גיימפוד, פרק 151: לגו להמונים

עידן דקל|גיימפוד אין תגובות »

פרק עמוס היה לנו השבוע. הרבה משחקים, הרבה חדשות. היה שם בעיקר ReCore, אבל גם Stellaris, Bioshock Remastered ועוד ועוד.

להורדה (1:08:29, 62.7 מגה)

המשך »

יומן משחק XCOM 2, פרק 8: הנפילה

עידן זיירמן|יומן משחק תגובה אחת »

רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לחצו כאן! לא רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? ובכן, בקצרה, XCOM 2. עבר קצת זמן מאז העדכון האחרון שלי, שבו החיילים שלי התמודדו מול ה- Viper King ושרדו (אבל לרוע המזל, גם הוא), אבל הנה מגיע הפרק הבא. הוא לא יהיה שמח.

חושך נופל ברחבי האוונג׳ר. פעמוני האזעקה מתחילים לצלצל. צ׳קלקות אדומות התחילו לצ׳קלק. טל הורוביץ שלף את אחד הגרזנם שלו וחייך חיוך אחוז-טירוף. גיא סיטון התחבא בפאניקה בלוקר שלו, אבל זה קורה בכל מקרה. החיילים שלי התחילו לצעוק בפאניקה: ״התקפה! האוונג׳ר תחת התקפה!״, בזמן שהקול שלי עלה ברמקול והכריז ״הכינו את עצמכם!!!… ל- PSI האנושי הראשון!״

בקהל נשמעו כל מיני מרמורים מופתעים של ״זה הכל?״, ״למה הצ׳קלקות?״ ו״אני חושב שעשיתי פיפי בלוקר שלי. שוב״, בשעה שאני משכתי את הוילון וחשפתי, נעול במבחנת זכוכית ענקית (זה לא חיוני לצורך האימונים, אבל מסורת זה חשוב), את יונדב צבקר. ה- PSI האנושי הראשון. רעד של התרגשות עבר בקהל. או פאניקה. אני לא בטוח. אחד מהשניים.

ואז סגרתי את הוילון. יונדב יצטרך להיות נעול במבחנה שלו עוד קצת עד שהוא יהיה מוכן לשליחה לשדה הקרב.

אני מקווה שזכרתי לעשות לו חורים לאוויר.

המשך »

מיקרוסופט נגד מיקרוסופט: מחזה

עופר שוורץ|Rant 3 תגובות »

מערכה 1

פנים, ערב. עופר יושב מול מחשב.

עופר: אה, נכון, Recore יצא השבוע! מעניין איך הביקורות על זה.

[פאוזה]

עופר: אוקיי, נראה שזה לכל הפחות מעניין. ולא עולה 60 דולר, אז זה לא ירגיש כמו בזבוז מוחלט אם אני אנסה וזה יהיה גרוע בסוף.

זרקור מאיר על No Man’s Sky שעמד בחושך בפינת הבמה כל הזמן.

No Man’s Sky: [פרצוף עצוב]

No Man’s Sky יורד מהבמה בבושה.

עופר: יאללה, שווה לקנות. סטים, תן לי בבקשה אחד Recore.

סטים: האהא לא. אתה לא יודע שזה משחק של… מיקרוסופט? [מוזיקה דרמטית] המשך »

גיימפוד, שלב בונוס: Deus Ex: Mankind Divided

עופר שוורץ|גיימפוד - שלבי בונוס 2 תגובות »

למרות שאין כל כך מה לספיילר ב-Mankind Divided (ספוילר לפודקאסט: זה כי העלילה די גרועה), החלטנו לעשות פרק בונוס על הדאוס אקס החדש, כי בגלל הספיישל לכבוד פרק 150 לא דיברנו עליו ממש בפרק רגיל, ולא רצינו לחכות יותר מדי. אז אתם מרוויחים מחוסר הסבלנות שלנו! כרגיל, הדיון די זורם, וה-timecodes מסמנים נושאים כלליים ונקודות מעניינות ספציפיות.

שימו לב: הפרק הזה כאמור לא מכיל ספוילרים ל-Mankind Divided אבל כן מספיילר את Human Revolution.

להורדה (43:59, 60.4 מגה) המשך »

גיימפוד, פרק 150: WWWWWWWWW

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

150 פרקים! מי היה מאמין שנגיע לרגע הזה! אז לכבוד הרגע הזה התכנסנו (לפחות אלה מאתנו שלא הבריזו, שזה מעט מאוד מאתנו) לפרק בעל אופי קצת אחר, שבו אנחנו סתם מקשקשים על כל מיני נושאים שהתחשק לנו להעלות. אנחנו נחזור לקשקושים הרגילים בפרק הבא. ובפרק הספיישל שעוד מעט נפרסם על Deus Ex: Mankind Divided. חכו חכו.

להורדה (1:05:43, 78.8 מגה) המשך »

גיימפוד: על רצפת החדר העריכה – הדור הבא!

עידן זיירמן|גיימפוד, שטויות תגובה אחת »

היינו פה בפעם האחרונה לפני שנתיים, אבל כעת, לקראת חגיגות הפרק ה- 150 של גיימפוד, הגיע הזמן לבקר שוב בחדר העריכה המטאפורי של הפודקאסט, ולהרים כל מיני פיסות אודיו שנשארו על הרצפה. בואו להזכר ביחד איתנו ברגעים המצחיקים, מטופשים, והסתם מאוד מאוד מוזרים שאתם לא באמת זוכרים כי לא שמעתם אותם אף פעם.

ואם מתחשק לכם, הצטרפו אלינו לאירוע ההנגאאוט של פרק 150 של הפודקאסט שיערך ביום ראשון הקרוב (ה- 11/9), ואמרו לנו על מה, בעצם, מתחשק לכם שנדבר בו? והאם יש לכם שאלות כלשהן שאתם רוצים להעלות לפודקאסט? יהיה מצחיק ונטול-עריכה לחלוטין.

להורדה (23:10, 26.5 מגה)

ביקורת: Just Cause 3: Air, Land and Sea Expansion Pass

עידן דקל|ביקורת אין תגובות »

Just Cause 3 הוא משחק טוב. זה נכון ש-Avalanche Studios נגסו קצת יותר ממה שיכלו לבלוע, והוציאו משחק עם עלילה באופי ובעובי של קרטון, זמני טעינה ארוכים וסביבות הומוגניות מדי (בטח ביחס למה שהיה למשחק הקודם בסדרה להציע), ולכן מצטרף אליו זכרון של טעם לוואי לא נעים. אבל גם אם לוקחים את כל זה בחשבון, המאזניים עדיין ייטו לטובתו. בעיקר בזכות כל מה שנוגע לתחושת חופש בעולם פתוח ואורגיית הרס, איתם Avalanche פגעו בול במטרה.
לפני כמה שבועות יצאה חבילת ההרחבה האחרונה מבין השלוש שמרכיבות את ה-Air, Land and Sea expansion pass, אז כשהיתה לי את ההזדמנות לחזור למדיצ'י, יריתי עליה מיד grappling hook והכנסתי ל-PS4 שלי. טוב, מה שבאמת עשיתי זה לעשות העתק+הדבק לקוד שקיבלתי במייל, אבל מטאפורית אני לגמרי עשיתי את זה עם Grappling hook.

המשך »

תגיות:

יומן משחק XCOM 2, פרק 7: יחי המלך

עידן זיירמן|יומן משחק אין תגובות »

רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לחצו כאן! לא רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לא נורא, לא פספסתם הרבה. קצת קרבות נגד חייזרים. מעט הרוגים. זה ישתנה בקרוב. אוהו, זה הולך להשתנות בקרוב.

11/5/2035, Operation Regal Beast

יאללה, בראדפורד, תראה להם מה זההגיע הזמן – דוקטור וואהלן המיתולוגית השאירה איזשהו שדר שמצביע על… משהו. לא ברור מה. אבל יש סיכוי שהיא נמצאת שם, אז אנחנו טסים לבדוק את הנושא.

״Central Officer Bradford reporting for duty, sir!״

״מה? למה אתה מדבר אנגלי-אה! בראדפורד! יופי שהצטרפת! בוא, בוא ותראה איזה חיילים נפלאים צירפתי אליך למשימה! יש פה את שקד זיירמן המומחית, אדם זיירה הצלף, מקס ויגדרוביץ׳ הריינג׳ר (הוא לא שומע קולות עכשיו, באמת! מקס, מה אתה עדיין עושה עם הקסדה הזאת?) ובגלל שאנחנו רוצים להבין את המחקר שדוקטור וואהלן עשתה, החלטנו לצרף אחד אחד מהמדענים מהמעבדה שלנו למשימה הזאת. הנה הוא בא עכשיו!״

המם. משום מה, המדען הגיע מלווה בשני שומרים חמושים. שגוררים אותו בכוח. בזמן שהוא צועק ״לא! לא! מה אתם עושים! אני לא באמת מדען! סתם ניסיתי להתחמק מהמשימה הזאת! אני גיא ביטון! אני גיא ביטון!!!״.

ציידתי את החיילים (והמדען. אני מקווה שהוא יודע לזרוק רימונים. כרגע הוא נראה במצב די קטטוני, כל הזמן צועק שהוא גיא ביטון) במיטב הציוד שיכולתי להעניק להם… חוץ מ- Mimic Beacon. אני לא מאמין ששכחתי Mimic Beacon. בינתיים, מאחורי, המדען המשיך להתווכח עם השומרים החמושים שלו.

״אתם לא רואים שהזקן הזה מודבק?!״
״אבל מתחת לזקן הזה יש לך עוד זקן!״
״אבל הצבע שונה! הוא בצבע שחור של חייל, לא בצבע לבן של מדען! תפסיקו!״
״טוב, די עם השטויות…״ השומר הסתכל בתג השם של המדען, ״דוקטור גיא… סיטון. תעלה על המטוס כבר!״

בזמן שהסתלקתי מהאנגר, אני חושב ששמעתי את דוקטור גיא בוכה חלושות. משהו על העציצים שלו. אני לא בטוח. בטח קטע כזה של פיזיקאים. לא נתתי לזה להטריד אותי. איחלתי לחיילים בהצלחה, וממש קיוויתי שהמדען יתגלה כקצת פחות פחדן וקצת יותר מועיל מהרימונאי ההוא, נו, גיא ביטון.

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS