גיימפוד, פרק 83: חוסר של יתר הנאה

עופר שוורץ|גיימפוד, סיכום שנה 2 תגובות »

כמו בכל סוף שנה, הקדשנו פרק מיוחד כדי לסכם את השנה שחלפה ולשאול שאלות חשובות, כמו: מה המשחק הכי טוב ששיחקנו השנה? באילו מובנים Saints Row IV יותר או פחות טוב מ-Saints Row: The Third? האם הגיוני לדבר על משחקים שיצאו ב-2012 בסיכום השנה של 2013? מה אפשר לעשות במחשב/אקסבוקס כשיש לכם רק יד אחת פנויה? האם זיירמן בכלל מקשיב לנו?

[audio:https://www.gamepad.co.il/Gamepod/Gamepod083-4.1.2014.mp3|titles=Episode 83: Lack of excessive enjoyment]

להורדה (1:04:25, 88.4 מגה)  המשך »

2013: סיכום שנה אורח – גיא אולמר

עידן זיירמן|סיכום שנה, פוסט אורח אין תגובות »

רגע, עוד לא נגמר! מסתבר שכששואלים את זיירמן "אני יכול לשלוח לך סיכום שנה?", הוא לפעמים עונה "כן"! קבלו את סיכום שנת 2013 של גיא אולמר.

ככה זה: למרות כל הטעויות שעשיתי בחיים, לא למדתי עדיין לסנן שאלות קיטבג. זה התחיל בזיירמן ששאל בפייסבוק מה משחק השנה של אנשים וביקש מהם בפשטות לבחור במשחק אחד, והסתיים בזה שהתלוננתי שהבחירה קשה מידי כי לכותבים ב"גיימפאד" נתנו לבחור שלושה. מפה לשם מסתבר שהפלתי את עצמי ונדרשתי להעלות פוסט משלי כאן בבלוג (טוב, את ה- Digital Trident שכתבתי בו בזמנו נטשתי די מזמן) (וחבל! -ע.ז). אז הנה הבחירות שלי ל-2013: המשך »

2013: סיכום שנה – אבישי

אבישי רויטבלט|סיכום שנה 4 תגובות »

ממש רציתי לעשות סיכום שנה, אבל בגלל שהוא לא בפורמט, נדחקתי החוצה אל תוך 2014. אז הינה סיכום השנה האלטרנטיבי שלי:  המשך »

2013: סיכום שנה – עופר

עופר שוורץ|סיכום שנה תגובה אחת »

2013 הייתה כנראה השנה הכי משמעותית בחיי, בלי קשר למשחקים. סיימתי תואר, התחלתי לעבוד במשרה מלאה בגוגל, עברתי לניו יורק… אבל גם מבחינת גיימינג, כל השינויים היו לטובה – יש לי יותר זמן פנוי, יותר כסף, יותר נגישות למשחקים (לא עוד “This game is not available in your region”!), וכמובן מחשב חדש וחזק ומגניב. היו המון משחקים טובים ומעניינים השנה, ואני לא יכול אפילו להתחיל לכסות את כולם בפוסט הזה (Gone Home למשל ראוי לאזכור של כבוד). אז בואו נגיד שהנה חלק מהדברים שעשו לי את השנה.  המשך »

2013: סיכום שנה – ערן

ערן אבירם|סיכום שנה אין תגובות »

מה, כבר נגמר? דווקא חיבבתי את 2013.

המשך »

2013: סיכום שנה – זיירמן

עידן זיירמן|סיכום שנה תגובה אחת »

בעתיד, אני ללא ספק אזכור את 2013 בתור אחת מהשנים המשמעותיות ביותר בחיים שלי. אבל אם שמים לרגע בצד את השינויים הדמוגרפיים בבית משפחת זיירמן ומתמקדים במשחקים, כנראה שאת 2013 אני אזכור בעיקר בזכות דברים שהתחילו ב- 2012.

אז הנה שלושת הדברים שעשו לי את 2013.

המשך »

2013: סיכום שנה – דני

דני מור|סיכום שנה 2 תגובות »

הנה שוב הגיעו להם אותם ימים קסומים בשנה שבה חברי הבלוג מתכנסים להם למען מטרה קדושה שהפכה לנדירה; כתיבת פוסטים. עם השנה שמסתיימת לה, מתחילים כמה ימים מרגשים של פוסטים מסכמים, בהם משתתפי הבלוג יחוו דעה על אירועי הגיימינג המשמחים יותר והמשמחים פחות שעברו עליהם במהלך שנת 2013.  

מבחינתי השנה הייתה חריגה מבחינת המשחקים ששיחקתי בהם, אבל דווקא בלי יותר מדי קשר למשחקים עצמם שחלפו דרך חשבון הסטים שלי. בתקופה שגרתי בלונדון, הייתי רק עם מחשב נייד, שאמנם היה מעולה באופן יחסי, אבל קשה לומר שנועד להיות "מחשב גיימינג" של ממש. אבל בין אם הוא רצה או לא (ותחנוני המאוורר הנואשים שלו בישרו לעיתים דחופות על מצוקותו מהעניין), עליו שיחקתי רוב הזמן במהלך השנה. אז בכל זאת, למרות המגבלות והעדר הזמן הפנוי, הנה קודם כל שלושת המשחקים שבלטו אצלי במיוחד. המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS