בואו נשחק The Sexy Brutale

עידן זיירמן|Let's Play 3 תגובות »

זיירמן היה נחוש להדגים לארז את The Sexy Brutale, משחק האינדי החביב בו אתם מונעים רציחות באמצעות חזרה אחורה בזמן, ואף בעיה בהקלטה, בסאונד של הטלוויזיה או בקוראים שצוחקים על הסרטונים שלהם ב״הארץ״ לא תעצור אותם!

תגיות: , , ,

בואו נשחק Star Trek: Bridge Crew

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

אני יודע שכולכם תמיד חלמתם להיות בגשר הפיקוד של ה- USS Aegis (מה זה USS Aegis) ולתור ברחבי הגלקסיה (לא ברצינות, מה אכפת לי מ- Aegis?) בזמן שאתם נלחמים נגד חייזרים עוינים (תן לי את האנטרפרייז מה אתה רוצה מה- Aegis הזה) ומצילים בני אדם תמימים (קפטן קירק? אתה מכיר את קירק? אני רוצה להיות קירק). עכשיו יש לכם את ההזדמנות לעשות את זה, עם PSVR (או כל VR אחר, למען האמת) ו- Star Trek: Bridge Crew!

אה, ויש שם גם את האנטרפרייז.

גיימפוד, פרק 169: וולפנשתיים (סיכום E3 2017)

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

כמו בכל שנה, צוות ״גיימפוד״ התכנס בהנגאאוט בשביל לקשקש על E3 ולהגיד מה אהבנו, מה שנאנו, ולצחוק על ה- Multiplayer Chatter המביך בחלק מהמשחקים. אתם כבר לא יכולים להגיב לנו בלייב, אבל לפחות אתם יכולים להקשיב ולהגיב, או משהו.

להורדה (01:18:42, 72.0 מגה) המשך »

בואו נשחק Farpoint

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

חמוש באביזר פלייסטיישן שנראה מגוחך, מזגן שהפריע לסאונד של ההקלטה וקיר לתמיכה בגב ברגעים הקשים, ארז נסחף לחור-תולעת ונחת במקום לא ידוע בגלקסיה, כדי להדגים לכם את Farpoint! ממש מחוייב לאומנות שלו, הארז הזה.

תגיות: , ,

גיימפוד, פרק 168: גיימפוד קובננט

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

מה המשחק שגרם לדקל לחוות בחילה מ- PSVR? מי האויב הכי גדול של ארז ב- Star Trek Bridge Crew? מה עופר חשב על Prey ומה זיירמן חשב על The Sexy Brutale? פרק 168 מתיימר לענות על כל השאלות שהוא מציב. בניגוד ל- Alien: Covenant. והוא גם יתפוס לכם פחות זמן מהחיים ולא עולה כסף.

(ובגלל שאנחנו לא מאמינים בקליקבייטים, התשובות הם: Farpoint, הספה של ארז, מוצלח אבל עם הסתייגויות, מוצלח אבל עם הסתייגות)

להורדה (01:02:11, 56.9 מגה) המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS