יומן משחק XCOM 2, פרק 3: טרור!

עידן זיירמן| יומן משחק הוספת תגובה

רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לחצו כאן! לא רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? אז בקצרה – XCOM 2, נו.

14/3/2035, Operation Hammer King

We're off to save the scientist חמוש בכלי נשק נסיוניים חדשים, הצוות שלי יוצא למשימה מרגשת של ליווי מדענית מנקודה א׳ לנקודה ב׳ בניסיון לדאוג שהיא לא תתפגר בדרך. מלווים אותה – מקס ויגדרוביץ׳ הריינג׳ר, שקד זיירמן ה- Specialist, עידן דקל הרימונאי ואחד, טירון, יותם נוי, שבתקווה יצליח יותר בתור מגנט-ירי מטל הורוביץ.

יותם לא מספיק לזוז לפני שהוא נכנס לתוך טווח הראייה של Sectoid וחייל Advent. אוקיי, אני מבין שאתה לא רוצה לזכות בכובע מטופש כמו טל, אבל יכול להיות שזה מוגזם קצת. בכל מקרה, לי יש כלי נשק נסיוניים חדשים כמו גרזן (מה כל כך נסיוני בפאקינג גרזן), אז אני נפטר מהם לפני שהם מספיקים לזוז. יותם אפילו עולה בדרגה. יי!

החייל המסכן לא הבין מה פגע בו שאר המשימה עוברת די בקלות, תודות ל- hack מוצלח של שקד שאפשר לה להשתלט על סקטויד שחיכה להם ליד נקודת המילוט. חייל ה- Advent המסכן שהיה לידו לא הבין מה נחת עליו. אנחנו חוזרים הביתה בלי פצועים (!) ועם עליה בדרגה ליותם ולמקס (!!). יותם – אתה צלף. ברכותיי! לך לא יהיה כובע מטופש.

אני בדיוק חושב לעצמי שהיי, הולך לי די טוב במשחק הזה, כשה- Advent מחליטים לזרוק עלי את ה- Retaliation הראשון שלי.

21/3/2035, Operation Sacred Dance

אדם מתכונן הנה זה. נקודת ה- Make or break של משחקי ה- Iron Man שלי ב- XCOM 2. או לפחות, הנקודה הראשונה. זאת לא משימה שאני אקח אליה טירונים עם כובעים מטופשים. בהעדר Mimic Beacons (עדיין לא הרגתי אף Faceless, שלא לדבר על שניים – הראשון הולך להופיע רק עכשיו), כלי נשק משוכללים (מעבר ל- Hunter Weapons) או חיילים מנוסים, אני צריך להיות מאוד חכם או עם הרבה מאוד מזל כדי לשרוד את המשימה הזאת בלי הרוגים.

אז אני שולח למשימה את אדם זיירה הצלף, עידן דקל הרימונאי, מקס ויגדרוביץ' הריינג'ר ושקד זיירמן ה- Specialist-ית. הטובים שבטובים. באופן יחסי. כי גם הם לא כאלה טובים.

[כמה שעות מאוחר יותר]

קח את זה! ואת זה! "המפקד, אולי כדאי שתתחיל לעבוד על הנאום שלך?"
"על מה אתה מדבר, עבדתי על הנאום שלי"
"לא, נו, לא הזה שאתה אומר אם מתים שני חיילים או יותר במשימה. השני"
"השני?"
"זה שאתה אומר אם מת חייל אחד או פחות"
"נו, אל תהיה מגוחך. הרוג אחד או פחות… זה ה- Terror Mission הראשון שלנו! הרוג אחד או פחות…"
"לא, נו, כי הם בדרך חזרה מהמשימה ו…"
"באותה מידה אני יכול להכין נאום למקרה שחדי קרן השתלטו על כדור הארץ או חזירים מע…"
"כולם שרדו אותה, באמת! בלי להפצע! וכולם חוץ ממקס עלו בדרגה!"
"..ופפים עם נשק אוטומטי יפטרלו בשמיים או שסוף כל סוף DC יצליחו לעשות סרט סופר גי…"
"המפקד!"
"מה?!"
"הם בחיים!"
"זה ממש לא יפה לעבוד עלי ככה כשהחיילים שלנו מתים שם בחוץ!"
"לא! באמת! בחיים!"

Well, that went better than expected. נאנחתי והסתכלתי על הדיווחים מהמשימה. אכן, כולם בחיים.

בדרכי לביצוע הנאום, הסתכלתי לרגע דרך החלון. בשמיים, אכן התעופפו חזירים עם נשק אוטומטי. הנסיונות של החייזרים לגייס מינים משודרגים-גנטית נוספים לכוחות ה- Advent קיבלו תפנית מעניינת.

בפעם הבאה (שבתקווה, יעבור פחות זמן עד שהיא מגיעה מהזמן שעבר עד העדכון הזה): גם אני וגם החייזרים מעלים הילוך. יהיה כיף!

סרטונים!

Working XCOM 2 Gamers הוא משחק שמתנהל בשיתוף קבוצת Working Gamers בפייסבוק. אתם יכולים לקרוא את כל העדכונים שנכתבו במסגרתו בקבוצה המדוברת, או פה בבלוג.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS