יומן משחק XCOM 2, פרק 7: יחי המלך

עידן זיירמן|יומן משחק אין תגובות »

רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לחצו כאן! לא רוצים לקרוא את הפרקים הקודמים ולהבין מה קורה כאן? לא נורא, לא פספסתם הרבה. קצת קרבות נגד חייזרים. מעט הרוגים. זה ישתנה בקרוב. אוהו, זה הולך להשתנות בקרוב.

11/5/2035, Operation Regal Beast

יאללה, בראדפורד, תראה להם מה זההגיע הזמן – דוקטור וואהלן המיתולוגית השאירה איזשהו שדר שמצביע על… משהו. לא ברור מה. אבל יש סיכוי שהיא נמצאת שם, אז אנחנו טסים לבדוק את הנושא.

״Central Officer Bradford reporting for duty, sir!״

״מה? למה אתה מדבר אנגלי-אה! בראדפורד! יופי שהצטרפת! בוא, בוא ותראה איזה חיילים נפלאים צירפתי אליך למשימה! יש פה את שקד זיירמן המומחית, אדם זיירה הצלף, מקס ויגדרוביץ׳ הריינג׳ר (הוא לא שומע קולות עכשיו, באמת! מקס, מה אתה עדיין עושה עם הקסדה הזאת?) ובגלל שאנחנו רוצים להבין את המחקר שדוקטור וואהלן עשתה, החלטנו לצרף אחד אחד מהמדענים מהמעבדה שלנו למשימה הזאת. הנה הוא בא עכשיו!״

המם. משום מה, המדען הגיע מלווה בשני שומרים חמושים. שגוררים אותו בכוח. בזמן שהוא צועק ״לא! לא! מה אתם עושים! אני לא באמת מדען! סתם ניסיתי להתחמק מהמשימה הזאת! אני גיא ביטון! אני גיא ביטון!!!״.

ציידתי את החיילים (והמדען. אני מקווה שהוא יודע לזרוק רימונים. כרגע הוא נראה במצב די קטטוני, כל הזמן צועק שהוא גיא ביטון) במיטב הציוד שיכולתי להעניק להם… חוץ מ- Mimic Beacon. אני לא מאמין ששכחתי Mimic Beacon. בינתיים, מאחורי, המדען המשיך להתווכח עם השומרים החמושים שלו.

״אתם לא רואים שהזקן הזה מודבק?!״
״אבל מתחת לזקן הזה יש לך עוד זקן!״
״אבל הצבע שונה! הוא בצבע שחור של חייל, לא בצבע לבן של מדען! תפסיקו!״
״טוב, די עם השטויות…״ השומר הסתכל בתג השם של המדען, ״דוקטור גיא… סיטון. תעלה על המטוס כבר!״

בזמן שהסתלקתי מהאנגר, אני חושב ששמעתי את דוקטור גיא בוכה חלושות. משהו על העציצים שלו. אני לא בטוח. בטח קטע כזה של פיזיקאים. לא נתתי לזה להטריד אותי. איחלתי לחיילים בהצלחה, וממש קיוויתי שהמדען יתגלה כקצת פחות פחדן וקצת יותר מועיל מהרימונאי ההוא, נו, גיא ביטון.

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS