2014: סיכום שנה – מירית

מירית בן חור|סיכום שנה 2 תגובות »

אוקיי, שמישהו יסביר לי בבקשה איך כבר הגיע סוף השנה. היא רק התחילה ולא זכור לי שנכנסתי לרכב מסוג מסויים עם פרופסור משוגע מסויים וכיוונתי שעון לסוף שנת 2014. Sheesh.

אבל נעזוב את ההיסטריה הקלה שלי לרגע ונעבור לדבר על מה שבאמת חשוב: שנת 2014 הייתה טובה אליי מבחינת משחקים. יצא לי לשחק בלא-מעט משחקים טובים (וגם בקצת פחות טובים). לפניכם שלושת המשחקים שהיו הכי משמעותיים עבורי השנה. המשך »

2014: סיכום שנה – ארז

ארז רונן|סיכום שנה 3 תגובות »

2014 היתה השנה הראשונה מזה הרבה זמן בה לא היה לי מקום "ממוסד" לכתוב בו על משחקי וידאו. ה"קריירה" שלי כעיתונאי טכנולוגיה התחילה ב-Vgames, עברה ל-ynet, המשיכה במידה מסויימת ל-Games.co.il ולמדור "משחק מכור" בידיעות אחרונות ואז חזרה בטוויסט לא צפוי ל-Vgames – בכל המקומות האלה כתבתי לא מעט על משחקים בשביל גופי תקשורת שהסכימו לשלם לי על זה כסף. ניוזים, ביקורות, מחשבות, מה לא. אבל אז Vgames נסגר (ואז נפתח שוב – אבל בלעדיי). ובמקום העבודה הנוסף שלי, "חורים ברשת", אין ממש עניין במשחקים. אז כן, פה ושם אני מצליח לשכנע את העורכים של וואלה! Tech לתת לי לכתוב איזו ביקורת על משחק, אבל זה קורה לעיתים רחוקות. את רוב הגיגי המשחקים שלי אני מפרסם כאן, בזמני הפנוי, לא בשביל משכורת אלא בשביל הכיף. ועם כיף, כידוע, לא קונים במכולת, כך שבסופו של דבר אני כותב הרבה פחות על משחקים ממה שהייתי רוצה.

וכך חלפה לה השנה, עם הרבה דברים שהייתי שמח לכתוב עליהם אבל בזמן אמת לא היה לי את הזמן או את המוטיבציה לעשות זאת. סיכום השנה זו הזדמנות טובה מאוד לחזור לחלק מאלה.

המשך »

2014: סיכום שנה – זיירמן

עידן זיירמן|סיכום שנה 3 תגובות »

שנת 2014 היתה השנה השלמה הראשונה שבמהלכה הייתי אבא. זו היתה שנה מרגשת, מעניינת, מאתגרת – ולפרקים גם מתסכלת. זו היתה השנה שבה גיליתי שאפשר להרגיע תינוק ולהעלות פוסט לבלוג במקביל, השנה שבה גיליתי שכשיש לכם רק יד אחת פנויה כי אתם מאכילים תינוק – Geometry Wars 2 הוא דרך נהדרת להעביר את הזמן, והשנה שבה, לרוע המזל, היה לי הרבה פחות זמן לשחק בדברים.

וזו היתה שנה מצויינת. כן, נו, היו בה כמה אכזבות. זה תמיד ככה. אנחנו לא חיים בעולם מושלם. היא גם התחילה קצת חלש. אבל ככל שהיא התקדמה, היא התחילה להשתפר. היא התחילה… להפתיע. אם הייתם אומרים לי לפני השנה שהמפתחים של Serious Sam ינסו לעשות משחק פאזלים בגוף ראשון, שהמפתחים של סדרת Total War ינסו לעשות משחק אימה, שמישהו ינסה לעשות משחק עלילתי מ- Candy Box, ש- Five Nights at Freddy’s זה משהו שיהיה קיים ושהפרק השני של Bioshock Infinite: Burial at Sea יהיה גרוע (נו, לא כל ההפתעות מוצלחות), הייתי אומר שאתם משוגעים. וזה עוד לפני שהייתם אומרים לי שכמה מיליוני אנשים ינסו לשחק ביחד בפוקימון. את זה יש אפילו פחות סיכוי שהייתי קונה.

אבל תנו לי להיות ספציפי. הנה שלושת הדברים שעשו לי את 2014, בסדר עולה.

המשך »

2014: סיכום שנה – דני

דני מור|סיכום שנה 5 תגובות »

אז אמנם בשנה האחרונה לא כתבתי אפילו לא פוסט אחד (יכול להיות שאני טועה, אבל סביר להניח שלא), ואמנם בחודשים האחרונים כמעט ולא השתתפתי בגיימפוד מכל מיני סיבות, אבל יש מסורות שאי אפשר לוותר עליהן. לכן, אפילו שעופר בפוסט שלו התייחס למשחק האהוב עלי לשנת 2014 – Dragon Age Inquisition, היו לי כמה משחקים נוספים שבהחלט שווה להתייחס אליהם. המשך »

2014: סיכום שנה – עופר

עופר שוורץ|סיכום שנה 18 תגובות »

רשימות סוף-השנה כבר הפכו לכזו מסורת ברחבי האינטרנט, שאפילו לצחוק על זה שכל מה שכולם כותבים בתקופה הזו זה עוד ועוד רשימות כבר נהיה נדוש ושחוק. למרבה המזל, לנו יש טריק נוסף בשרוול:

ברוכים הבאים לשבוע הפוסטים הרשמי של גיימפאד! בימים הקרובים, יהיו לנו פוסטים בבלוג! עם טקסט! כל יום! ולא כולם יהיו ביקורות של ארז!

אני נבחרתי באקראי (לטענת זיירמן) להתחיל את הרצף, ואני אפתח את סיכום השנה באופן שלא צריך להפתיע אף אחד שמכיר אותי – בתלונה: כשעברתי על רשימות של משחקים שיצאו השנה כדי לבחור את משחק השנה שלי, שמתי לב שלא היו כמעט משחקים באמת מרשימים. היו כמה משחקים טובים (למשל Broken Age או Wolfenstein), אבל אחרי שבשנתיים האחרונות היו לי רשימות ארוכות של משחקים מעולים ומעניינים להתלהב מהם, השנה זה פחות או יותר הסתכם במשחק אחד. אולי זה בגלל הדור החדש, או כי הרבה משחקים מעניינים נדחו ל-2015. לא יודע. אני בהחלט מקווה שזה רק slump זמני. אז בנימה אופטימית זו, בואו נתחיל! המשך »

גיימפוד פרק 107: ניאו-מרקסיזם קלאסי לחתולים

עידן דקל|גיימפוד 4 תגובות »

והפעם בגיימפוד: לא Geometry Wars! כן משחקים שיצאו לשוק לפני פחות מחודש! חידושים למשחקים ישנים! לא-חידושים למשחקים ישנים! Shameless plugs לבלוג שלנו! האזינו בהמוניכם!

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod107-21.12.2014.mp3|titles=Episode 107: Classical Neo-Marxism for Cats]

להורדה (1:06:50, 61.18 מגה)

המשך »

בואו נשחק Lara Croft and the Temple of Osiris

עידן זיירמן|Let's Play 4 תגובות »

כשאני ודקל שיחקנו ב- Lara Croft and the Guardian of Light, הספין-אוף האיזומטרי הקליל יותר של סדרת Tomb Raider, מאוד נהנינו מחווית הקו-אופ המצחיקה ("חה חה הפלתי אותך לאש!") ומפתרון החידות המשותף ("למה אנחנו כל הזמן שוכחים שאפשר לעשות את זה, למה?!?!"). אז זה היה הגיוני לצפות שברגע ש- Lara Croft and the Temple of Osiris ייצא, ננסה לגייס ארבעה מחברי הבלוג למשחק משותף. לא הצלחנו. הצלחנו לגייס רק שלושה. אבל עדיין יצא מצחיק וכיפי ממש.

בואו נשחק Far Cry 4

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

לקח לנו בערך שעתיים להקליט את הסרטון הזה, שנמשך בסך הכל חצי שעה. היו לנו את כל הבעיות שאתם יכולים לדמיין, בערך, וגם כמה שאתם לא. אבל התוצאה היא אחד מסרטוני ה- Let's Play המרגשים שתראו אי-פעם! יש בו הכל! הדלקת קטורת! רכיבה על פילים! תינוק שמתחיל לצרוח ספונטנית באמצע ההקלטה ומכריח אותנו לעשות Pause! בקיצור, עבדנו קשה בשבילו. תראו אותו. הוא מגניב. וגם המשחק.

תגיות: , , ,


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS