הגיע הזמן להתלונן שוב על מערכות שמירות

עופר שוורץ|Rant, ביקורת 10 תגובות »

יש הרבה דברים טובים שאפשר להגיד על Ori and the Blind Forest. הוא מעוצב בסגנון הציורי היפה הזה שהולך ונהיה נפוץ בשנים האחרונות – לשמחתי הרבה, כי היה שלב שבו חששתי שמרוב דאגה לריאליזם ופוליגונים אנחנו מאבדים כל שביב של עיצוב אמנותי וסגנון. הוא משחק metroidvania שמכיל בדיוק מספיק backtracking כדי להיות מעניין אבל לא מעבר לזה כדי שלא יהיה מעיק. יש בו קטעי פלטפורמינג מעניינים וכיפיים וכמה חידות נחמדות. יש גם דברים פחות טובים – כמו כמה קטעים שנמרחים יותר מדי, או חלק מהאויבים שמרגישים כאילו הם נועדו בעיקר לעצבן, או העלילה שמקפצת לאורך המשחק בין נוגעת ללב, גנרית, מיותרת וסתם מטופשת – אבל בסופו של דבר הוא כנראה שווה את זה אם מה שתיארתי פה נשמע לכם טוב.

כל זה טוב ויפה, אבל רוב הסיכויים שהדבר העיקרי שאני אזכור מהמשחק הזה הוא כמה שנאתי את מערכת השמירות שלו.

Double jump? Why not TRIPLE JUMP? המשך »

ביקורת: Dying Light

דורון יעקבי|ביקורת 3 תגובות »

בחופה המזרחי של הָרָן, העיר מוכת הזומבים של Dying Light, שוכנת הפתעה חביבה. אם תשחו לכם שם, תוכלו לשים לב לסלע שבו תקועה חרב העונה לשם EXPCalibur.  עלו על הסלע, לחצו על F למשך דקה שלמה, ותזכו בחרב חזקה להפליא, בשלב שבו המשחק מציע לכם מבחר משמים של מקלות וצינורות גז. הידד! סוף סוף אפשר לשסף את המתים כהוגן! מוהאהאהא! אך שמחתכם  מוקדמת. החרב מספיקה לשלושה זומבים בערך לפני שהיא יוצאת מכלל שימוש.  חס וחלילה שתיהנו למשך מספר רב ספרתי של שניות. המפתחים טרחו ושמו במשחק Easter Egg מגניב. הם גרמו לכם להסתכל על מפה באינטרנט, לשחות עד לשם וללחוץ על פאקינג כפתור במשך פאקינג דקה. ואז החרב נהרסת בין רגע. אבוי.

הדוגמא הזו, מסכמת, בעיניי, את הבעיה של Dying Light. זהו משחק שהיה לו את כל הפוטנציאל להיות מצוין. כל המרכיבים נמצאים שם: עולם פתוח יפהפה, מערכת פארקור מוצלחת ומיליוני זומבים שאת ראשם ניתן לערוף. ואיכשהו, באופן מכעיס כמעט, Techland דפקו את זה. הם מתעקשים לא לתת לנו ליהנות. המשך »

תגיות:

גיימפוד, פרק 113: קרבות מילא

עופר שוורץ|גיימפוד 4 תגובות »

השבוע, באופן מודע ולגמרי מתוכנן מראש, חפרנו מלא על משחקים ובקושי נשאר לנו זמן בסוף לדבר על חדשות.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod113-22.3.2015.mp3|titles=Episode 113: Melee Fights]

להורדה (1:09:08, 94.9 מגה) המשך »

ביקורת: Sid Meier's Starships

ערן אבירם|ביקורת אין תגובות »

הרגע סיימתי לשחק את Starships בפעם הרביעית, והספיק לי, תודה.

קצת כמו Pirates הישן של סיד מאייר, גם Starships מתחיל בהבטחה מאוד נחמדה: בוא להיות מפקדו של צי ספינות חלל, צא אל היקום הרחב וגלה אין-ספור פלנטות מיושבות, בעודך מבצע עבורן מגוון משימות ומתמודד מול אימפריות אחרות בניסיון להשליט את שררתך על הגלקסיה. וממש כמו Pirates הישן של סיד מאייר, זה מה-זה ממצה את עצמו מהר.

המשך »

מבזקים: מהדורת פורים

עופר שוורץ|חדשות תגובה אחת »

כמאמר הפתגם, “משנכנס אדר מרבין בכנסים”, או משהו דומה. שני הסופ”שים האחרונים אירחו את GDC ו-PAX East בהתאמה, וכל זה התחיל בערך כמה דקות לפני שהקלטנו את פרק 112 של הגיימפוד. אז במקום לחכות עוד שבועיים ואז שנספיק לדבר רק על דבר אחד או שניים כי חפרנו חצי שעה על Dying Light (ספוילר!), ריכזתי לכם כאן את כל החדשות המעניינות. עכשיו כשלא יישאר לנו זמן בפודקאסט ונצטרך לקצר ממש בחדשות, לפחות נוכל להעמיד פנים שזה היה מתוכנן. המשך »

גיימפוד, פרק 112: צפייה משותפת ב’זומביט’

עידן זיירמן|גיימפוד 11 תגובות »

השבוע אירחנו את רפאל בן-ארי רק כדי שהוא יוכל להקשיב לנו מקשקשים במשך ארבעים דקות על Evolve. כאלה אנחנו. נחמדים.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod112-6.3.2015.mp3|titles=Episode 112: Watching ‘Zombit’ Together]להורדה

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS