גיימפוד: על רצפת החדר העריכה – הדור הבא!

עידן זיירמן|גיימפוד, שטויות תגובה אחת »

היינו פה בפעם האחרונה לפני שנתיים, אבל כעת, לקראת חגיגות הפרק ה- 150 של גיימפוד, הגיע הזמן לבקר שוב בחדר העריכה המטאפורי של הפודקאסט, ולהרים כל מיני פיסות אודיו שנשארו על הרצפה. בואו להזכר ביחד איתנו ברגעים המצחיקים, מטופשים, והסתם מאוד מאוד מוזרים שאתם לא באמת זוכרים כי לא שמעתם אותם אף פעם.

ואם מתחשק לכם, הצטרפו אלינו לאירוע ההנגאאוט של פרק 150 של הפודקאסט שיערך ביום ראשון הקרוב (ה- 11/9), ואמרו לנו על מה, בעצם, מתחשק לכם שנדבר בו? והאם יש לכם שאלות כלשהן שאתם רוצים להעלות לפודקאסט? יהיה מצחיק ונטול-עריכה לחלוטין.

להורדה (23:10, 26.5 מגה)

ביקורת: Just Cause 3: Air, Land and Sea Expansion Pass

עידן דקל|ביקורת אין תגובות »

Just Cause 3 הוא משחק טוב. זה נכון ש-Avalanche Studios נגסו קצת יותר ממה שיכלו לבלוע, והוציאו משחק עם עלילה באופי ובעובי של קרטון, זמני טעינה ארוכים וסביבות הומוגניות מדי (בטח ביחס למה שהיה למשחק הקודם בסדרה להציע), ולכן מצטרף אליו זכרון של טעם לוואי לא נעים. אבל גם אם לוקחים את כל זה בחשבון, המאזניים עדיין ייטו לטובתו. בעיקר בזכות כל מה שנוגע לתחושת חופש בעולם פתוח ואורגיית הרס, איתם Avalanche פגעו בול במטרה.
לפני כמה שבועות יצאה חבילת ההרחבה האחרונה מבין השלוש שמרכיבות את ה-Air, Land and Sea expansion pass, אז כשהיתה לי את ההזדמנות לחזור למדיצ'י, יריתי עליה מיד grappling hook והכנסתי ל-PS4 שלי. טוב, מה שבאמת עשיתי זה לעשות העתק+הדבק לקוד שקיבלתי במייל, אבל מטאפורית אני לגמרי עשיתי את זה עם Grappling hook.

המשך »

תגיות:


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS