יומן משחק XCOM 2, פרק 4: First Blood

עידן זיירמן|יומן משחק תגובה אחת »

רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לחצו כאן! לא רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? אז בקצרה – XCOM 2, נו. מישהו הולך למות פה היום. ברצינות.

29/3/2035, Operation Dawn Giant

מבצע Dawn Giant, הצוות אני לא רוצה באמת לעשות האקינג למחשב הזה באמצע קהיר. קודם כל, כי ראיתי כרגע את "אקס-מן: אפוקליפסה", וקהיר מקושרת אצלי עכשיו לסרטי סופר-הירוז ממוצעים שארוכים בשעה יותר ממה שהם צריכים להיות. וחוץ מזה, כי המשימה הזאת מבטלת לי את ה- Dark Event שפחות מטריד אותי, ונותנת לי מדען – שזה אמנם שימושי, אבל פחות מעניין אותי. אבל זו המשימה היחידה ש- XCOM 2 מציע לי. אז זאת המשימה שאני אעשה.

אבל מצד שני – חידוש! יש לי מקום לחמשה חיילים בצוות. אז בנוסף לשקד זיירמן ה- Specialist-ית, מקס ויגדרוביץ' הריינג'ר, ויותם נוי ואדם זיירה הצלפים – אני לוקח בחור חדש! גיא "בבקשה אל תיקח אותי למשימות" ביטון! רימונאי!

אני מעלה את כולם על המטוס, והמטוס ממריא. ואז המטוס נוחת בחזרה, ואנחנו מחפשים ברחבי הבסיס את גיא ביטון עד שאנחנו מוצאים אותו מתחבא בשירותים. אז אנחנו גוררים אותו בכוח למטוס, אבל הוא בורח. ואז אנחנו מחפשים אותו שוב ברחבי הבסיס. אנחנו מוצאים אותו מתחבא בארונית של חומרי הניקוי משחק עם עצמו Hearthstone וצועק ש"אבל אני לא רוצה למות! אני לא רוצה למות!!!"

כולם פה נמושות, תאמינו לי. הרי ברור שאין לגיא סיכוי למות במשימה הזאת. לשקד, לעומת זאת…

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS