גיימפוד, פרק 178: New Dong City

עידן דקל| גיימפוד הוספת תגובה

והפעם בגיימפוד: כן, ככה קראנו לפרק. אנחנו בני שמונה. בנוסף: כובעים עם אישיות! קוביאשי מארו! תבונה מלאכותית שמנסה להשתלט על העולם! פינת ה-VR של עידן ועוד.

להורדה (01:02:19, 57 מגה)

00:00:12 – פתיחה, בה אנחנו תוהים מתי בפעם האחרונה היה לנו פרק עם מספר משתתפים כזה, והאם בכלל נדבר על משחקים שלא דיברנו עליהם הפרק.

00:01:47 – מסתבר שכן! Mario Odyssey הגיע לנינטנדו סוויץ', ולידיהם המחכות של גיא ושל עופר. אנחנו מגלים שכובעים יכולים להיות מאוד מטרידים, אבל אם מתעלמים מזה מגלים מתחתיו משחק לגמרי לא רע.

00:20:18 – עופר שיחק גם ב-Destiny 2. והוא, אה, מגניייב. הקמפיין נחמד, אבל מרגע שהוא נגמר מתחיל הכיף האמיתי.

00:27:21 – לא יכולנו להפרד מנינטנדו ליותר מדי זמן, אז גיא שיתף אותנו בחוויית המשחק שלו ב-SNES Classic. הוא סיים את Super Metroid בזכות מכניקת השמירה החדשה של ה-Classic, ועבר לבלות עםDonkey Kong Country.

00:30:14 – זיירמן, בחיפושיו הבלתי נגמרים אחרי משחקי מולטיפלייר, הגיע סוף סוף ל-Heroes of the Storm. ולמרות חוסר חיבתו ל-MOBAs למיניהם, הוא דווקא נהנה. מי היה מאמין?

00:36:05 – והפעם בפינת ה-VR של עידן – עידן ועידן (וארז, שקיבל תואר עידן של כבוד עבור הסשן הזה), מצאו זמן לשחק ביחד ב-Star Trek: Bridge Crew ולעשות כאילו הם קצינים בצי הכוכבים של הפדרציה.

00:47:10 – אם יש לכם יותר מדי זמן פנוי, או משעמם לכם בעבודה, או סתם בא לכם שיפטרו אתכם, זיירמן מציג בפניכם את ה-Idle Game שיעזור לכם במשימה  – Universal Paperclips. מה קורה כשנוצרת AI שכל המטרה שלה היא לייצר כמה שיותר אטבי נייר? רמז: התשובה כוללת הרבה מאוד אטבי נייר.

00:50:35 – דקל מדבר עוד קצת על כמה משחקים שהוא שיחק בהם לאחרונה – Firewatch ו-Papers, Please.

00:55:21 –  חדשות!

00:55:29 – EA סוגרת את Visceral Games, שפיתחה בין היתר את סדרת Dead Space ומשחק Star Wars נטול שם. (עוד על EA וסגירת חברות בראיון עם אחד מהמייסדים של Westwood בפודקאסט Designer Notes)

00:57:38 – מיקרוסופט מפסיקה לייצר את ה-Kinect, לקול משיכת כתפיים המונית מצד הגיימרים בעולם.

00:58:49 – IGN רכשו את Humble Bundle.

סיימנו. כרגיל, אפשר למצוא אותנו באתר הבלוג, בפייסבוק, טוויטר ו-YouTube. מתישהו נעלה עוד סרטוני Let’s Play, מתישהו עופר יכתוב פוסט לבלוג, מתישהו נסיים את הבקלוג שלנו ב-Steam.

Music credits:
Jazz Jackrabbit – Theme
Cascade Kingdom (Fossil Falls) – Super Mario Odyssey OST
Inner Light – Destiny 2 OST
Rise – Destiny 2 OST
Draygon Boss Theme – Super Metroid OST
Sky Temple – Heroes of the Storm OST
Night on the Yorktown – Star Trek Beyond OST
Hitting the Saucer a Little – Star Trek Beyond OST
Prologue – Firewatch OST
Papers, Please: Theme Song
Star Control 2 – Orz
Castle Crashers – Jumper

תגובה אחת ל “גיימפוד, פרק 178: New Dong City”

  1. פודקאסט שורפים משחקים: פרק 5.17 | Star Trek: Bridge Crew מאת פודקאסט שורפים משחקים: פרק 5.17 | Star Trek: Bridge Crew:

    […] סליחה שלכלכתי עליו בפרק 5.14 של ״שורפים״. ובפרק 178 של גיימפוד. אני וארז ועידן דקל חזרנו לשחק עוד כמה משימות […]

הוספת תגובה


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS