ביקורת: XCOM 2

עידן זיירמן|ביקורת 3 תגובות »

XCOM 2 עשרים שנה עברו מאז שכדור הארץ נכבש ע״י החייזרים. ארגון XCOM, פעם קו ההגנה הרשמי של ממשלות העולם כנגד האיום מהחלל, הוא לא יותר מארגון גרילה – מתחבא בחללית ישנה שהוא שפצר, בלי משאבים, בלי חיילים, ובלי המפקד שלו. אבל כל זה עומד להשתנות. שרשרת של אירועים מאחדת את ארגון XCOM עם המפקד המיתולוגי, והוא יוצא לגלות איזה סודות הממשלה החייזרית החדשה מסתירה, להדביק את הפער הטכנולוגי בינו לבינם, ולהחזיר למין האנושי את השליטה על כדור הארץ.

יותר מחודשיים עברו מאז שהתחלתי לשחק ב- XCOM 2. במשך התקופה הזו קשקשתי עליו בכל פודקאסט שהיה מוכן לקבל אותי, הקלטתי עליו סרטונים, ליהגתי עליו בפורומים, וגם השקעתי יותר מ- 100 שעות במשחק. במהלך התקופה הזו סיפרתי לכל מי שהיה מוכן לשמוע על כל מיני דברים ש- XCOM 2 עושה טוב. דיברתי על כמה הוא חכם, איך הוא משלב בצורה מוצלחת בין האווירה שלו למכניקה, איך הוא מתקן כל מיני טעויות שהמשחק הקודם (והמצוין גם הוא) עשה. ותוך כדי שעשיתי את כל אלה, חלחלה אלי ההבנה הלא-טריוויאלית בכלל…

המשך »

תגיות: , ,

ביקורת: The Witness

עופר שוורץ|ביקורת אין תגובות »

אחת החידות הכי מאתגרות ב-The Witness הייתה להבין למה בדיוק לא אהבתי אותו. היו כמה תשובות מאוד מתבקשות – הוא עיצבן אותי מספיק בשעות הראשונות כדי לגרום לי לנטוש אותו לשבוע-שבועיים. חזרתי לשחק רק אחרי ששמעתי עוד דעות חיוביות והיה לי יום פנוי בלי יותר מדי כוח לעשות משהו מעבר ללשרוץ על הספה – אבל כן חזרתי, וכן סיימתי אותו. היו קטעים כיפיים. מאוד אהבתי הרבה מהרעיונות שלו. ויצאתי מאוכזב. המשך »

תגיות:

גיימפוד, פרק 140: EGX Rezzed 2016

עידן דקל|גיימפוד תגובה אחת »

תערוכת EGX Rezzed 2016 התחילה והסתיימה, אז התאספנו בשביל להעביר את ההתרשמות שלנו ממנה.

להורדה (1:14:53, 68.5 מגה)

המשך »

תחת

עידן זיירמן|חפירות 9 תגובות »

לא תאמינו מה קרה! שערוריה! זוועה! חברת פיתוח משחקי מחשב גדולה התייחסה לחלק מהפידבק שהיא קיבלה!

התקרית המזעזעת התרחשה בסוף חודש מרץ, כשאחד המשתמשים בפורומי הפידבק לבטא של Overwatch (ה- FPS מרובה-המשתתפים של בליזארד), התלונן על אחת מפוזות הניצחון של אחת הדמויות במשחק. הדמות היא הלוחמת בעלת יכולות השליטה-בזמן, טרייסר. פוזת הניצחון היא, ובכן, תחת.

פוזת הניצחון הישנה שהוסרה מהמשחק המשתמש המתלונן, המכונה Fipps, מציין מפורשות שאין לו באמת בעיה עם תחת, אבל הוא מסביר שזה לא מתאים לדמות. טרייסר, הוא טוען, היא דמות חצופה וקצת ילדותית ומשעשעת, ופוזת הניצחון הזאת לא מכילה אף אחד מהאלמנטים האלה. פוזת הניצחון הזאת היא פשוט, ובכן, תחת. והמעצב הרשאי של בליזארד הסכים איתו, ואמר שכן, סבבה, אנחנו מורידים את הפוזה הזאת. זה גרם לבלגן בפורומים, דיבורים על כך שבליזארד "נכנעת" לאבירי הפוליטיקלי-קורקט ומקריבה את החזון האומנותי שלה בשביל לספק מיעוט קולני (כמה אירוני, אבל נגיע לזה אחר כך). אז הוא השאיר תגובה ארוכה יותר, שבה הוא מסביר, בפירוט, שהם גם לא ממש אהבו את פוזת התחת, והפידבק ש- Fipps השאיר להם בפורומים עזר להם להגיע להחלטה להסיר אותה, ושבדיוק בשביל פידבק מהסוג הזה הם עושים בטא בכלל, והם לא הקריבו את החזון האומנותי שלהם בשביל לספק משתמש אחד, ואולי תרגעו כבר עם כל ההאשמות האלה.

מי שחשב שפה הסיפור הזה נגמר כנראה חדש בכל הקטע הזה של האינטרנט.

המשך »

גיימפוד, פרק 139: Civil War

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

לא שיחקנו בהרבה משחקים חדשים ומעניינים ולא קרו הרבה דברים מעניינים (לפחות נכון לזמן ההקלטה, מאז קרו דווקא כמה דברים שבטח נדבר עליהם בפרק הבא), אז יצא לנו פרק קצר הפעם. קורה.

להורדה (50:09, 45.9 מגה) המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS