יומן משחק XCOM 2, פרק 9: System Shock

עידן זיירמן|יומן משחק אין תגובות »

הרבה קרה בפרקים הקודמים של יומן המשחק שלנו, ואתם יכולים ללחוץ כאן אם אתם רוצים להשלים את זה. בקצרה: בפרקים האחרונים מתו לי אנשים ואני במצב קשה. אבל אני אופטימי!

כמו כן, דקל רובוט עכשיו.

דקל"המפקד, אני יודע שאתה לא במצב רוח לקבל חדשות, אבל… כדאי שתראה את זה"

עקבתי אחרי בראדפורד להנדסה, מבואס. לא ידעתי מה הוא רוצה להראות לי, אבל באמת שלא עניין אותי. העדפתי לשקוע באומללות על מותם בטרם עת של שקד ומקס (ודקל, כמובן, גם דקל. רימונאי מהולל, הדקל הזה). אבל מה שראיתי הצליח להוציא אותי מהאומללות שלי לכמה רגעים.

בפינה האדומה – בוריס. ה- Specialist המנוסה היחיד שלי עכשיו כששקד הפכה למזון לתולעים. זכור, בין השאר, מכך שבמשימה הראשונה שלו עבורי הוא צפה בעידן דקל מת לו מול העיניים. בפינה הכחולה – רובוט אדום ועצום שטוען בתוקף שהוא עידן דקל. בוריס ניסה מגוון מחוות דתיות שהוא ראה לאחרונה ב- DVD מהמאה ה- 20 של "מגרש השדים", תוך כדי שהוא צועק "צא דיבוק צא! חזור לשאול שממנו הגעת?!", ודקל בתגובה ניסה להתגונן עם כל מיני טיעונים כמו "שאול? באמת? לשם אתה חושב שהגעתי?!".

שעות מאוחר יותר, כשבוריס סיים לעבור על טקסי גירוש שדים מ- 38 דתות שונות, 22 כתות וחליטת צמחים הומאופטית אחת, הוא סוף כל סוף הסכים להתיישב ליד דקל. דקל בהה בו, במבט מתכתי וריקני, ובוריס שאל אותו "איך?"

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS