זה לא כל כך כיף לראות משחק המוני סגור.

עידן זיירמן|חפירות 10 תגובות »

Auto Assault, משחק המוני שזכה לביקורות מוצלחות למדי, נסגר. אין מספיק מנויים, אומרת חברת האם של המשחק, NCsoft. בטח כולם הלכו לשחק World of Warcraft. או לצאת מהבית, מדי פעם.

אילן גלר לא מופתע. משחקים המוניים, לטענתו (שהופיעה גם במאמר מיוחד בנענע, בנוסף לבלוג שלו) משחקים המוניים הם לא באמת משחקים שונים מהותית, וההבדלים ביניהם נמדדים רק בזכות הפופולריות שלהם. ברגע שיש בעולם World of Warcraft אחד… זהו, אפשר לסגור את הבסטה. אין מקום לעוד שחקנים באזור. אני ממליץ לכם לקרוא את הקישורים המצורפים – גם בבלוג וגם במאמר שלו בנענע, אילן בונה דעה לא-שגרתית ומאוד מעניינת. אם כי אני לא מסכים איתה לחלוטין. המשך »

משחקים המוניים בקונסולות

עידן זיירמן|שטויות אין תגובות »

Eurogamer הגיחו אתמול עם מאמר מעניין במיוחד, על עתידם של המשחקים ההמוניים על גבי הקונסולות. לטענתם, נראה שכל התנאים לשגשוגו של הז'אנר מתקיימים: החיבור לרשת מספיק קל, הביצועים מספיק טובים – ונראה שאפילו המחסור במקלדות הוא לא בעייתי מספיק. אז למה זה לא קורה?

אני אשאיר ל- Eurogamer להגיד את התשובה. כשחושבים עליה, היא די צפויה, בסך הכל.

תגיות: ,

משחקים המוניים: הבעיה

עידן זיירמן|שטויות 3 תגובות »

PC Gamer UK פרסמו טור שמסכם, מבחינתי, את כל הבעיה של משחקים המוניים – הנקודה שבה המשחקים ההמוניים מפסיקים להיות כיפיים, ומתחילים להיות עבודה. הנקודה שבה אי אפשר להיות יותר Casual Player. אני מכיר את זה, כי הייתי שם עם Star Wars: Galaxies. ויש לי תחושה שאם הייתי ממשיך עם D&D Online, הייתי מגיע לזה גם שם.

קריאה מומלצת, בכל אופן.

Banned in China

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

הסינים זועמים. משחקי הרשת, במיוחד ההמוניים שבהם, משחיתים להם את החברה. מיליוני (או עשרות מיליוני? קנה המידה שלי צריך תיקון כשמדובר בסינים) צעירים מתמכרים למשחקים הללו, ומאבדים את כל חייהם בתוך הוירטואלי. משהו חייב להעשות.

הפתרון? גיימרים קטינים שישחקו במשחק יותר משלוש שעות ברצף, יגלו כי קשה להם יותר לצבור נקודות בתוך המשחק. שרתים של משחקים שלא יענו לדרישה בתוך שלושה חודשים יאלצו להחסם לגישה סינית. אוי ווי.

האמת? אני בטוח שמצד החברות שמריצות משחקי תפקידים המוניים, מדובר בהגבלה נהדרת. למעשה, אני בטוח שהם היו שמחים להחיל אותה גם על הגיימרים הבוגרים יותר. הרי התשלום שהגיימרים מעבירים לחברה שמתחזקת את שרתי המשחק הוא בכל מקרה חודשי, ולא תלוי בכמות השעות שהגיימרים מבלים בתוך עולם המשחק. הגבלת כמות השעות היומית שהשחקנים יכולים לבלות בתוך המשחק לא תוריד את הרווחים שלהם, אבל בטוח תוריד את העומס על השרתים – ולכן גם את עלויות התחזוקה.

קונספירציה בין ממשלת סין לחברות המשחקים? אנא אערף. אתם תשפטו.

תגיות:

Age of Conan: הבטא

עידן זיירמן|חדשות אין תגובות »

Age of Conan, משחק הפנטזיה ההמוני שמפתחת Funcom, נכנס לשלב הבטא שלו. אם אתם רוצים לנסות ולהתקבל, הפנו את הדפדפנים שלכם לאתר הרשמי (שאגב, לא אוהב כל כך פיירפוקסים למיניהם).

תגיות: , ,


התחבר RSS תגובות RSS פוסטים
WP Theme & Icons by N.Design Studio
התאמה לעברית: We CMS