והוא חושב שמדובר במשחק קשה […]

  5. גיימפאד » גיימפוד, פרק 152: כאילו מאת גיימפאד » גיימפוד, פרק 152: כאילו:

    […] ועל איך שהוא החליט לתת למשחק השלישי צ'אנס נוסף אחרי הביקורת הלא-אוהדת שהוא ודקל נתנו לו בעבר. חוץ מזה, הוא אומר יותר מדי […]

  6. גיימפאד » 2016: סיכום שנה – זיירמן מאת גיימפאד » 2016: סיכום שנה – זיירמן:

    […] הספרים המיתולוגיים בסדרת “כישוף!” של סטיב ג’קסון, הספיק לי. השלישי היה יותר מדי פתוח בשבילי, והגעתי לא מספיק מוכן […]

  7. שין-גימל מאת שין-גימל:

    לגבי The Witness – ספויילרים (כבדים) גם לחידות:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    את החידה בעיירה לא הצלחתי, למרות שהשתמשתי בטקטיקה שמירית תיארה כאן – החלק של הכוכבים שבר אותי וויתרתי על העיירה.
    דווקא את החידה של הקולות של הציפורים הצלחתי בסוף, למרות שהיה לי שם פתרון אחד שהרגיש יותר כמו ניחוש מושכל מאשר הבנה למה התכוון המשורר.
    בהקשר הזה – אחד מרגעי ה-"א-הא!" הכי כיפיים במשחק היה ב-Hedge Maze, כשהבנתי שהפתרון של אחד מהם הוא לא ויזואלי בכלל, על ידי זה שהבנתי שהחלקים הויזואליים של המבוך קיימים כולם בפאזלים הקודמים ואינם חלק מהחידה.
    עכשיו מטריד אותי קצת לחשוב שיש אנשים ללא החוש הספציפי הנדרש שעשויים לשרוף שעות על הדבר הזה.

    לגבי ה Pretentious Crap – כן, בסרטונים זה באמת היה מורגש, אבל בכללי זו לא הייתה החוויה שלי. אני עוד מתלבט עד כמה תחושת ההטרלה בזמן שצפיתי באחד הסרטונים מתאזנת עם ההנאה מלקרוא אח"כ בויקיפדיה את הקשר העולם האמיתי, שהיה מעניין.

    בשתי נקודות לפחות ה-Audio Logs השלימו את המשחק שמסביבם באופן נהדר בעיני. אני מתייחס ללוג שעל ההר, שמגיע אחרי שהשחקן עושה "מסע לפסגה" ומקבל טקסט מעורר השראה על נקודת ההתבוננות מהחלל (וכן – אני לגמרי אוהב את תחושת המרחב במשחק, ואני חושב שהוא היה עובד הרבה פחות טוב בלעדיה). והיה גם הטקסט על הזן לקראת הסוף, שהייתה לו סוג של סינרגיה עם סדרות הפאזלים הקשים שמגיעים לפניו.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS