גיימפוד, פרק 266: אישה מאוד גבוהה, אני סוגר עם הכפתור

עידן זיירמן|גיימפוד 2 תגובות »

מערכת "גיימפוד" מתנצלת על חוסר היכולת של דקל לקבל ביקורת, גם כשזו באמת מגיעה לו.

להורדה (59:39, 82 מגה)

המשך »

גיימפוד, פרק 255: העפרון הכי פמיניסט בקלמר

עידן זיירמן|גיימפוד אין תגובות »

בפרק הקודם הבטחנו דיבורים על סייברפאנק? הגיע הזמן לקיים. סייברפאנק! (ועוד כמה דברים אחרים, אבל לפני שאנחנו מגיעים לשם אנחנו עוברים ב- 25 דקות של סייברפאנק)

להורדה (59:05, 81.2 מגה)

המשך »

גיימפוד, פרק 164: Halo Andromeda

עידן זיירמן|גיימפוד תגובה אחת »

לפעמים יוצא שאין לנו זמן לערוך פרק. ואז, מה לעשות, אין ברירה, אנחנו עורכים אחד בכל מקרה. אבל לפעמים ממש אין לנו זמן לערוך פרק. ואז אנחנו מקליטים, סתם ככה בלי סיבה טובה, הנגאאוט. אז אירחנו את יאיר דונין מ"חומוס צ'יפס שלט" ואת אסף הרשקו מפרקים קודמים בהם התארח אסף הרשקו, ודיברנו בעיקר על Mass Effect: Andromeda ותערוכת Rezzed. היה מגניב.

להורדה (1:12:52, 66.7 מגה)

shownotes אחרי הקפיצה! המשך »

גיימפוד, פרק 158: תעלומת המזלג

עידן זיירמן|גיימפוד 6 תגובות »

הפרק הראשון לשנת 2017 שלא מסכם את 2016 יצא לנו קצר למדי, אבל נו, ככה זה כשלא שיחקנו בהרבה משחקים. וזה די מוזר, כי שיחקנו במלא משחקים. לא יודעים, אולי אנחנו מדברים מהר או משהו.

להורדה (45:45, 41.8 מגה) המשך »

מתקפת רטרו חלל: Star Control 2!

עופר שוורץ|ביקורת 5 תגובות »

זהו, סוף סוף זה הגיע. הרגע שבו, באיחור של הרבה יותר מדי שנים, אני משלים את החור העצום בהשכלת הגיימינג שלי ומשחק במשחק הכי טוב אי פעם™! טוב, ההצהרה הזו אולי מאבדת קצת מהאימפקט שלה כשמבינים שזו ממש לא הפעם הראשונה שזה קורה בשנים האחרונות – במהלכן כבר השלמתי את Deus Ex, את Sands of Time, את Half Life 1+2 וחצי מ-System Shock 2* – אבל בכל זאת, בעיני רבים Star Control 2 הוא באמת המשחק הכי טוב אי פעם, וכבר הרבה זמן הוא היה ברשימה שלי, ולמעשה לא ברור למה לקח לי כל כך הרבה זמן להגיע אליו, מה לא בסדר איתי. המשך »

2012: סיכום שנה – דני

דני מור|סיכום שנה תגובה אחת »

שנת 2012 הייתה עמוסה מבחינתי בחוויות שונות ומשונות, גם מעולם הגיימינג וגם בעולם "האמיתי". בין היתר, הבשילו סוף סוף כמה משחקים שחיכיתי להם הרבה זמן, גם אם לא היה לי הרבה מאוד זמן לשחק בהם. אמנם אין ספק שהאירוע הכי משמעותי מבחינתי בשנת 2012 היה מעבר ללונדון, אבל היו גם כמה אירועים חשובים עבורי גם בתחום המשחקים. על חלקם לא אדבר כי כבר הזכירו אותם בהרחבה; כמו שהזכיר עידן את XCOM, שהיה המשחק הראשון מזה שנים רבות ששיחקתי בו פעמיים ברצף מהתחלה ועד הסוף ו-FTL, אחד ממשחקי האינדי היחידים שבאמת הצליח לתפוס אותי ליותר מכמה שעות בודדות.

טוב, אבל לגופו של עניין. מה שלושת האירועים המשמעותיים ביותר מבחינתי?

המשך »

סביבות דינאמיות ו-Uncanny Valley של עולמות וירטואליים

עופר שוורץ|חפירות 11 תגובות »

אחד הדברים שהכי הפריעו לי ב-Mass Effect 3 הוא שאנשים לא זזים מספיק.

אני יודע, זו נשמעת כמו תלונה קטנונית אפילו בסטנדרטים שלי, אבל זה יכול ממש לשבור את ה-immersion כשמישהי אומרת בהתרגשות “אני חייבת ללכת!”, ואז נשארת במקום. מצד שני חשבתי, רגע, זה משהו שקורה המון במשחקי תפקידים. בדיאבלו אנשים לא זזים אף פעם; ב-Final Fantasy אנשים הולכים הלוך-חזור במסלולים מוזרים, גם אם הם נתקעים באנשים אחרים בדרך; באופן כללי ה-AI של ניצבים אקראיים במשחקים הוא בדרך כלל לא משהו. אז למה, אחרי הרבה מאות שעות שביליתי במשחקי תפקידים פחות מושקעים, דווקא ב-ME זה הפריע לי? אני חושב שהסיבה היא Uncanny Valley.

המשך »

Mass Effect 3 – ביקורת

דורון יעקבי|ביקורת 5 תגובות »

תחילה, לעניין הספוילרים: לא יהיו פה כאלה. עד כמה שזה בוער – לא אדבר על הסוף. אולי אקדיש לזה פוסט נפרד.

אז Mass Effect 3. וואו. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי כל כך אובססיבי לגבי משחק. בשבועות האחרונים הקדשתי לו כל דקה פנויה. בערב אחד מביש, זוגתי נעדרה מהבית ושיחקתי במשחק ארבע שעות ברצף. קמתי מהמחשב עם עיניים מזוגגות וראש כואב, וניסיתי להבין מה לעזאזל קרה פה. אני לא חושב שזה קרה לי מאז גיל 16 (היי, אני דורון ואני בן 28 כבר).

המשך »


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS