יומן משחק XCOM 2, פרק 5: Rise of the Machines

עידן זיירמן|יומן משחק אין תגובות »

רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לחצו כאן! לא רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? אז בקצרה – אנשים מקבוצת הפייסבוק Working Gamers התנדבו לשרת ביחידת ה- XCOM שלי ולמות בדרכים מזעזעות עבור הסיכוי הקלוש לתהילה. אני משחק על Commander Iron Man. נראה איך זה יילך להם!

12/4/2035, Operation Shambling Serpent

[מתאבד] שבורים וכואבים את מותו של עידן דקל (לעוד פירוט, קראו את הפרק הקודם), יצאנו למשימה נוספת – חילוץ של מהנדס מהעיר קאנו שבניגריה. שקד עדיין היתה שבורה נפשית מהפציעה הקשה שהיא ספגה מירי כוחותינו (תודה, מקס), אבל חשבתי ששום דבר לא יכול לעזור לה יותר מלהרוג כמה חייזרים במשימה "אמיתית". ואולי את מקס. אז שלחתי אותה למשימה ביחד עם הריינג'ר-שעדיין-שומע-קולות, מקס.

בנוסף אליהם, שלחתי את הצלף הצעיר יותר, יותם נוי, את הרימונאי העשוי ללא-חת ("מה עשוי ללא-חת? אני רוצה הביתה! לאן אתה לוקח אותי? הביתהההה") גיא ביטון, ואת הריינג'ר שהיתה לו החוצפה לא לשמש כמטרה מפתה מספיק לחייזרים, טל הורוביץ.

הקבוצה הראשונה שנכנסה לטווח הראיה שלנו, Viper וחייל Advent אחד, חוסלו בלי למצמץ לפני שהם הספיקו לעשות משהו. הבעיה התחילה כששקד ניסתה לפרוץ לאחד ממחשבי החייזרים באזור, ונכשלה. וקראה לתגבורות. אבל חשבתי לעצמי שזה לא ביג דיל. אני יכול להתמודד עם קצת תגבורות. כל עוד הן לא כוללות Advent MEC.

הן כללו Advent MEC. נו, מילא. ששקד תשתמש בכישורי הפריצה שלה בשביל לשתק אותו לתור אחד והכל יהיה בסדר, נכון?

הבעיה היא שתור אחר כך הגיע לאזור עוד Advent MEC. עם עוד שני חיילים.

או-הו.

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS