2018: סיכום שנה – עופר

עופר שוורץ|סיכום שנה אין תגובות »

האמת, זה היה אבוד מההתחלה. 2017 הייתה שנה כל כך מדהימה למשחקי וידאו והיה ברור ש-2018 תפסיד בהשוואה הזו. בעיקר בגזרת ה-AAA, שם בקושי היו משחקים שעניינו אותי (לידיעת הקוראים EA, יוביסופט, ורוקסטאר: sorry not sorry). נכון, ספיידר-מן היה מגניב וכיפי, ול-God of War היה בימוי מדהים וקרבות מוצלחים, אבל אפילו הם לא התקרבו מבחינתי ל-Horizon או Persona 5.

משחקי אינדי, לעומת זאת, ממש הפגיזו השנה. ובאופן עקבי. כמעט כל חודש הופיע משום מקום איזה משחק חדש ומקורי, והם הצליחו להפתיע אותי שוב ושוב. אז בואו נדחוף לרגע אצבעות לאוזניים, נעצום את העיניים ונעמיד פנים שהמפיצות הגדולות לא קיימות. הנה סיכום שנה שכולו אינדי.

המשך »

2018: סיכום שנה – ארז

ארז רונן|סיכום שנה 2 תגובות »

שנת 2018 היתה שנה יחסית פושרת בכל הקשור למשחקים.

היא לא הייתה גרועה בשום צורה, ויצאו בה לא מעט משחקים מוצלחים, אבל איפה היא ואיפה 2017 המשובחת. במקום לסיים אותה בתחושה של "אוה וואו זו היתה שנה נהדרת מה עוד ימציאו בתעשייה הזאת", יצאתי ממנה עם תחושה של "אה כל חברות המשחקים מתכוננות לשיגור של הדור הבא של הקונסולות ב-2020, הולך להיות ממש ממש משעמם עד אז".

אבל למרבה השמחה, גם שהתעשייה הזאת די משעממת יש לה הברקות. אז הנה, ללא (עוד) הקדמות מיותרות – הדברים שהכי אהבתי השנה. ועוד אחד שעדיין גורם לי קצת לבכות.

המשך »

2018: סיכום שנה – זיירמן

עידן זיירמן|סיכום שנה תגובה אחת »

זה כבר כמה שנים שחודש דצמבר הוא החודש המסורתי שבו אשכרה יש פוסטים פה בבלוג, כי אתם יודעים איך זה – צריך לסכם את השנה וחלק מכותבי הבלוג ממש מוכנים לעשות את הקטע המוזר הזה של לכתוב טקסט. אבל גם לחברי הבלוג האחרים יש דברים להגיד! והם יגידו אותם בהנגאאוט המסורתי לסיכום השנה, שישודר בלייב בערוץ שלנו ביוטיוב ב- 6/1, בשעה 21:00 (שעון ישראל – אני פשוט רגיל להגיד את זה כבר בהקשר של הפודקאסט). הוא גם יעלה אחר כך בפיד הפודקאסט הרגיל שלנו, אבל נו, כמה הזדמנויות יש לכם לצעוק עלינו בלייב שאנחנו לא מבינים כלום מהחיים שלנו?

התשובה לזה, אגב, היא ״בדרך כלל – שתיים בשנה״.

אבל יש לנו עוד שבוע עד ההנגאאוט בינתיים, כאמור, חלק מאתנו הולכים להשתמש בטקסט בשביל לסכם את שנת 2018. אז יאללה – שלושה פוסטים, שבכל אחד מהם יש שלושה דברים שאהבנו ב- 2018 ודבר אחד שלא. המשך »

גיימפוד, פרק 207: לארג׳ הנדרון קוליידר

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

בפרק 207 של גיימפוד ארז מתאכזב מ- Just Cause 4, דקל וזיירמן מתאכזבים מכל מיני משחקים סלולריים ואז משחקים בהם בכל זאת ועופר מתאכזב מ- Katamari Damacy REROLL. אבל יש גם כמה דברים טובים בדרך!

כמו כן, מתנצלים על איכות הסאונד הבעייתית של עופר בחלק מהזמן. אבל לפחות הווליום של כולם אמור להיות מאוזן טוב הפעם!

להורדה (1:07:11, 92.3 מגה) המשך »

גיימפוד, פרק 206: יותר מדי שמות, אני לא יודע מה לבחור

עידן דקל|גיימפוד 4 תגובות »

בפרק הזה אנחנו מנסים משחקי VR חדשים, חוזרים אחורה בזמן לבדוק אם קלאסיקות עבר עדיין מחזיקות, ובעיקר תוהים – איך צריך לקרוא לפרק הזה?

להורדה (1:07:21, 61.6 מגה) המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS