יומן משחק XCOM 2, פרק 12: יחי המלך 2– נקמת המלך

עידן זיירמן| יומן משחק הוספת תגובה

רוצים לדעת מה קרה בפרקים הקודמים? לחצו כאן בשביל להגיע לרשימת כל הפוסטים שכתבתי בנושא עד עכשיו. אמ;לק – אני משחק ב- XCOM 2 עם אנשים שהתנדבו לנושא בפייסבוק ואיכשהו מצליח לא להרוג את רובם.

שבוע!"המפקד?"
"כן בראדפורד?"
"זה פרויקט ה- Avatar. שוב. הם שוב השיגו את כל מה שהם צריכים…"
"מה הם צריכים, בעצם?"
"אני לא יודע, המפקד, זה נראה כמו ריבועים אדומים. זה עוזר להם איכשהו"
"אני מבין. מה התחלת להגיד?"
"הם השיגו שוב את כל מה שהם צריכים ו… הספירה לאחור התחילה שוב"
"נו, שטויות, יש לנו שבועיים, לא? ככה זה עם פרויקט ה- Avatar. ברגע שהוא מתחיל לתפוס את התחת, יש לנו שבועיים. זה מלא זמן שבועיים…"
"שבוע"
"בשבועיים אפשר להספיק-מה אמרת?"
"שבוע"
"חה חה, בראדפורד, אם לא הייתי יודע שאין לך חוש הומור או דמיון הייתי בטוח שאתה עובד עלי"
"לא, המפקד, שבוע"
"שבוע"
"כן, שבוע"
"זין"

3/7/2035, Operation Spectral Dance

אז מסתבר שיש לנו רק שבוע! אני לא מבין מה החוקיות כאן. שיחקתי במשחק איזה 500 פעם ואני לא זוכר פעם אחת שבה היה לי רק שבוע להוריד נקודות לפרויקט ה- Avatar. אולי זה בגלל שזה קרה פעמיים בחודש אחד, או משהו. חוץ מזה שזה לא קרה פעמיים בחודש אחד. אני לא מבין את החרא הזה.

בכל מקרה, שבוע! אז יצאנו לעבר המתקן ה- Advent-י החדש שגילינו בניו מקסיקו. יש לו שלושה ריבועים אדומים. זה יראה להם מה זה. למשימה נשלחים הפסי הנצחי שלנו יונדב צבקר, הרימונאי החדש שלנו, ג'ין ביטון סונג, הריינג'רית הצעירה שלנו מירית בן-חור בצירוף לריינג'ר המנוסה שלנו טל הורוביץ, הצלף שלנו אדם זיירה, והרובוט הרצחני הפוטוגני שלנו, עידן דקל.

משימות התקפת מתקנים הן בדרך כלל קלות יחסית. אין בהן לחץ זמן, מה שמאפשר לקחת אותן ממש ממש לאט ובזהירות. לא סיפור גדול.

סליחה, מעדכנים אותי באוזניה שמהמשפט הקודם הושמטה המילה "לכאורה".

על הקבוצה הראשונה שנתקלנו בה, שני חיילי Advent ו- MEC אחד (וואו, הם שדרגו את ה- MEC-ים שלהם ממש) שחררנו מארב מאוד אפקטיבי. אבל אז שכחתי לגמרי שבתגובה לזה ה- MEC נכנס למצב Overwatch, ושלחתי את ג'ין ביטון-סונג-לא-יודע-איך-לעזאזל-לקרוא-לו היישר לקו האש של ה- MEC ואז הוא מת.

אה, רגע, הוא לא מת! הוא רק נפצע מאוד קשה. אבל נשארו לו 4 HP. והוא מסתכל עלי במבט כועס! מעניין מה זה אומר. בסופו של דבר, בסיועה של החיילת החדשה מירית, הצלחנו לחסל אותם, ואפילו ריפאנו קצת את ג'ין ביטון-סונג, אבל הוא עדיין כועס. את המשך המשימה עברנו יחסית בקלות, חוץ מזה ש- Archon חבט ליונדב בפרצוף ופצע אותו די חזק. לו לא היה מבט כועס בעיניים. רק מבט מת כזה. אני חושב שזה מפחיד אותי יותר.

אבל למרות כל זה – עברנו את המשימה בשלום! וכל החיילים שלי חוץ מיונדב עלו בדרגה! וג'ין ביטון-סונג ויונדב יצטרכו לבלות כמות מגוחכת של זמן במרפאה! זה פחות נחמד! אבל עברנו את המשימה בשלום! הגרוע מכל מאחורינו! נכון? נכון?!?!

גיא ג'ין ביטון סיטון סונג שכב לו במיטת בית החולים והרהר בשטויות שהמפקד שלו עשה שהביאו אותו למצב הזה. הוא ניסה לעשות הכל, הכל כדי להתחמק משירות, ונכשל בכל פעם מחדש… הוא כבר התקשה לזכור את השם האמיתי שלו מרוב שהוא ניסה לשנות אותו כל הזמן. אבל הדברים האלה היו לפחות באשמתו. אבל הפציעה האחרונה שלו… הוא כמעט נהרג… וזה לא היה באשמתו. זה היה באשמת… המפקד.

ליד גיא שכב לו יונדב. הוא ראה את הדרך שבה יונדב וטל והרובוט האדום המפחיד ההוא הסתכלו זה על זה. אולי זה הפתרון לבעיה שלו.

"יונדב…?"
"כן גיא?"
"זה לא… זה לא גיא. זה ג'ין"
"גיא?"
"כן? כלומר, מי זה גיא?"
"אתה זוכר שיש לי כוחות טלפתיים, נכון?"
"אה"
"אז אני יודע שאתה גיא. זה בסדר. אני מבין. וזה לגמרי לא אשמתך, הפנס בעין שאחיך הקטן חטף כשהוא ניסה לשכנע אותך להתגלש ב…"
"אנחנו לא מדברים על זה!"
"אוקיי, סליחה, אנחנו לא מדברים על זה. בכל מקרה, הצצתי לתוך המוח שלך, ואני יודע מה אתה רוצה. וגם את הפטיש המוזר שיש לך כלפי ליצנים. זה קצת קריפי. אבל אני יודע מה אתה רוצה. ואפשר לטפל בזה. יש לנו…. תוכנית. לי ולעידן דקל ולטל. אנחנו נטפל בזה. ואנחנו יכולים להעזר בך"

גיא הנהן בהבנה.

בחדשות אחרות! אני צריך PSI נוסף! בגלל שיונדב שוכב לו בבית החולים פצוע אנושות (הנמושה הזאת), מתקן אימוני ה- PSI שלי נותר ללא שימוש! אני לא יכול להרשות את זה! גייסו לי… גייסו לי חייל חדש! למשל, אתה! איך קוראים לך!

"אני יאיר דונין מ- sidequest.co.il"
"סליחה?"
"sidequest.co.il. זה כמו Call of Duty פה? יורים באנשים? אני אוהב לירות באנשים".
"מ… מה? לא. יורים בחייזרים."
"אה, גם חייזרים זה סבבה. חייזרים רעים, נכון? לא כמו האלה שאתה שוכב איתם ב- Mass Effect?"
"אתה מתנהג מאוד מוזר, יאיר"
"אז כמו החייזרים הרעים מ- Mass Effect? איפה FemShep?"
"אני לא מבין מה אתה רוצה ממני. פאק איט, תכניסו אותו למבחנה הזאת עם החורים לאוויר של ה- PSI"
"אבל לגבי החייזרים…!"
"עכשיו!"

8/7/2035, Operation Empty Skull

עוד יום רגיל במשרדהמשימה הבאה, משימת Supply Raid פשוטה, היתה חסרת יחוד לחלוטין ולא היה לי שום דבר מיוחד להגיד עליה. חוץ מדבר אחד: ה- Berseker Queen הופיעה במהלכה. חיסלנו אותה ב- Overwatch לפני שהיא הספיקה לקחת יותר משני צעדים.

טל הורוביץ הריינג'ר, יותם נוי הצלף, בוריס אוליאנסקי החובש, אלון שוורץ הרימונאי, עידן דקל הרובוט ואור קומולוש ה- Specialist הצעיר נשלחו לשדה הקרב. כולם חזרו, ואור אפילו עלה בדרגה, אז הוא טיפה פחות צעיר עכשיו. אה, ומצאתי Elerium Cores חדשות. אני סופסוף יכול לבנות קצת דברים ב- Proving Grounds. אה, והמהנדסים שלי, against their better judgement, מנסים עכשיו להפוך את ה- Berserker Queen למעיל.

חוץ מזה – שום דבר לדווח. יום טוב!

עידן דקל פסע בכבדות (הוא רובוט, אין לו הרבה ברירות אחרות) למרפאה, מהנהן למראה יונדב ששכב שם. הוא הפנה את ראשו לכיוון של ג'ין ביטון סונג ששכב במיטה ליד, ושאל "הוא בסדר?". יונדב ענה: "כן, הוא בסדר. הוא איתנו. זה נעשה?".

עידן דקל סגר את הדלת שמובילה לחדר. "כן, זה נעשה. המלכה אליה התגלגלה הנשמה המקורית שלך חוסלה. שום דבר לא יכול לעצור אותנו עכשיו". יונדב נראה מוטרד. "כמעט שום דבר," הוא אמר, "שמעתי שהתחלנו לאמן PSI חדש, בהעדרי. נצטרך לצרף אותנו אלינו. או… אתה יודע."

דקל הנהן. הוא ידע. בכלל, גם כשהוא לא יודע דברים הוא מהנהן. ובמקרה הכי גרוע הוא מחפש אותם בגוגל אחר כך.

14/7/2035, Operation Tomb Dance

מסענו להפוך את אור קומולוש לגבר אמיתי ממשיך! וכמעט הסתיים במהלך המשימה הזאת! אבל אני מקדים את המאוחר!

היינו צריכים להגן על איזשהו מתקן של המחתרת. לא ביג דיל, חוץ מבעיה אחת: יאיר דונין עדיין לא יודע מספיק דברים בשביל שאני אוכל לקחת אותו למשימות, ויונדב צבקר עדיין פצוע. אבל היי, חיסלנו את ה- Berserker Queen, וסופסוף חקרנו Skullmining, אז מה הדבר הכי גרוע שאפשר לזרוק עלינו? ובכן, התשובה היא Archon King. אבל אני מקדים את המאוחר!

הצוות הבכיר. ואור.למשימה נשלחו הצלף אדם זיירה, הריינג'ר טל הורוביץ (כן, עדיין, ביחס לכמה שהוא מפספס הוא עדיין בחיים ובדרגה די גבוהה – זה מרשים!), החובש בוריס אוליאנסקי, הרימונאי חדור-המוטיבציה אלון שוורץ, הרובוט עידן דקל, וכאמור, ה- Specialist in the making, אור קומולוש.

טיפלנו די בקלות בקבוצה הראשונה שנתקלנו בה, אבל אז הופיעו תגבורות. והן הופיעו ליד הקבוצה השניה. חמישה חיילי Advent שאור ובוריס יכולים לאכול להם את המוח. עם Skullmining. ולהרוג אותם. כן.

אבל בוריס פספס. ואור אמנם הצליח להרוג את החייל שהוא תקף, אבל לא הצליח לעשות למוח שלו hacking וחטף נזק פידבק. חבל. ואז טל הורוביץ פספס את אחד החיילים שתקף אותנו (בכלל, הכמות פספוסים שהיו לי במשימה הזאת זה לא יאמן. אדם פספס 5 מ- 5 יריות שנעשו בתוך ה- Deadzone שלו) והחייל גרם עוד קצת נזק לאור והשאיר אותו עם 2 HP. לא נעים בכלל. אבל היי, הוא שרד! הגרוע מכל מאחורינו!

ואז הופיע ה- Archon King.

Shiiiiiiiiit.אוקיי, לדבר הזה יש יותר HP משאני יכול לספור (אבל הוויקי אומר לי שהמספר הוא 112), 4 נקודות שריון, ואת התכונה הסטנדרטית של Alien Rulers לזוז בכל פעם שאני מתעטש. ואחת ההתקפות שלו תופסת חייל ומרימה אותו באוויר כדי להטיח אותו ברצפה תור אחר כך.

הוא תפס את אלון שוורץ. אלון "אני סוחב את כל ה- Frost Bombs שלנו" שוורץ. ואין לי Psi במשימה הזאת בשביל לנטרל אותו. ואף אחד לא. הצליח. לפגוע. בו.

אז עם אלון מעולף על הרצפה (ואור סתם בהלם, אבל לפחות הוא הצליח להזיק לו קצת עם ה- Combat Protocol שלו) ופספוסים חוזרים ונשנים (טל פספס אותו עם מכת החרב שלו, ואז ניסה להתקיף אותו עם ה- Bladestorm שלו ופספס אותו שוב!), נראה היה שאנחנו בדרך לטבח מוחלט. הצלחתי להוריד לו את 4 נקודות השריון שלו וממש קצת HP. ממש ממש קצת.

ואז… ואז הוא החליט לברוח. עם חצי מהצוות שלי פצוע קשה או מנוטרל, בלי Frost Bombs לזרוק עליו ועמדות טקטיות לא מוצלחות במיוחד, ה- Archon King החליט לברוח.

והעיקר בראדפורד צועק עלי באוזניה "אל תתן לו לברוח!". תקשיב לו טוב, טמבל, אם אתה רוצה, אתה מוזמן לרדוף אחריו לתוך הפורטל ולנסות להרביץ לו. אל תתן לו לברוח, עלק. עם איזה אפס חיילים בעלי יכולת לגרום לו נזק ממשי (או לגרום לו נזק בכלל, לפי סטטיסטיקות הפגיעה שלהם במשימה הזאת) אתה מצפה שאני אעשה את זה בדיוק?

אז ה- Archon King ברח. והצוות שלי שרד. מן הסתם, אנחנו עוד נשמע ממנו.

לפחות אור עלה בדרגה. וגם בוריס. מעתה, קראו לו מייג'ור בוריס אוליאנסקי.

כמו כן, למדתי איך לבנות נשקי פלזמה (לא שיש לי כסף לבניה של נשקי פלזמה) ומצאתי רימון חומצה אחד ו- Talon Rounds לשימוש בכלי הנשק שלי. אז אולי יש לי סיכוי. אני מקווה.

יונדב וגיא ביטון יצאו מבית החולים סוף כל סוף. הם הסתכלו אחד לשני בעיניים. הגיע הזמן להתחיל להניע את התוכנית שלהם. הגיע הזמן ל…

"יונדב, ג'ין, מעולה, אני רואה שאתם עומדים על הרגליים שוב. בואו, יש לנו משימה לעשות", צעקתי עליהם כשהתפרצתי לחדר.

הם היו כל כך מתוסכלים מזה שהתוכנית שלהם תצטרך להדחות טיפה שגיא שכח לעשות את קולות ה"הצילו הצילו אני הולך למות" שלו.

Working XCOM 2 Gamers הוא משחק שמתנהל בשיתוף קבוצת Working Gamers בפייסבוק. אתם יכולים לקרוא את כל העדכונים שנכתבו במסגרתו בקבוצה המדוברת, או פה בבלוג.

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS