גיימפוד, פרק 159: ה- Road Trip של ארז ועופר

עידן זיירמן|גיימפוד 5 תגובות »

אז נינטנדו חשפה פרטים על ה- Nintendo Switch, הקונסולה הבאה שלה, וכל האינטרנט רץ להספיד או לשבח אותה. אז שלא נצטרף? בטח שהצטרפנו. ואחרי שעשינו את זה, דיברנו על Final Fantasy XV ו- STEEP וכל מיני משחקים אחרים פחות חדשים. היה כיף.

להורדה (1:08:00, 62.2 מגה) המשך »

בואו נשחק Twilight Struggle

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

כוחות הקפיטליזם והקומוניזם מתנגשים זה בזה בקרב על גורל העולם החופשי בגרסת הממוחשבת של אחד ממשחקי הקופסה האהובים בעולם (ע"פ הדירוג של BGG, ט.ל.ח) – Twilight Struggle! בפינה הקומוניסטית: עידן זיירמן. בפינה הקפיטליסטית: גיא ביטון. בפינת ה"מה זה לעזאזל המשחק הזה תלמדו אותי את החוקים": דני מור. אז אם גם אתם רוצים ללמוד לשחק Twilight Struggle, זו יכולה להיות נקודת התחלה טובה בשבילכם!

מחשבות אקראיות על ה-Nintendo Switch

ארז רונן|חפירות 8 תגובות »

מריו קופץ בשמחה באוויר. לינק מנגב זיעה של לחץ מהמתח. נינטנדו חשפה בסוף השבוע שעבר את הקונסולה החדשה שלה, Nintendo Switch, ובשלב זה קשה להחליט אם מדובר בפוטנציאל להצלחה מטורפת או לכישלון מפואר.

החשיפה הזו, אחרי שנים של שמועות (וחודשים של ידיעה חלקית, על סמך טיזר קצר שנינטנדו שחררה לפני חודשיים), הציגה הרבה פרטים מסקרנים ומגניבים לצד הרבה פרטים מעצבנים. נינטנדו היא עדיין נינטנדו, והיא עדיין מפגינה כישרון נדיר בלהציג משחקים נהדרים שעושים חשק, ובדיוק ברגע שנראה שהכל הולך בכיוון הנכון והאצבע מתחילה לנוע לכיוון כפתור ה"הזמן" באמזון נינטנדו משחררת איזה פרט מבאס, שגורם לי לסנן בקול רם "מה לעזאזל נינטנדו". כזו היתה נינטנדו כבר הרבה מאוד שנים, וכזו היא נינטנדו עדיין.

עבר כמעט שבוע מהחשיפה. מספיק זמן לקרוא מלא מלא התרשמויות של עיתונאים ששיחקו בקונסולה, לצפות בשעות רבות של וידאו מאולם התצוגה של נינטנדו, ולנסות לגבש כל מיני מחשבות בנוגע להרפתקה הבאה של שלה. אחרי הקיפול תוכלו לקרוא, אם תרצו, את המחשבות האקראיות האלה, שמציגות את מה שנראה לי יכול לעבוד ממש טוב ב-Switch ומה שנראה כמו WTF מוחלט. ראו הוזהרתם – זה הולך להיות ארוך לאללה.

המשך »

בואו נשחק Steep

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

זיירמן ודקל טיפסו להרים המושלגים בצרפת רק במטרה לרדת כמה שיותר מהר בחזרה למטה במשחק העולם הפתוח החדש של Ubisoft. היה קר וכיפי. חוץ מהמצנח רחיפה. הוא לא כזה כיפי.

תגיות: ,

גיימפוד, פרק 158: תעלומת המזלג

עידן זיירמן|גיימפוד 6 תגובות »

הפרק הראשון לשנת 2017 שלא מסכם את 2016 יצא לנו קצר למדי, אבל נו, ככה זה כשלא שיחקנו בהרבה משחקים. וזה די מוזר, כי שיחקנו במלא משחקים. לא יודעים, אולי אנחנו מדברים מהר או משהו.

להורדה (45:45, 41.8 מגה) המשך »

יומן משחק XCOM 2, פרק 14: הסוף

עידן זיירמן|יומן משחק 2 תגובות »

רוצים לדעת מה קרה בפרקים הקודמים? לחצו כאן בשביל להגיע לרשימת כל הפוסטים שכתבתי בנושא עד עכשיו. אמ;לק – דם, יזע, דמעות ומוות. אם כי לא הרבה כפי שאפשר היה לצפות.

19/8/2035, Operation Iron Breaker

טוב, לפחות זה לא ה- Archon Kingהמחתרת רצתה שאני אחלץ מדען מכלא של ה- Advent. עד כדי ביקור של ה- Archon King, לא נראה שזו הולכת להיות יותר מדי בעיה. ובהתחשב בזה שכבר חלק מכלי הנשק שלי התבגרו לשלב הפלזמה שלהם, נראה שגם הופעה שלו לא תהיה בעיה גדולה מדי. אז שלחתי למשימה את יונדב הטלפת, עידן דקל הרובוט, בוריס ה- Specialist החובש, יותם נוי הצלף (למשימות עם הגבלת זמן אני מעדיף להשתמש בצלף האקדוחן על פני הצלף הצלפי) ואת טל הורוביץ, הריינג'ר הקולונל הטרי. חוץ מזה, הייתי צריך גם רימונאי, ונראה היה לי כאילו החייל עטור-המוטיבציה אלון שוורץ קצת חלוד וזקוק לאימונים מחודשים. אז קראתי לו בשביל לשלוח אותו למשימה. ואז קראתי לג'ין ביטון סונג, והסברתי לו שאני צריך שהוא יוריד את החליפה של ה- Berserker Queen עכשיו. בתגובה, ג'ין הסביר לי שהוא לא רוצה להוריד את החליפה, ואלון הודיע לי שבהתחשב בכמות שכבות הבגדים שמפרידות בין ג'ין לבין החליפה הזו – גם הוא לא רוצה ללבוש אותה. אבל אני המפקד, לעזאזל איתם, הם עשו את מה שאמרתי להם לעשות. אחרי רבע שעה של הבהרות לגבי גורלו הצפוי של ג'ין אם הוא לא יוריד את החליפה, הוא הוריד את החליפה. השתררה שתיקה לא-נעימה בחדר, ואז אלון יצא בהחלטיות החוצה, כשהחליפה נשארת על הרצפה.

"ג'ין, יכולת לפחות, אתה יודע, ללבוש תחתונים"

המשך »

גיימפוד, פרק 157: סיכום שנת 2016

עידן זיירמן|גיימפוד, סיכום שנה אין תגובות »

שנה (אזרחית) חלפה, שנה (אזרחית) באה, ואנחנו… נסכם אותה, או משהו. לא באמת הלכתי עם זה לשום מקום. לצורך סיכום השנה קראנו לאביב "אייסל" מנוח מהפודקאסט לגיימר העצלן, "שורפים משחקים", וליאיר "אין לי שם אמצעי מגניב כמו אייסל" דונין מהפודקאסט עם השם הטוב ביותר בעולם, "חומוס צ'יפס שלט". היה מצחיק וזיירמן אמר רק 7 פעמים "XCOM 2".

להורדה (1:24:45, 149 מגה)

shownotes אחרי הקפיצה! המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS