בואו ״נשחק״ ב- Battlefield: Hardline

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

אף אחד בעולם לא משחק ב- Single Player של Battlefield: Hardline. אף אחד… חוץ מאתנו. משום מה. זה לא כזה מומלץ. אבל שמענו שהמולטיפלייר סבבה.

גיימפוד, פרק 120: ארז הכפול (סיכום E3 2015)

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

הנה זה קרה! צוות "גיימפוד" (או לפחות, חלקם) התכנס בשביל לסכם את E3 2015! מה אהבנו? מה אכזב אותנו? עד כמה לחוץ היה הבחור שהציג את Unravel? ומה היה הקטע של מיקרוסופט עם המכונית הזו לעזאזל?

להורדה (של גרסת האודיו)

מצייני מקום אחרי הקפיצה! המשך »

למישהו יש 11 חודשים פנויים?

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

How Long To Beat Steam כי זה הזמן, לפי How Long To Beat Steam, שייקח לי לסיים לחלוטין את כל ספריית ה- Steam שלי. זה, כמובן, אם אני באמת מנסה להגיע ל- 100% בכל משחק. אם אני רק ארצה לסיים את קו העלילה הראשי של כל המשחקים שלי אני אצטרך רק לשלושה חודשים.

How Long To Beat Steam הוא אתר שהכין (ושלח לנו) בחור בשם אוהד שניידר, שמנסה להצליב בין המידע בחשבון ה- Steam שלכם עם הנתונים שנאספו ע”י משתמשים באתר HowLongToBeat בניסיון להגיד כמה זמן פנוי תצטרכו בחיים אם אתם רוצים באמת לסיים את כל המשחקים שיש לכם בחשבון ולא שיחקתם בהם לעולם. הוא גם מנסה להצליב את זה עם נתוני המשחקים הנוכחיים שלכם בשביל לנסות ולהסיק כמה זמן נשאר לכם בכל משחק, ביחס לכמות הזמן ששיחקתם.

המערכת לא מושלמת, כמובן, בעיקר בגלל הבעייתיות של בסיס הנתונים של How Long To Beat (שחושב, למשל, שלמשחקים כמו Geometry Wars, Audiosurf או Unreal Tournament יש סוף), אבל היא עושה הערכות מאוד מוצלחות. תנסו אותה. יש מצב שהתוצאות יפתיעו אתכם.

תגיות: ,

בואו נשחק Dungeon of the Endless

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

אז איזה ז׳אנר זה בדיוק Dungeon of the Endless? ובכן, המם… בערך Tower Defense/רוגלייק/מוזר? אנחנו לא בטוחים. אבל זיירמן ודני התיישבו לשחק בו, והבינו שלמרות המכניקה המוצלחת והרעיונות הטובים שמשתלבים זה בזה, איכשהו הוא לא משחק מספיק טוב, למרות שהוא מעניין.

בואו נשחק ב- TOMY Teacher

עידן זיירמן|Let's Play 25 תגובות »

השבוע, לכבוד E3, אנחנו עושים משהו מיוחד במקום ה- Let's Play הרגילים שלנו, ומציגים בפניכם את קונסולת המשחקים הראשונה של ארז רונן!

אתם בטח סקרנים לדעת – האם זה ה- NES? אולי אטארי? אולי גיימבוי או משהו? ובכן, לא! כמו רבים מבני דורו, ארז גדל כשהוא משחק… ב- TOMY Teacher.

האנשים בשכבת הגיל הנכונה הולכים להתרגש מהנוסטלגיה. הצעירים יותר יתהו מה לעזאזל.

גיימפוד, פרק 119: Let’s play בדברים בזמן שאנחנו מקליטים

עופר שוורץ|גיימפוד 4 תגובות »

כפי שהזכרנו בפרק הקודם, E3 ממש מעבר לפינה ולכן כל החברות מחכות עם ההכרזות הגדולות ואין הרבה על מה לדבר. או, לפחות, זה מה שחשבנו שיקרה לפני שנחשפו 2 משחקים גדולים והרבה חדשות מ-Valve.

ואפרופו E3, בראשון הבא (21.6) ב-21:00 יהיה הנגאאוט פוסט-E3. האודיו יעלה עוד שבועיים בתור פרק 120, אבל עזבו אתכם, בואו להנגאאוט, זה הרבה יותר מגניב! פרטים נוספים בפייסבוק/טוויטר.

להורדה (1:00:05, 55 מגה) המשך »

בואו נשחק ב- Affordable Space Adventures

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

Affordable Space Adventures הוא משחק שיתופי לשלושה שחקנים עבור ה- Wii U, ואחד המשחקים הכי כיפיים שיצא לנו להקליט עבורם Let's Play לאחרונה. אז, אתם יודעים, אם אתם שייכים לקבוצה המצומצמת של אנשים שיש להם Wii U, הוא מומלץ מאוד!

בואו נשחק בדמו של Final Fantasy XV

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

חוב ישן שאנחנו משלימים לפני שיוכרזו עליו מלא דברים חדשים ב- e3 והסרטון שלנו יפסיק להיות רלוונטי – שיחקנו בגרסת ההדגמה של Final Fantasy XV, והיה… בסדר. אבל מאוד יפה!


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS