בואו נשחק Rocket League

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

עדיין לא יצאו משחקים שמתחשק לנו או שיצא לנו להקליט עליהם Let's Play, אז הנה משהו מלפני כמה חודשים שהקלטנו ועדיין לא פרסמנו. יש בו כדור. ומכוניות. ורקטות. Rocket League!

תגיות: ,

גיימפוד, פרק 134: עונת המלפפונים

מירית בן חור|גיימפוד אין תגובות »

הפרק בו אנחנו מדברים על משחקים כמו Hexcells, The Fall, Pocket Mortys, Technobabylon, Omikron: The Nomad Soul ועוד שאר ירקות (בעיקר מלפפונים).

להורדה (49:06, 89.9 מגה) המשך »

בואו נשחק Need for Speed

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

הו, Need for Speed, אתה יכול להיות כל כך מביך כשאתה רוצה.

תגיות: , , , ,

ביקורת: Beyond Eyes

עידן זיירמן|ביקורת אין תגובות »

מוקדש לדני מורפייר, נעלבתי.

בטריילרים ובתערוכות, Beyond Eyes מיצב את עצמו כמשחק אינדי יפהפה שנותן לשחקנים לחוות נושא שדנים בו רק לעתים רחוקות במשחקים. משחקי מחשב באופן כללי לא נוטים להציג כל כך מגבלות פיזיות – אז מגבלה פיזית כמו עיוורון? במדיום שמסתמך מאוד על דימויים חזותיים? זה קורה, אבל זה מאוד, מאוד נדיר.

זה מה שקורה ב- Beyond Eyes. אתם משחקים ילדה בשם ריי, שאיבדה את הראייה שלה בתאונה. בעולם המסוגר שהיא חיה בו, אחד ממקורות ההנאה היחידים שלה הוא ביקור של חתול בשם נאני. אבל יום אחד נאני מפסיק לבקר, וריי המודאגת יוצאת לחפש אותו.

Beyond Eyes מתיימר לא רק להציג את נושא העיוורון, אלא גם לעשות את זה בצורה שונה ממה שראינו עד כה. עיוורון במשחקים מוצג בדרך כמשהו שהופך את העולם לשחור וחשוך. ב- Beyond Eyes, העולם שהדמות הראשית שלו לא רואה הוא לבן בוהק ומלא אפשרויות. כשהיא הולכת בתוכו, הוא נצבע בהדרגה. קולות מרוחקים צובעים חלקים נוספים ממנו – וכך היא יכולה "לראות" דברים שלא נמצאים לידה – פרה גועה באחו, פכפוף הנחל הסמוך, מגדל שעון שמצלצל במורד הכביש. זה שאפתני ומעניין, אבל זה לא כל כך עובד. המשך »

תגיות: , ,

בואו נשחק Xenoblade Chronicles X

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

אוי לא! לא שיחקנו בתשעת המשחקים הקודמים! לא בטוח שנבין את העלילה (אלא אם ארז יסביר לנו…)!

גיימפוד, פרק 133: מסכמים את 2015

עידן זיירמן|גיימפוד, סיכום שנה אין תגובות »

אז מה אם זיירמן היה צריך ליטר וחצי של תה וסטרפסילס בשביל לשרוד את הקלטת הפרק? אמרנו שנקליט סיכום לשנת 2015 בהנגאאוט, אז נקליט סיכום של שנת 2015 בהנגאאוט!

להורדה (1:16:13, 83.1 מגה)

shownotes אחרי הקפיצה! המשך »

בואו נשחק Forza 6… בעברית!

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

מיקרוסופט לא חשבו שזה סיפור כזה גדול, אבל אנחנו ממש התלהבנו מזה שהם עשו תרגום מלא ל- Forza 6 – כולל הקריינות והכל! אז למרות שזה לא ממש מעניין אותנו בדרך כלל, נו, טוב, שיחקנו קצת ב- Forza 6. זה אכן היה Forza 6 בעברית.

תגיות: ,


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS