יומן משחק XCOM 2, פרק 3: טרור!

עידן זיירמן|יומן משחק אין תגובות »

רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לחצו כאן! לא רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? אז בקצרה – XCOM 2, נו.

14/3/2035, Operation Hammer King

We're off to save the scientist חמוש בכלי נשק נסיוניים חדשים, הצוות שלי יוצא למשימה מרגשת של ליווי מדענית מנקודה א׳ לנקודה ב׳ בניסיון לדאוג שהיא לא תתפגר בדרך. מלווים אותה – מקס ויגדרוביץ׳ הריינג׳ר, שקד זיירמן ה- Specialist, עידן דקל הרימונאי ואחד, טירון, יותם נוי, שבתקווה יצליח יותר בתור מגנט-ירי מטל הורוביץ.

יותם לא מספיק לזוז לפני שהוא נכנס לתוך טווח הראייה של Sectoid וחייל Advent. אוקיי, אני מבין שאתה לא רוצה לזכות בכובע מטופש כמו טל, אבל יכול להיות שזה מוגזם קצת. בכל מקרה, לי יש כלי נשק נסיוניים חדשים כמו גרזן (מה כל כך נסיוני בפאקינג גרזן), אז אני נפטר מהם לפני שהם מספיקים לזוז. יותם אפילו עולה בדרגה. יי!

החייל המסכן לא הבין מה פגע בו שאר המשימה עוברת די בקלות, תודות ל- hack מוצלח של שקד שאפשר לה להשתלט על סקטויד שחיכה להם ליד נקודת המילוט. חייל ה- Advent המסכן שהיה לידו לא הבין מה נחת עליו. אנחנו חוזרים הביתה בלי פצועים (!) ועם עליה בדרגה ליותם ולמקס (!!). יותם – אתה צלף. ברכותיי! לך לא יהיה כובע מטופש.

אני בדיוק חושב לעצמי שהיי, הולך לי די טוב במשחק הזה, כשה- Advent מחליטים לזרוק עלי את ה- Retaliation הראשון שלי.

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS