גיימפוד, פרק 118: ללכת לאיבוד בדואר

עידן זיירמן|גיימפוד 4 תגובות »

כמה טיפוסי, בדיוק אחרי שהכרזנו על שינוי הפורמט ככה שהחדשות יהיו באמצע הפרק – יש לנו פרק רק עם משחקים, ובלי חדשות. וגם קצת יותר קצר מהרגיל, אבל זה לא קשור.

מה שכן, אנחנו מנסים את הקטע הזה של להעלות את הפרקים ליוטיוב, כי כל מיני אנשים ביקשו את זה במשך השנים. תגידו אם זה מוצא חן בעיניכם.

להורדה
המשך »

בואו נשחק ב- The Witcher 3

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

בלי רעש, בלי צלצולים, בלי סקס על גב של חדי-קרן ממולאים – ארז, יוגב ועידן לקחו את גרלט לסיבוב בעולם היפה של The Witcher 3, והיה להם כיף!

תגיות: , , ,

ביקורת: Broken Age

עידן זיירמן|ביקורת 4 תגובות »

Broken Age לפני שלוש שנים, Broken Age שבר את קיקסטארטר. ההבטחה של טים שייפר לקווסט 'קלאסי' מהאנשים שהיו אחראים לכמה מהקווסטים הטובים ביותר בכל הזמנים הביאה אנשים לשפוך על הסטודיו שלו כמויות של כסף. כמויות שגרמו לכל מיני מאמרים מביכים של "האם אנחנו צופים בתחילת המוות של מפיצות המשחקים?" להכתב ברחבי הרשת. אבל מאז עברו שנים, הפיתוח של Broken Age נקלע לקשיים כלכליים (שזו דרך יפה להגיד "נוהל בצורה כושלת"), והמשחק פוצל לשני חלקים. החלק הראשון יצא לפני יותר משנה, והחלק השני יצא ממש לא מזמן.

בעולם מתוקן, האקספוזיציה הזאת היתה מיותרת. התוכנית המקורית שלי היתה להתעלם מהמסלול רב-התהפוכות שהמשחק הזה עבר, ולנסות לשפוט אותו כמוצר שלם, כפי שהוא נמכר היום. זו התגלתה כבעיה. הסיבה הראשונה לכך היא ש- Broken Age הוא משחק שהעלילה שלו מקבלת ברקס מאוד חזק קצת לפני נקודת האמצע שלו, אבל זה לא הפריע לי במיוחד. הסיבה המשמעותית יותר היא שהחצי השני גרוע.

המשך »

Mario Party Marathon: הנקמה!

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

אתם שומעים את הצליל הזה? זה הצליל שמשמיעים כל מיני אנשים שמוכנים לעשות הכל, אבל הכל (טוב, נו, כמעט הכל) כדי שתתרמו כסף לילדים חולי סרטן. בסוף השבוע הקרוב, בפעם הרביעית, האנשים שהביאו לכם את “מרתון EDF”, “מרתון Mario Party” ועוד “מרתון EDF”, יביאו לכם עוד “מרתון Mario Party”!

איך זה הולך? החל מיום שישי הקרוב (ה- 22 במאי) ב- 12 בצהריים, ועד ליום שבת הקרוב (ה- 23 במאי) בשש בערב, חברי “דינוזאור חלל יורה לייזר” הולכים לשחק ב- Mario Party ללא הפסקה, ולהעביר את זה בשידור חי באינטרנט. לכם תהיה הזדמנות להציע להם אתגרים, לתרום בשביל להשתתף במכירות פומביות או הגרלות של כל מיני פרסים מגניבים, או “סתם” לתרום כסף. את כל ההכנסות מהאירוע הם יעבירו לעמותת חיים, שפועלת למען ילדים חולי סרטן.

יש להם מלא פרסים מגניבים, כמו קודים להורדה של משחקים ומרצ’נדייז מגניב (כמו פוסטרים חתומים של Supergiant Games) וזה למען מטרה טובה ואפשר לגרום להם לעשות דברים מביכים… אז לכו לבקר אותם! זה ישתלם ויהיה מצחיק!

(רוצים אירוע בפייסבוק? הנה, יש גם אירוע בפייסבוק!)

בואו נשחק ב- Grow Home

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

על הנייר, Grow Home נראה כמו משהו שזיירמן ממש אמור לאהוב. משחק נסיוני קטן וחמוד במחיר זול מבית Ubisoft. בשטח, מסתבר ש- Grow Home הוא כל מה שזיירמן שונא במשחקים מגוף שלישי מזוקק לאריזה מתסכלת אחת. אבל יפה למדי.

תגיות: , ,

גיימפוד, פרק 117: הצינור

עופר שוורץ|גיימפוד תגובה אחת »

לאחרונה היו כמה פרקים שלא נשאר לנו זמן לחדשות למרות שקרו דברים מעניינים שבהחלט רצינו לדבר עליהם. אז החלטנו לנסות פורמט חדש: הפסקה איפשהו באמצע הפרק בשביל חדשות, ואז חוזרים למשחקים.

…אז כמובן שדווקא בפרק הזה הספקנו לדבר על כל מה שרצינו ואפילו יצא פחות משעה.

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod117-17.5.2015.mp3|titles=Episode 117: The Pipe]

להורדה (56:43, 77.8 מגה)

המשך »

בואו נשחק ב- Pillars of Eternity

עופר שוורץ|Let's Play אין תגובות »

שנתיים וחצי אחרי קמפיין קיקסטארטר מוצלח ביותר, למרבה השמחה גם המשחק עצמו יצא מוצלח ביותר. משחק תפקידים עמוק ומעניין שמביא את הסגנון הקלאסי של Infinity Engine לזמנים מודרניים יותר, עם עיצוב משחקים יותר מוקפד וכמובן HD.

או בניסוח אחר: רוצים לראות את עופר מנסה להגיד דברים מעניינים על משחק תוך כדי שהוא מנהל קרב טקטי מתוחכם ונותן פקודות ל-7 דמויות שונות?

(כן, משום מה 20 ומשהו דקות לתוך ההקלטה התחיל להיות הד מהמיקרופון, פעם הבאה אני אקליט עם אוזניות בתקווה שזה ימנע את זה.)

תגיות: ,

בואו נשחק ב- Mortal Kombat X

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

או ״בואו נרביץ לארז וליוגב בדרכים ממש אכזריות ב- Mortal Kombat X", כמו שבאמת רצינו לקרוא לסרטון הזה.

ה- Fatalities, למי שתוהה (כלומר, כולם) נמצאים ב- 21:43 ו- 25:44.


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS