בואו נשחק Overcooked 2

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

בניגוד לפעם הקודמת, לא הגענו להרכב של ארבעה אנשים בבואנו להקליט סרטון ״בואו נשחק״ ל- Overcooked 2. מה שאפשר לנו לפעול בהרמוניה ומקצועיות ולחבוט אחד בשני עם עגבניות. וגם במשחק.

גיימפוד, פרק 199: קמפיין ויראלי ל-Death Stranding

עופר שוורץ|גיימפוד אין תגובות »

לכבוד הפרק הכמעט-200 קרה משהו שלא קורה כמעט אף פעם: כל המשתתפים בפרק שיחקו באותו משחק. והמשחק הזה הוא… Dead Cells? אם זה נשמע כאילו זה הגיע משום מקום – ובכן, אתם צודקים (ליתר דיוק זה הגיע מ-early access אבל זה קרוב מספיק), אבל מסתבר שזה משחק ממש טוב.

הפרק הבא יהיה פרק הנגאאוט! פרטים בקרוב בפייסבוק.

להורדה (1:04:44, 47.8 מגה)
המשך »

בואו נשחק Octopath Traveller

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

צפו בזיירמן וארז משחקים במשחק שהוא כולו מחוה נוסטלגית למשחקי התפקידים היפניים הקלאסיים. גם לחלקים המעיקים שבהם. אה, ושאפשר לתפוס בו פוקימונים, והפוקימונים האלה הם בני אדם. זה קטע קצת מוזר. בכל מקרה – Octopath Traveller! צפו!

בואו נשחק Dead Cells

עידן זיירמן|Let's Play אין תגובות »

כן, בסך הכל הסרטון השני מאז שהחלטנו לחזור לתלם, וכבר זכינו בתקלה מזעזעת שהרסה לנו את כל הסאונד מהמיקרופון הטוב והכריחה אותנו להסתפק בסאונד ממצלמת הוידאו עם המיקרופון המובנה המעפן. אז אנחנו מתנצלים על זה. אבל נו, שיחקנו ב- Dead Cells, אז זה שווה את זה!

גיימפוד, פרק 198: פוקימונמון

עידן זיירמן|גיימפוד 2 תגובות »

לקול שאגות הקהל האינטרנטי, No Man's Sky זכה החודש לעדכון המשמעותי ביותר שלו מאז שהוא יצא: העדכון שהוסיף לו מולטיפלייר. האם הוא טוב יותר עכשיו? רע יותר? אותו הדבר? הקשיבו לזיירמן ולעופר מנסים להחליט!

אה, וגם יצא לנו לשחק בעוד כל מיני דברים. היה די נחמד, בסך הכל.

להורדה (1:03:44, 58.4 מגה) המשך »

בואו נשחק Budget Cuts

עידן זיירמן|Let's Play תגובה אחת »

אנחנו עדיין לא יודעים אם נצליח, אבל אנחנו רוצים לנסות לחזור לפרסם סרטון ״בואו נשחק״ בכל יום רביעי. אחלו לנו בהצלחה! ועד אז, צפו בזיירמן מנסה להתחמק מרובוטים רצחניים במציאות מדומה.

תגיות: , , ,


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS