לא-באמת-ביקורת: Five Nights at Freddy’s

עידן זיירמן|ביקורת, לא-באמת-ביקורת 4 תגובות »

NOPE אני לא מרגיש בנוח לכתוב ביקורת על Five Nights at Freddy’s.

תבינו, אני לא חושב שמבקר משחקים צריך באמת לסיים את המשחקים שהוא כותב עליהם ביקורת. כלל האצבע שלי הוא שככל שהביקורת שניתנת למשחק היא יותר חיובית, ככה צריך לשחק בו יותר לפני שכותבים עליו, אבל גם לכלל הזה יש יוצאים מן הכלל. בקצרה, יש משחקים שאפשר “לקלוט” הרבה לפני שמגיעים לסוף שלהם. זה לא נפוץ, אבל היו מקרים שבהם כתבתי ביקורת על משחק שהגעתי רק לאמצע שלו. אבל ב- Five Nights at Freddy’s, בבירור, לא שיחקתי מספיק בשביל לכתוב עליו ביקורת.

ליתר דיוק, לפי Steam, ב- Five Nights at Freddy’s שיחקתי 42 דקות. וזהו. הספיק לי. אני לא חוזר ל- Five Nights at Freddy’s. מיציתי. אני לא נוגע יותר בחרא הזה. כמו כן, אני חייב לציין שהוא משחק מדהים וכולכם צריכים לשחק בו.

המשך »

כך קרעתי את קרונוס.

עידן זיירמן|לא-באמת-ביקורת 2 תגובות »

אין הרבה משחקים שאפשר לקנות למירס שלי – מה שהופך אותו למאוד זול, אבל מאוד לוקה בחסר בקטגוריית הבידור האלקטרוני. אבל לפני כשבועיים גיליתי משחק אחד שהפך את הנסיעות שלי באוטובוסים למעניינות הרבה יותר – Doom RPG.

Doom RPG, כפי שמשתמע מהשם שלו, הוא משחק תפקידים מבוסס-Doom. כלומר, כל המפלצות הן גרסאות של מפלצת כזו או אחרת מ- Doom, כמעט כל כלי הנשק הם כלי נשק מבוססי-Doom, וכל פינה אחרת במשחק צועקת "Doom!": מהחביות המתפוצצות, דרך המפתחות הצבעוניים ועד למסך הסיכום בסוף כל מסך שמספר לך כמה דלתות סודיות הצלחת לפספס. המשך »

הפוסט האחרון (?) על Command & Conquer 3

עידן זיירמן|ביקורת, לא-באמת-ביקורת תגובה אחת »

טוב, אז יומיים אחרי פרסום הביקורת על Command & Conquer 3, מה עוד נשאר לי להגיד על המשחק הזה? המשך »

סופשבוע עם מייקל איירונסייד

עידן זיירמן|ביקורת, לא-באמת-ביקורת תגובה אחת »

מצטער על הסופ"ש נטול-העדכונים. העולם האמיתי זרק לי הרבה הסחות דעת, ונראה שהמצב לא הולך להשתנות גם ביומיים הקרובים. ביום שלישי, אם אני אשרוד את המנגלים של יום העצמאות, אני אוכל לחזור לקשקש כאן קצת.

אז קיבלתי את Command & Conquer 3, ובין הסחת דעת אחת של העולם האמיתי לאחרת, גם התחלתי לחרוש עליו לקראת הביקורת המיועדת ל- Gamer. אבל כבר עכשיו, אחרי שעות בודדות של משחק, יש לי כמה דברים שאני יכול להגיד עליו. חצי מהם, אני מניח, לא יגיעו לביקורת הסופית, אז אני אזרוק אותם כאן: המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS