ביקורת: Transistor

עידן זיירמן|ביקורת 7 תגובות »

רד היתה זמרת. אחת המצליחות ביותר ב- Cloudbank, ככל הנראה. אבל כשאתם פוגשים אותה, המצב שלה נראה פחות מוצלח. היא איבדה את הקול שלה, והיא עומדת ליד גופה של גבר, שנעוצה בה חרב ענקית. החרב, לעומת זאת, כן מדברת. ועוד בקולו של הקריין מ- Bastion. מסביבה – העיר מותקפת. נופלת קורבן למשהו שנקרא "The Process". החרב מפצירה בה להסתלק מהעיר כל עוד היא יכולה, אבל רד בוחרת להשאר. ברוכים הבאים ל- Transistor.

קל, ואפילו מתבקש, להשוות בין Transistor, המשחק השני של Supergiant Games, ל- Bastion, המשחק הראשון של Supergiant Games. שניהם משחקי אקשן ממבט-איזומטרי. בשניהם הדמות הראשית לא מדברת. שניהם מתרחשים בעולם נטוש-ברובו, כנראה בעקבות איזשהו אסון. בשניהם יש קריינות של לוגן קנינגהאם. לשניהם יש פסקול מדהים. אבל ההשוואה הזו מטעה. Transistor הוא לא Bastion. לפעמים, אבל לא תמיד, זה אפילו עובד לטובתו.

המשך »

ביקורת – Murdered: Soul Suspect

ארז רונן|ביקורת 2 תגובות »

Murdered: Soul Suspect, המשחק החדש של Square-Enix, מתחיל איפה שמשחקים רבים אחרים נגמרים: הדמות שאתם משחקים, בלש משטרתי בשם רונן אוקונור (אין קשר משפחתי, תודה ששאלתם), לא מצליח לעצור את הרוצח הסדרתי שמטיל אימה על העיירה סיילם ונדחף למותו דרך החלון. אך במקום לראות מסך Game Over ולהתחיל מחדש, Murdered שם אתכם במגפיו של רונן דווקא לאחר מותו. במהרה רונן מגלה שהדרך לאור הלבן הנכסף עוד רחוקה, ושלפני שהוא יכול לעבור לעולם הבא ולהתאחד עם אישתו האהובה הוא יצטרך לפתור את תעלומת מותו, ולחשוף את זהותו של הרוצח הסדרתי המרושע. את התעלומה הזו הוא ייצא לפתור כבלש-רוח רפאים, במשחק שהוא השילוב האולטימטיבי בין כספר הרוח הידידותית לבין שרלוק הולמס.

על פניו, שום דבר לא יכול להשתבש כאן. רק מה, זה בדיוק מה שרונן אמר לעצמו לפני שיצא למשימה האחרונה בחייו, ככה שאי אפשר ממש לסמוך על המנטרה הזאת.

יאי אני לא מת! או שבעצם..?

יאי אני לא מת! או שבעצם..?

המשך »

גיימפוד, פרק 94: מנכ"ל טלעד נגד דודו טופז!

עידן זיירמן|גיימפוד תגובה אחת »

זה לקח קצת זמן, אבל צוות "גיימפוד" (ואורח מיוחד!) התיישבו בשביל לסכם מה לעזאזל היה ב- E3 השנה. "אנחנו לא צריכים ליינאפ", הם אמרו. "מספיק שנדבר על מסיבות העיתונאים", הם אמרו. מה שקרה אחר כך היה, ובכן, מה שציפיתם שיקרה, פחות או יותר.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod094-19.6.2014.mp3|titles=Episode 94: The CEO of Telad Vs. Dudu Topaz]

להורדה (1:20:00, 77.4 מגה)

המשך »

ציוצים חיים מ- E3!

עידן זיירמן|מטא אין תגובות »

עוד מעט זה מתחיל! ב- 19:30 תשודר מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, אחריה בחצות זו של EA, ב- 1:00 יוביוסופט וב- 4:00 סוני. וחשבון הטוויטר של “גיימפאד” יהיה שם, כדי לצייץ על זה דברים מצחיקים תוך כדי!

אבל לא רק אנחנו נהיה שם. אז אם אתם מצייצים לייב-טוויטינג מ- E3, אתם מוזמנים לכתוב לנו את זה עם מינשון, כדי שנדע ליחצ”ן גם אתכם. ואתם מומזנים, כמובן, לעקוב אחרינו ולקרוא את כל השטויות שנכתוב שם בשעות הקרובות. זה יהיה כיף.

כמו כן, אם יתאפשר (לא בטוח במאה אחוז שיתאפשר, אבל אם יתאפשר) בטח נארגן הנגאאוטים ספונטניים, שנודיע עליהם בחשבון הטוויטר והפייסבוק שלנו במהלך הערב.

תגיות:

מה בא לי לראות ב-E3

ארז רונן|חדשות, שטויות אין תגובות »

נראה לי שזו הפעם הראשונה בהרבה מאוד שנים האחרונות שאני לא עובד בשום מקום שכותב ישירות על משחקים בתקופה של E3. בשנים האחרונות, כל תערוכה כזו אמרה שמצפים לי כמה ימי עבודה מאוד עמוסים, עם טריליון חדשות וידיעות וסרטונים ומבזקים. השנה, לצערי או לשמחתי, אני כבר לא עובד באתר שמתעסק ישירות בטכנולוגיה, בטח שלא בגיימינג – אז אני נותר עם תערוכה ענקית ומלאת חדשות ובלי מקום מסודר לכתוב בו עליה. וזו הקלה. כי פתאום זה כבר לא כל כך אסון כשאני מגלה שיש לי תוכניות אחרות בזמן מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט (אז אשלים אותה בשעתיים איחור. לא יקרה שום דבר), וכי אפשר לראות את השידורים של מסיבות העיתונאים בנחת ולא עם מיליון טאבים פתוחים ואייטמים מרובים שצריך לעדכן בזמן אמת וטריילרים חדשים שצריך לדאוג להם לאמבדים. יאי!

למרות זאת, יש בי משהו שנע באי נוחות בידיעה ש-E3 מתחילה בעוד קצת יותר מ-24 שעות ועדיין לא כתבתי על זה בשום מקום. בשבועות האחרונות אני קורא כל כך הרבה אייטמים חדשותיים שקשורים לתערוכה הזו, וחוץ מגיחות קצרות בגיימפוד (או בפרק היחיד של הקונסוליירים שהצלחנו להקליט בחודשיים האחרונים) אין לי איפה לכתוב או לדבר על זה. ואז נזכרתי שיש לי, כי יש לי יוזר כאן בגיימפאד, וכי זה יופי של מקום לכתוב בו על משחקים.

וכך הגענו לכאן – טור שאולי הוא די מיותר אבל הוא יתן לי לפרוק דברים שרצים לי בראש כבר שבועות. ניתוח קצר, אם תרצו, של איפה נמצאת כל אחת מהחברות הגדולות (סוני, מיקרוסופט ונינטנדו) בימים שלפני E3, ומה היא צריכה להביא איתה לתערוכה כדי להפוך אותי לארז מאושר יותר. הכי כיף להיות מאושר יותר. נתחיל?

המשך »

גיימפוד, פרק 93: שבוע המשחקים המאכזבים

עופר שוורץ|גיימפוד 2 תגובות »

בשבועיים האחרונים יצאו לא מעט משחקים שחיכינו להם כבר הרבה זמן, אז ניסינו משהו חדשני ופורץ דרך ואשכרה דיברנו על משחקים עדכניים כל הפרק. בפרק הבא: סוף סוף יהיו חדשות!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod093-8.6.2014.mp3|titles=Episode 93: Disappointing Games Week]

להורדה (1:02:34, 85.9 מגה) המשך »

ביקורת: Risk of Rain

עידן זיירמן|ביקורת, פוסט אורח תגובה אחת »

וואו, לקח לי רק קצת יותר מחודש להעלות את הפוסט האורח הזה. אני משתפר! בכל אופן, שחר לנגבהיים שיחק ב- Risk of Rain, והציע לכתוב על זה פוסט אורח, ולפני שהספקתי להגיד לו “בכיף, אבל לא משנה מה תעשה, אל…”, הוא כבר שלח לי את הפוסט. אז הנה שחר מדבר על Risk of Rain.

לאחרונה, עקב כל מיני סיבות של מבוגרים, אין לי הרבה זמן לשחק ברצף, ולכן המשחקים שבהם אני הכי אוהב לשחק הם כאלה שבהם משחקים מהר, מפסידים מהר ומתחילים משחק חדש כמה שיותר מהר. המשחקים האהובים עליי הם כאלה שנותנים לי לשחק בפרצים קצרים, ומעניינים אותי גם אחרי שאני נכשל. לכאורה, Risk of Rain היה אמור להתאים בדיוק לטעם ולדרישות שלי. הוא לא.
המשך »

תגיות: , ,

אונליין: זה לא פיצ’ר, זה באג

עופר שוורץ|Rant 4 תגובות »

זוכרים את הימים הטובים של לפני 10-20 שנה, שהייתם קונים משחק חדש בחנות, רצים הביתה, מכניסים את הקסטה/דיסק לקונסולה שלכם, מדליקים את הטלויזיה, ואז מגלים שאי אפשר לשחק כי השרתים של Ubisoft לא עובדים?

מה, לא? המשך »

תגיות: ,


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS